Autor článku by se měl posadit do obou aut na místo spolujezdce, než napíše takové blbosti.. mám 185cm a za mě už si nikdo nesedne, nemá prostor na nohy a navíc Corolla má u spolujezdce palubní desku úplně nesmyslně vystrčenou do prostoru pro nohy. Toyota má daleko menší prostor vzadu pro nohy oproti Octávkám a o nešťastném sedanu ani nemluvím..
To je jen vaše domněnka. Corolla v sedanu má na nohy více místa než trojková Octavia. Měli jsme obě auta vedle sebe a porovnávali to. Šlo o r.v. 2018.
No měla smůlu. Ale nepochopím jak někomu může propadnout pojistka. Přeci veškeré pojistné smlouvy jak majetku i zdraví jsou to nejdůležitější.
Jsou, proto jsem ji po úrazu a 3 měsících neschopnosti a odškodném 5tis. Kč (finanční ztráta asi 150 tis.) vypověděl, stejně jako všechny ostatní poj. smlouvy u dané pojišťovny. Pojištění je dobrá věc, když od pojišťovny nic nechcete...
Romane ...v každé křižovatce se díváte do zrcátka při odbočování vlevo...?
nebo jen ve městě,když jsou s Vámi souběžně tramvajové koleje a Vy je svou jízdou odbočování máte přejet..
Ano. Ale zejména mimo obec, kde je riziko kolize větší a s horšími důsledky (vyšší rychlost). Sám jezdím na motorce, ale nikdy nepředjíždím, pokud se dá očekávat, že někdo může odbočit vlevo. Vždy se snažím "číst" v ostatních, co budou dělat.
je třeba zdůraznit ,že to byl důchodce.....kteří si pořád myslí ,že maj reflexy jako zamlada..a honí auto škubáním volantu od krajnice ke krajnici...😂🤦♀️
nicméně v tomto případě stojím na straně seniora proti nesmyslnosti zákona...
přiznejme si kdo z nás zírá do zrcátka,když chce vzápětí projet křižovatku..každej promítne v závislosti na situaci vlevo, pravo ,čelně a jede...
Já se při odbočování vlevo do zrcátka dívám VŽDY. A to jsem si myslel, že to dělají všichni.
Hloupý názor paní Vaňkové asi plyne z toho, že jezdí po zahradě v nějakém ústavu a na normální provoz na silnicí jí nepustí.
Nedávno přede mnou jela paní středního věku a telefonovala. Před křižovatkou musel uskakovat chodec, který byl v půlce přechodu, v křižovatce (kruháč) jela pravými koly po chodníku, když si to uvědomila, strhla auto do protisměru, naštěstí pohotový řidič to zamáznul. Ptám se: Nebyla to paní Vaňková?
Nikdy jsem neslyšel o nějakém náhlém selhání ! Doporučuje se u těchto bateriích výměna po pěti letech a sám jsem to udělal.....nikdy mě baterie nenechala v problémech ! Problém je jenom u řiřidičů kteří ničemu nerozumí a na všechno kašlou.......asi tak bych to viděl já !
Asi jste toho moc neslyšel, urážet je snadné. Mně odešel akumulátor u dva roky starého auta, v létě, bez varování (škodovka)
Nemíchejte jabka a hrušky tady. Porovnáváte luxusní automobil luxusní značky s vyšší střední třídou. Na takový blábol byste sám neskočil ne? Naftová škoda octavia, auto vyšší střední třídy stojí úplně stejně jako hybridní toyota corolla auto stejné třídy. Je to jako kdybych řekl malá hybridní toyota je několikrát levnější než drahý dieselový bmw XX v plné palbě.
Octavia rozhodně není vyšší střední třída. Tou je například BMW 5 nebo Audi A6. Octavia patří o dvě třídy níže, podle Němců o jednu.
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Tak to se myslím ale hodně pletete. V trojkové Ovci odvezete vzadu luxusně 2 dospělé, nouzově i 3. V Corrole nemáte žádnou šanci. Tam už jsou 2 dospělí vzadu dost omezení, o 3 ani nemluvím.
Na druhou stranu je to trochu levnější auto, takže to tak odpovídá... Něco za něco...
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nepletu, měřili jsme to (prostor pro nohy). Šlo o sedan, má větší rozvor než oktávka. Ale vás asi nic nepřesvědčí.
Ale i kdyby ne, cena oktávky ve stejné výbavě byla o 180tis. vyšší. A to se nebavíme o kvalitě.
2 odpovědi