Tohle je smutné. Před 150 lety byla téměř dokončena celá páteřní síti železnic České republiky. Stavělo se rychle, používali se lopaty a Krumpáče.
My nejen že nestavíme rychlodráhy. Ano, diskutujeme. Něco plánujeme. Už dlouho. Ale nejsme schopni ani opravit to, co nám zanechali naši předci, jedna z nejvíce hustých Železničních sítí na světě.
Byla to páteřní síť Předlitavska a vůbec neodpovídala pozdějším potřebám Československa nebo Česka.
Bohužel České dráhy za to nemohou, Správa železnic potažmo Ministerstvo dopravy, které postupně porcuje bývalé ČSD, státní dráhy fungovaly za Rakouska-Uherská. Za několik dní bude na trati Břeclav -Znojmo monopol ARIVY, tak rozhodlo Ministerstvo, co funguje se likviduje ale hlavně, že si někdo namastí kapsu
Rakousko Uhersko znárodnilo většinu železnic, ale rozhodně ne všechny. A už tehdy fungovala dráha nic moc.
Kdo bude jezdit Břeclav Znojmo není vaše starost.
Skoro vše je zde,ve zvrácené dekadentní Evropě obrácené.Kolik lidí na severní Moravě nemá svého praktika,kolik lidí musí ze Šumperka a Jeseníků dojíždět stovky kilometrů k zubaři.A situace se pořád zhoršuje,někde na severu země se některá nemocniční oddělení úplně ruší,někde se zavírají celé nemocnice.V blízké budoucnosti bude chybět v republice 15.000 zdravotních sester.To jsme to dopracovali za vlády ODS-od deseti k pěti....
To je problém, který se táhne cca 50 let.
Jste hodne naivní ,Američani naše území bombardovali naprosto cíleně od chvíle kdy bylo jasné kudy povede demarkační linie a to je ověřený fak !
Američani nás samozřejmě bombardovali hned, jak sem byli schopni doletět.
A jak sem byli schopni doletět i oni, přidali se Sověti.
Jako faktická součást Německa jsme byli jasný cíl.
Je to smutné co píšete. V létě jsme se tam byli podívat - malebná krajina, louky, lesy, nádherné pietní místo, které má energii. Tak si to zastavíme halami, kde sice nikdo nebude chtít pracovat, protože malé platy, ale hlavně že vytvoříme pracovní místa. Člověku je z toho smutno, paní Lednické držím palce.
Kolem šikmého kostela malebná krajina už 150 let není.
Letecké společnosti jsou čím dál drzejší. Vím, o čem mluvím.
Pominu ty "nízkonákladovky" a chartery.
Drzostí oplývají i ty "světové" - často si berou drze příklady z některých, kde jsou schopni pasažéra vykázat z letu jen pro to, že se dere hlasitě o svoje práva. Rádoby vtipné jsou pak situace, kdy váš nešťastný spolucestující během letu zemře a oni ho nechají klidně vedle vás. Byl takový případ.
Narazit na dobré stewardy je poklad. Během předposledních dvou letů na mne ta trdla úspěšně chrstla napřed kelímek mango džusu a na jiném letu mi krásně napěnili kalhoty pivem. Při tom posledním tomu aspoň vypadl prázdný lelímek z troleje mně na rameno.
Takovou maličkost, jako nefunkční "zábavný displej" ani neřeším.
A bohužel, téměř vždycky naopak natrefím na spolucestujícího, který si myslí, že největší požitek z cesty mám, kdy má se sklopenou sedačkou hlavu v mém klíně. Se zlou se takový potáže.
To nic nemění na faktu, že z posledních pěti letů tam i zpět bych plný počet bodů nemoh dát ani jediné společnosti, včetně všech těch šejků - kde je s oblibou jídlo samá šlacha. Ostatní se předhánějí v tom, kdo vám podávaným jídlem, "sáčkovaným na letišti", víc zkazí žaludek.
Korunu tomu v mém případě nasadil vrchní QA manažer, který mi po sérii stížností odpověděl holou větou: "Víc pro vás nemohu udělat." - Odpověď za 16.000Kč.
Co chcete dělat s mrtvým cestujícím ve vyprodaném letadle? Jasně že ho nechají na jeho místě.
5
Sledujících
2
Sleduje
5
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pro mnoho obyvatel bývalého Mušova, kteří dnes většinou bydlí v nedalekých Pasohlávkách, je kostel tím posledním, co ještě mohou ze svého bývalého domnova vidět ...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Myslíte ty obyvatele, co tam bydleli v letech 1945-1978? 😂