Baterie může a nemusí být součástí fotovoltaiky (FV systému). Někdo má jen fotovoltaiku (FV panely) a ukládá energii ohřevem do vody. UPS u PC je naopak baterie bez fotovoltaiky. Takže "fotovoltaika" za to principielně nemůže. A na střeše teda zrovna moc FV panelů není, skoro bych řekl, že žádný. Odlétly?
Tahle část textu je teda opravdu vymazlená...
"Podvozek má potom z uhlíkových vláken a z karbonu je i jeho karoserie. Asi také proto váží pouze 500 kilogramů. Vedle lehčího materiálu má ale rovněž menší právě baterii. Pod svou kapotou sice ukrývá dva elektromotory, kapacita akumulátoru je však jen 38 kWh."
Proč "POTOM" (předtím se o jiném materiálu nemluví), "uhlíková vlákna a (i) karbon" (je to to samé), "PRÁVĚ baterii" (poslední zmínka o baterii je o X vět výše), "SICE - VŠAK" (jakože to není "normální" kombinace)? Ta slova a spojení moc nedávají logiku.
Co takhle? 🙂
"Podvozek i karoserie jsou z uhlíkových vláken (takzvaně z karbonu). Vedle lehčího materiálu má i relativně malou baterii o kapacitě 38 kWh. Celkově tak váží pouze 500 kilogramů, i když pod kapotou ukrývá 2 elektromotory."
Asi to brzo někomu spadne na hlavu, běžte se podívat na květníky (taky 3D tisk betonu) před ČVUT v Dejvicích.
Návrh dělala umělá inteligence a designér korigoval? To jako neposoudil statik žádným výpočtem? Je to jen beton UHPC (nikoliv UHPFRC), tj. bez výztuhy (ocel, kompozit)? Přehrady se 100 let určitě nestaví z "betonu", ale "železobetonu", a to je docela rozdíl. Robot je sice 6osý, ale na videu stejně jezdí víceméně jen ve 2D, i ta struktura podle toho vypadá. A je divné, že ta žebra mají v podstatě stejný pravoúhlý profil, což je u "bio/organických" struktur zvláštní, nevypadá to moc optimalizovaně.
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
A Kefalín, čo si predstavujete pod takým pojmom laminát?