Ono to je ještě horší. Všechny velké řetězce nabízejí věrnostní karty. V některých obchodech (Tesco) nemá ani cenu něco bez karty kupovat. Do údajů v kartě uvádíte "zcela dobrovolně" ohromné množství osobních údajů. Ale i kdybyste uváděli fiktivní jméno, pořád vás mají propojené přes telefonní číslo. Vědí kdy, kde, co a jak často nakupujete. I Google vás má propojené přes telefon a ví, co kupujete. Facebook ví, jaké jsou vaše názory, zájmy, co se vám líbí a zná váš psychologický profil, ví, co na vás zabere.
Myslíme si, jak jsme velkolepé a jedinečné bytosti a přitom houbelec: jsme jen produkty. Jsme obyčejné zboží.
Dokud jde jen o manipulaci s našimi nákupními návyky, čert to vem.
Ale ono se dá manipulovat s velkými množstvími lidí i v jejich volebních preferencích.
Dobrovolně
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V prvé řadě upřímnou soustrast. Dále potom vidíme, jak média mlží, lžou a vydávají zcela jiné informace, které jsou vytvořeny z nepotvrzených informaci typu "jedna bába povídala".....
2 odpovědi