Když si vzpomenu na svoje léta ve školce, tak o obrázky a značky byl vždy taky boj. Každý chtěl být lev, tygr. Ale nikdo nechtěl prasátko nebo houba. Už si ani nepamatuju, co jsem byl. Ale ten děs, že bych schytal něco "neoblíbeného".
Měl jsem houbu a nijak mne to nepoznamenalo. Pamatuji si to 50 let.
Mám fotovoltaiku na RD , dostal jsem na to od státu nějaké dotace, které pokryly menší část nákladů a funguje to, úspora je jednoznačná, přes léto to vyrobí mnohem více ekologické elektřiny než se spotřebuje - je to dobrá technologie a ty dotace šli na přímo běžným občanům na energetickou soběstačnost jejich domů, ne přes nějaké podivné projekty ve státní správě, kde se půlka dotací rozkrade, byla by chyba to občanům ČR zastavit. Pokud státu chybí finance tak ať přestanou vyhazovat peníze na Ukrajinu, v TV bylo, že tam zahučelo asi 60 miliard - vždyť to je asi čtvrtina toho deficitu a nikdy se to nijak nevrátí, jsou to peníze vyhozený do kanálu.
Problém vidím v tom , že dotace zvedají cenu dotovaného. Kolik by vás stála FVE bez existence dotací se bohužel nedozvíme.
Proč strašíte zdražováním? Když tímhle vznikne zvlášť surovina pet a alu, která právě neskončí na skládce. K čemu je dnes dobrý kontejner na kovový odpad když tam jsou plechovky, brzdové kotouče, zbytky okapů a podobně.
Protože tu surovinu nezíská obec. Ale svoz odpadu platíte obci. Jestli se nepletu. A náklady obchodů na výkup PET a plechovek se také někde musí projevit Souhlas se zálohou na plechovky , to u nás moc nefunguje. Prostě do šedého kontejneru je to dál a člověk je tvor lenošivý.
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Jo jo, Evropané co chtějí větší a větší výplaty, za to vůbec nemohou. Četl jste ten článek? Moje sestra měla za muže Němce a ten již v roce 1999 říkal, že je problém odchodu výroby do Číny. Jj, mysleli si, že jim tam Číňani budou dělat celá staletí otroky, hm houno. Číňan vše ukradl okopíroval a lifruje za třetinové ceny do Evropy. Lidé chtějí větší a větší výplaty, firmy to nedají a firma odešla do Číny, teď se tam vyrábí 70-80% všech produktů co máme okolo sebe. Tento problém je zde už dávno před emisními povolenkami a Vy z toho děláte, že je to problém starý 10let. A máte to v článku, Čína se umí o hodně rychleji přizpůsobit. Zatímco v Číně se firmy domluví, v Evropě nejsou schopný se domluvit ani na stejném nabíjecím kabelu, zatímco v Číně jedou vše stejné, dokonce umí už i měnit baterie v nákladních autech na počkání, takže nabíjet náklaďák neni problém, trvá to 10 minut. A všechni výrobci v Číně to budou mít stejné. Jo každou chvilku, někdo jinej tahá pilku.
9 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Já, ale pořád nevidím ty čínské vozy za třetinu. A toyota v žebříčku prvních deseti nefigurovala a přesto jsou na tom asi dobře.