Náhodou, uzavírky jsou perfektně koordinované. Vždy tak, aby uzavřely hlavní i všechny náhradní trasy. Vždy tak, aby způsobily co největší škody a co nejvíce lidem ztrpčovaly život. Plánují to tak už léta a stále se zdokonalují. Nezáleží na tom, jestli se ten hlavní darebák jmenuje Hřib, Scheinherr nebo Dolínek.
Když jsem se učil řídit, jezdil jsem bos, než jsem získal potřebný cit na pedály.
Vliv obuvi se možná přeceňuje na úkor konstrukčního řešení pedálů. Moje současné auto je má tak nešťastné, že pedál brzdy je citelně výš, než pedál plynu. Nemůžete tak plynule přesunout nohu z jízdy na brzdění, zasekne se o zvýšený okraj pedálu brzdy a zvedáním nohy ztratíte potřebné desetiny sekundy.
Se služební Fabií 1. generace, 1.4 16v jsem měl za první tři roky najeto asi 130 tisíc a bez závad. Celkem za 10 let přes 400 tisíc a stále dobře jezdila, bez zásadních oprav, jen výměny destiček, kotoučů, tlumičů apod. Olej se měnil zpočátku podle doporučení po 30 tis., asi ve 300 tis. se přešlo na 15 tis. interval.
50-70 klientů denně?? To by byl největší a nejúspěšnější privát v Praze. V normálním, byť větším bytě to je neproveditelné. Kolik by tam muselo být společnic (pokojů, postelí, koupelen...) aby to zvládly. 50 klientů - na to musíte například denně vyprat a usušit 50 prostěradel a 100 ručníků. Kromě toho - jak by se tam dostali? Široko daleko nezaparkujete. Tady něco nehraje.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Válka gangů.