Pane lžete, bioložka v naftě nemá vliv na emise, je to výnosný podvod.
Ale má, při dlouhodobém používáni nafty s biosrackou dochazi rychleji k zasíráni vstřiku oproti klasicke nafte bez biosragory a pak mate rozházene dávky paliva v každém válci jinak, protože vám každý vstrik dávkuje a rozprašuje emulzi odlišně, ridici jednotka se to pak snazi vykompenzovat, což má ve výsledku vliv na spalování a pravidelný chod motoru, to se vám rozhodně na emisích projeví. Trvá to sice dlouho, ale dochazí k tomu více a rychleji u mafty s biosračkou, ale někomu to nevadí a určitě si poradí, buď výměnou vstřiku, nebo známým na STK, ja si přileju do nadrze VIFko, kazdeho věc (psano z mobilu, sry za ru diakritiku a preklepy). A co se týče benzínu E10, tak je rozhodne rozdíl, pokud je v benzinu ETBE, nebo klasický ethanol, oboje sice navyšuje oktanové číslo, ale mají rozdílný vliv na komponenty palivové soustavy a mají i například odlišnou schopnost vázat vodu (vzdusnou vlhkost) atd, v zimě docela podstatná věc, pokud se s autem moc nejezdí a je ve zvyku tankovat u benálu plnou nadrž.
Co se týká benzinu, je zásadní rozdíl v množství přimíchaného obnovitelného ethanolu (biolihu) E5 vs E10, potom je zásadní, jestli se jedná o biolíh, nebo ETBE
(ethyltercbutylether), který je na rozdíl od biolihu šetrný k palivové soustavě auta. Pokud srovnáme benzín od nejhoršího po nejlepší, vypadat to bude asi takto: E10 ethanol, E5 ethanol, E10 etbe, E5 etbe. Co vím tak E5 s ETBE má například EVO 100 na MOL. Například Verva 100 je sice také ETBE, ale bohužel již delší dobu E10. Co se týká nafty bez biosložky, prodává jí myslím pouze EuroOil a dodaná je od ČEPRO. U nafty je vhodné pravidelně přidávat aditiva například VIFko (10 ml VIF na 10 litrů nafty), a cca 2x do roka STP přísadu na pročištění trysek vstřikování, jednu přísadu STP do cca jedné plné nádrže. Nebo se na to vyto, ale pak se nemůže člověk divit, že se starým nafťákem neproleze emisemi. Nefunkční, nebo zaslepený EGR ventil zase zvyšuje množství NOx, což může být další fail u měření emisí.
Výmluva neschopného (či všehoschopného) leteckého dopravce SmartWings. Jeho lety mají v podstatě o začátku letů do turistických destinací permanentní mnoha hodinová zpoždění.
Publikovaný článek je snahou obhájit vlastní neschopnost spolku SMARTWINGS dostát povinnostem dopravce vůči cestujícím (mimochodem platících nadstandardní ceny oproti jiným leteckým dopravcům na lince do stejné destinace) a snažit se tak zmírnit počet oprávněných reklamací a náhrad za příšernou kvalitu služeb této "pochybné" společnosti.
