Jsem pro zavedení trestu smrti. Sem tam se prostě vyskytnou případy, že nedává smysl konkrétního jedince udržovat při životě. Na doživotní hotel a teplíčko musejí ostatní makat, tomuto individuu stačilo zabít jednu paní.
Může mi, prosím, nějaký odpůrce trestu smrti vysvětlit, proč zrovna v tomto konkrétním případě ten trest smrti nedává smysl?
a co rána do ksichtu každého zapadního okupanta který jen humanitárně bombarduje pokud neposloucháte to je samozřejmě v pořádku co? a ještě jedna věc Rusku ekonomika stoupá zato západu a nám klesá, ameriku a západ už má celí svět v zadnici je jen pro smích
Česká ekonomika letos podle nové predikce Ministerstva financí vzroste o 1,4 % a v příštím roce její růst zrychlí na 2,6 %. Inflace se po většinu roku 2024 bude držet pod 3 %, v roce 2025 klesne pod 2,5 %. Díky přetrvávající silné poptávce po práci a poklesu inflace dojde letos k obnovení růstu reálných mezd, a to o 3,6 %.
...
Přestaňte už číst ty Ruské zdroje, zbytečně se pak ztrapňujete.
Moje zkušenosti s Facebookem jsou, že ať nahlásím cokoliv, tak to FB vyhodnotí jako "v pořádku". Před týdnem jsem nahlásil reklamu, kde samotný Mark Zuckerberg láká na obchodování s akciemi. Video vytvořené AI, obsahově podvod na první pohled, přesto podle FB v pohodě.
A ne, ty podvody nefungují proto, že jde registrovat stovky domén denně, ale fungují proto, že stále dost lidí na to skočí. Až to přestane fungovat, přestanou to podvodníci dělat.
Do dějin válek vůbec se zapíše, jde o historicky ojedinělý fakt, že okupují území jaderné velmoci a tak se stalo, že Ruská armáda je druhou nejsilnější v Rusku. Také se zapíše Rusko, třídení operací, která trvala několik let
2020 - Ruská armáda je druhá nejsilnější na světě
2022 - Ruská armáda je druhá nejsilnější na Ukrajině
2024 - Ruská armáda je druhá nejsilnější v Rusku
Co nejníže ano, ale ne do neodpružené části.
Optimálně chci, aby při jízdě automobil moc nedrncal a všechny nerovnosti vychytala kola.
Když na překážku najede kolo, tak dostane impulz, který jej urychlí směrem vzhůru a ve chvíli, kdy se dostane na vrchol překážky, tak bude ještě zlomek vteřiny pokračovat směrem vzhůru setrvačností. Hmotnější kolo bude mít větší setrvačnost a tak bude pokračovat déle vzhůru, než lehké kolo a z pohledu osob v automobilu bude překážka působit jako větší (pokud všechny ostatní parametry zachováme).
A jo, to je pravda. To mi nedošlo.
Ale tak snad by se to dalo řešit nějakým počítačem řízeným odpružením, které v závislosti na překážce a rychlosti vozu upraví tuhost odpružení. Už kdysi hodně dávno jsem něco takového viděl, ale netuším, proč se to nedostalo do sériové výroby. Je to pár desítek let, tehdy počítače snad ani nebyly.
Každopádně si myslím, že my dva to tady nevyřešíme. Nechal bych na tom zamakat automobilky a pak zákazníky, zda to budou kupovat.
Vždy je vhodné, aby neodpružená hmotnost byla co nejmenší. Motory přímo v kolech jsou na draka. Buď budou moc těžké nebo slabé.
A není to přesně obráceně? Já bych se snažil dát ty nejtětší věci (například motor) co nejníže, takže třeba do kol. Lehké věci pak nahoru. Rozhodně by to mělo pomoct například stabilitě v zatáčkách.
Pokud se pletu, prosím o vysvětlení, jak jste to myslel.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V rusku je jakákoliv vodka trhák :-D
1 odpověď