Na Korádu r.v. 1995 jsem najezdil tisíce kilometrů. Měli jsme dvě a s manželkou jsme podnikali dlouhé výlety. Ale nedovedu si představit ve dvou. V horách mělo někdy problém i s mými devadesáti kily. Před tím jsem měl Babetu, r.v. 1975. Na té jsem najezdil cca .30 tisíc km a do dnes ji mám v garáži jako veterána. Nedám na tyto jednostopky dopustit. Jen mi vadilo, že se později musely používat přilby. Tu jsem si bral jen v zimě.
To, kam by nás Bureš zavedl, je jasné už jenom proto, že Fico hned Babiše očistil od spojení s StB. Kolik nebo co za to dostal, to je ve hvězdách. Nechápu, jak muže někdo Babiše volit. Vždyť populistická kampaň ANO je založená pouze na polopravdách, lžích a podvodech. Lidé, až půjdete k volbám, zamyslete se nad budoucností tohoto státu a svých potomcích.
Že jsou v té katastrofě namočeni Zelení Eko teroristé, to mě nepřekvapuje. Ti mohou již za hodně problémů a průšvihů. A co jejich jejich přinejmenším nezodpovědné jednání stojí peněz a nepřímo i životů! Kvůli jejich blokování obchvatu Plzně se město dusilo o deset let déle. Ale že nyní obyvatelé svádějí vinu na bývalé vedení obce, když prokazatelně odmítli přehradu ve společném referendu, to mě připadá divné.
Doufám, že ti, co jsou ze zásady proti všemu a proti všem, se poučili. Je to stejné jako se zbrojením. Proč kupovat moderní zbraňové systémy, když nám údajně nic nehrozí. Radši se uskromním dnes, než zítra přijít o všechno. Jinak samozřejmě s postiženými cítím, ale bohužel jinak, než finančně pomoci nemohu.
Rubikovu kostku jsem dostal do ruky poprvé, když mi bylo třicet. Dal jsem za ní padesát bonů u veksláků. A kupodivu jsem se ji naučil i v tutom věku skládat. Jsem ale přesvědčen, že se skládá z 26 kostek, ne dvaceti sedmi, jak se píše v článku. Devět kostek je přední stěna, devět zadní stěna, prostřední pás pal mí nahoře tři kostičky, dole též tři. A zbyde nám napravo i nalevo po jedné. Tak to máme 9+9+3+3+1+1=26. Nebo počítám špatně?
Bože lidi, kdo vlastně to ANO volí. Mám desítky známých a kamarádů, ale jen dva volí Babiše. Jeden má diplom ze s Plzně a jinak by se neuživil, druhá je ochotná pro peníze udělat, resp. volit kohokoliv, kdo jí přidá pár stovek k důchodu. Je jí jedno, že jsou to peníze jejích dětí a vnoučat. Nemá s nimi prý dobré vztahy. Tak to mluví za vše.
Mám malé el. auto právě proto, abych mohl zaparkovat kdekoliv a neřešit placení. Ne kvůli ceně, ale kvůli placení. Jsem vozíčkář, tak nemohu hledat platební terminál. A mobilem též platit nemohu. Kdysi jsem volil Piráty, ale hodně klamali. A parkovišť pro vozíčkáře též ubývá nebo je blokují taxikáři.
Vlastnil jsem postupně všechny Lady až po 2107 a nedám na ně v tehdejších možnostech dopustit. Jednoduché, spolehlivé, pohodlné. Mluvím o době 1979 - 1988. Po Nivě jsem toužil, ale nezadařilo se. Po 1990 byly jiné možnosti, tak jsem si splnil sen a koupil Nissan Patrol GR. Ale Niva se mi líbí dodnes, ač se nemění. Stejně Jako Géčko od MB..
Když jsem byl kdysi v Kolíně nad Rýnem, zaujaly mne na vysokých "panelácích" áčkové střechy, kde byly právě nádherné mezonetové byty. Bydlel jsem v té době v paneláku v Praze, tak jsem se ihned zajímal o možnosti si takový byt na paneláku vybudovat. Ze stavebního úřadu se mi dostalo lakonické odpovědi, že tehdejší stavební předpisy to neumožňovaly. Tuto otázku jsem nedávno nadnesl znovu v době, kdy bylo nutno na našem paneláku opravit střechu. Odpověď stejná. Nejsem profesionální stavař, i když jsem již dva domy svépomocí postavil, ale nevím, proč by to nešlo, když to jinde jde.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nádherné tvary. Pokud by i technika odpovídala současnému standardu, bylo by to super. Kdysi vyšly ve Světe motorů fotografie přestavěného eRka, kdy nějaký Američan do něj na místo zadních sedaček namontoval pětilitr z Chevroletu. Mělo to prý uhánět na okruhu až 300 km/hodinu.