Minulý rok ve stejnou dobu 4 lety se Smartwings a všechny na příletu dokonce s náskokem. Tenhle rok všechny stejné lety zpoždění a netýká se to zrovna Turecka. Jaké pak vysvětlení pro toto mají Smartwings? Týden před námi letěli známí stejným letem jako my a znova zpoždění jako prase. Problém je hlavně v jejich letovém řádu a v tom, že se snaží jedním letadlem obletět několik letů s minimálním časem na vyložení a naložení zavazadel, doplnění paliva a boarding nových cestujících. Pak když se zpozdí jeden let, přenese se zpoždění na další lety a za to by měl dopravce nést své riziko a zodpovědně se postavit k oprávněným reklamacím od cestujících, když nejsou schopni v Praze vystavit na další lety náhradní letadlo. Vybrali peníze za letenky a je pouze jejich rizikem a volbou, jaký si zvolili letový řád a to, že použili na všechny návazné lety stejný stroj s minimálními obraty, aby se ušetřilo a vydělalo co nejvíc na úkor cestujících. A vše se teď snaží zmírnit výmluvami a takovými články jako je tento, aby vytvořili dojem, že za zpoždění nemůže dopravce. Tak si upravte letový řád a nelétejte tolik letů nahňácaných po sobě jedním a tím samým letadlem. Když už jde do tuhého, darují šek na jídlo za 6 euro, když vás nechají čekat v bezcelní zóně bezmála 7 hodin, kde za jeden hambáč s pitím vysolíte 20éček a 2 eura za malý balíček s deseti papírovými kapesníky, jen aby vás uchlácholili, že se vlastně nic nestalo. 🙂
Strojvedoucí ví vždy na zábrzdnou vzdálenost v jaké poloze je navěstidlo a je povinen zastavit.
Opravdu vždy? I když udělá chybu? No tak ale. Tak proč se nedávno stala nehoda, hm? Podotýkám, že přenos návěstního kódu na návěstní opakovač loko nebyl možný, a je dost traťových úseků kde kód přenášen není a stačí opomenout například návěst výstraha na předvěsti vjezdového návěstidla. Se zábrzdnou vzdáleností to právě souvisí v tom, že pokud se se strojvedoucí splete (udělá prostě chybu) a brzdí až když uvidí návěst stůj fyzicky, tak často brzdí právě ze vzdálenosti daleko kratší než je zábrzdná vzdálenost. Bavíme se tady o tom, když strojvedoucí udělá chybu a strojvedoucí není robot, i když k tomu musí mít strojvedoucí prostředky, aby věděl dopředu, že se s vlakem blíží k návěstidlu s návěstí zakazující jízdu vlaku, a věděl to dle předchozích návěstí, nebo dle předpisu a situace z toho vyplývající.
Tak kdo omylem projede červenou, nemá na silnici co dělat.
Tak pokud někdo například jede po městě kde to nezná a nemá navigaci a soustředí se například na směrové tabule, tak se to stát může, že tu chybu udělá. Stát se to může podle mě každému a nevěřím, že se to někomu nestalo alespoň 1x za život a nehamptnul na brzdu na poslední chvíli a nebo si necouvl z5. Myslím, že by potom podle vás nepatřila na silnici minimálně polovina řidičů v ČR včetně profesionálů. Tímhle přístupem by nám za chvíli ani neměl kdo zavážet potraviny do marketů, nebo PHM na benzínky. Ještě, že při neohrožení zdraví ostatních účastníků silničního provozu tu máme pokutu a bodový systém. Samozřejmě i zákaz řízení pokud se způsobí závažná dopravní nehoda, nebo se přestupek opakuje, ale brát za to nadobro hnedka řidičáky, tak tu za pár let půlka řidičů v ČR chodí nadobro pěšky.
Ano, toto chápu, ale strojvedoucí přeci musí předvídat, že tam, je návěstí stůj. Měl by zpomalit rychlost celé soupravy. Já nejsem strojvedoucí, ale je návěst, které signalizuje. návěst stúj.
To ano, ale pokud strojvedoucí udělá chybu z jakéhokoli důvodu co jsem uvedl, a uvědomí si tu chybu až když vidí návěst zakazující jízdu vlaku (ví že červenou nesmí projet a zná předpisy), a zavede ihned okamžitě rychločinné brždění, tak například i 400 metrů před tímto návěstidlem nemusí stačit na to, aby s vlakem bezpečně zastavil před tímto návěstidlem. Autu stačí obvykle 50 metrů a méně, vlaku nemusí například za určitých okolností stačit ani 1000 metrů na úplné zastavení, o špatných adhezních podmínkách nemluvě, to můžou být vzdálenosti i vyšší, záleží na rychlosti ze které se s vlakem brzdí a na brzdném účinku daného vlaku. Každý vlak má jinou brzdící schopnost a nástup brzdného účinku může být i s určitým časovým zpožděním v závislosti na druhu brzd jednotlivých vozů zařazených do soupravy vlaku a také na jeho délce (počtu vozů).
Cháípu to,že je to lidská chyba, ale vydím červenou, tak zastavím. Prohboha co je za lidi. Dělají psychotesty, nebo ne.Co to pouštítě na železnioční trať. Uvědomte si, že to bude stát plno lidských nevinných životů a milionových zbytečných škod.
Aby jste vlak zastavil před návěstí stůj, v drtivé většině případů nestačí brzdit až když tu návěst stůj vidíte a to je ten záhadný problém, kvůli kterému ten vlak projede toto návěstidlo zakazující jízdu vlaku. Pokud chybu uděláte (nepozornost, únava, chyba, omyl, záměna návěstidla s návěstidlem sousední koleje, nereagování na návěst výstraha, nerozložení zábrzdné vzdálenosti, špatné adhezní podmínky aj.) a začnete brzdit až když tu návěst stůj uvidíte, prakticky vždy z vyšších rychlostí dojde k projetí tohoto návěstidla zakazující jízdu, brzdná dráha (vzdálenost) prostě nebude stačit, vlak není kamión a kamión není osobní auto na silnici, aby jste brzdil, až když vidíte červenou. Drážní provoz nelze srovnávat se silničním provozem.
Prostš strojvedoucí nevídí červené světlo, a tak to je. Nedivte se tomu. Přijímají strojvedoucí iqve tykve a qkve houpajícího konš. Tak to je. Je velmi zotpovědniá práce, nedivte se.
Nemusí být strojvedoucí iqve tykve, aby se mu tohle stalo. Strojvedoucí často musí brzdit daleko dříve než vůbec vidí návěst stůj, aby před touto návěstí bezpečně s vlakem zastavil.
V titulku článku je napsáno, že "vlak projel návěstidlo stůj". Mě by zajímalo, jak k tomu vlastně dojde. Domnívám se, že tam vlak z nějakého důvodu "dotlačí" strojvedoucí. A teď bych chtěl znát výmluvu onoho strojvedoucího, proč "stůj" považoval za signál k jízdě, bez ohledu na to, co řekne inspekce či ministr.
Aby jste vlak zastavil před návěstí stůj, v drtivé většině případů nestačí brzdit až když tu návěst stůj vidíte a to je ten záhadný problém, kvůli kterému ten vlak projede toto návěstidlo zakazující jízdu vlaku. Pokud chybu uděláte (nepozornost, únava, chyba, omyl, záměna návěstidla s návěstidlem sousední koleje, nereagování na návěst výstraha, nerozložení zábrzdné vzdálenosti, špatné adhezní podmínky, odjezd vlaku z výchozí stanice dle času odjezdu proti návěsti stůj aj.) a začnete brzdit až když tu návěst stůj uvidíte, prakticky vždy z vyšších rychlostí dojde k projetí tohoto návěstidla zakazující jízdu, brzdná dráha (vzdálenost) prostě nebude stačit, vlak není kamión a kamión není osobní auto na silnici, aby jste brzdil s vlakem, až když vidíte červenou. Tak k tomu vlastně dojde, že vlak (strojvedoucí s vlakem) projede návěstidlo s návěstí stůj.
Jak konkrétně chcete zlevnit bydlení? Kdo pronajimatelům nařídí, aby pronajali levněji?
Návrat k regulovanému nájemnému, zrušeno v roce 2012. Návrat panelákových bytů do oběhu, zamezit, aby panelákové a činžovní bydlení bylo terčem investic a kšeftů. Kvůli předraženým podnájmům dochází také k brždění ekonomického růstu vlivem snížené spotřebitelské poptávky, lidem zbývá na útratu vlivem předražených podnájmů stále čím dál méně financí. Pokud chceme zvýšit jistoty, porodnost, spotřebitelskou poptávku a spoustu dalších věcí mající zásadní vliv na ekonomický růst, nelze se nevyhnout bohužel návratu k regulovanému nájemnému. V Rakousku mají ve velkých městech problém s chybějící pracovní sílou, bohužel kvůli předraženým podnájmům se jim tuto pracovní sílu nedaří navýšit (přilákat), a tak v těchto lokacích například zavádějí regulované nájemné, kdy prodejní cena činžovních bytů nakonec klesá na normální úroveň a vrací se tak tyto byty z5 do oběhu, které si o5 kupují lidé za účelem vlastního bydlení s cílem v těchto velkých městech žít a pracovat, a nestávají se tak tyto byty terčem skupování za účelem investic a vydělávání na předraženém nájemném.
A takhle se například vydělává na podnájmech s posvěcením našeho státu.
No jasně....ty budeš asi automobilovej expert....minulej rok vyletěl mercedes v Itálii do jezera, a nebyl elektro......zaseklej plyn nebo co....
To je v případě zaseknutí v poloze plného plynu zvlášť nebezpečné vzhledem k hmotnosti vozu okolo tří tun a extrémně svižnému zrychlení. Už základní verze Tesly Cybertruck s pohonem zadních kol a výkonu 235 kW je na stovce do sedmi sekund, nejvýkonnější třímotorový Cyberbeast s 630 kW do tří sekund. K žádným nehodám naštěstí zatím nedošlo, v servisu budou v rámci svolávací akce pedály opraveny, upraveny nebo vyměněny tak, aby byly bezpečné. Takže součástí vyšetřování bude stoprocentně i expertíza toho Porsche, aby se vyloučila jakákoli technická závada. Napsal jsem jen možnosti, jelikož nehodu mohlo zapříčinit cokoli včetně zdravotní indispozice řidiče, mikrospánek, nebo cokoli dalšího i málo pravděpodobná technická závada na voze. Lidé z článku hnedka vědí, že řidič byl dobytek a úmyslně jel rychle, aby se trefil do kočárku, nejspíš všichni mají věšteckou kouli, stejně jako vy.
Reknu vam novinku... i splaovaci auta mohou mit jen dva pedaly a automatickou prevodovku. V obou pripadech je tedy zadouci slapnout hlanve na brzdu 😉
Tak to je jasné, ale přečetl jste si to celé co jsem napsal??? Nebo vytrháváte věty z kontextu. U elektrického auta by se při poruše například plynového pedálu chovalo dost odlišně od klasického spalováku, rozjezd je okamžitý včetně značné akcelerace, tam kde je po deseti metrech spalovák, je po třiceti metrech elektroauto, žádné řazení jako u automatu, kterému to trvá déle a s rostoucí zařazenou rychlostí klesá kroutící monent na kolech, u elektroauta všechno tohle odpadá, 50km/h můžete mít téměř okamžitě, stačí malá nepozornost, nebo třeba koukat za jízdy do mobilu a průser je u elektroauta na světě během dvou, tří vteřin, pak už jen stačí, aby byl řidič navíc zmatkař.
Aby to nakonec ještě nebyla závada na tom Porsche. Jestli bylo Porsche elektrické, aby to nakonec nebylo jako u Cybertrucku, kde se zasekával plyn naplno a byla na to svolávačka. U spalováku by stačilo sešlápnout spojku a zastavit, u elektroaut je to jiné a pokud řidič zazmatkuje, může to být docela divočina při zaseknutém plynu, když je ta akcelerace u elektroaut k dispozici téměř okamžitě a reakce řidiče v šoku by byla se zpožděním. No těžko říct, proč s tím autem skočil na chodník, zdravotní indispozice, mikrospánek, nebo nepřiměřeně rychlá jízda a nezvládnutí silného vozu. Za tu poslední variantu bych mu dal co proto a nazval ho jednoznačně d...kem. Uvidíme co PČR vyšetří. Snad to ta žena přežije bez následků a uzdraví se, aspoň že se tomu dítěti nic nestalo.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak pokud tam je patnactistovka spalovak, tak to neni ciste elektroauto, ale hybrid. Nadpis clanku je zavadejici.
1 odpověď