Na videu je vidět že na přistání jde nakloněný a v závěrečné fázi přistání se nesrovnava ,jde stále dolů pod stejným úhlem. Psalo se o požáru ,buď piloti neviděli,nebo vada v ovládání, požár není standart během letu. Díky velkému počtu přeživší se to bude lépe vyšetřovat. Nemyslím že nějaké rušení může za tu nehodu.
na youtube je video s informacemi, ze piloti hlasili problem s rizenim a zadali o nouzove pristani s tim, ze pri prvnim pokusu malem 2x narazili do zeme, ale nakonec to vybrali a delali okruh na dalsi pokus o pristani, pri kterem uz havarovali .. podle fotek mista nehody a polohy letiste klesali na pristani pri soucasnem zataceni..
v dnešní době, kdy si člověk 99% hudby pustí ze streamovacích služeb často i zadarmo (s reklamami) se dá říct, že poplatky OSA za úložiště v mobilu, PC atp. jsou zastaralé a měly by se zrušit, protože nemají s původním záměrem faktického zdanění možného pirátství nic společného, protože ten podíl ukládané hudby je dnes už tak malý, že se jedná spíš o státem řízenou zlodějinu
sestřelit objekty ve výšce dvou kilometrů (Ukraine is now among the few nations with a functional laser weapon, Tryzub (Trident), capable of downing objects over 2 km high,) není totéž jako sestřelit letadlo.. na některé typy dronů nebo střel to po pár dalších letech vývoje (zmíněný scaling tj. pokusí se vyvinou dostatečně velký a výkonný systém, který půjde použít i v bojových podmínkách) ale možná stačit bude
S těmi panely je to brutální. Teď mě jako koncového maloodběratele stojí panel 580 Wp směšné 2.000 Kč včetně DPH. Před dvěma roky, kdy jsem si fotovoltaiku stavěl mě stál tento panel 5.600 Kč. Měnič 12 kW šel dolů o 10.000 Kč. A 17,4 kWh úložiště je levnější o 70.000 Kč.
ono je to i castecne zpusobeno pokracenim dotaci, kdy najednou jsou realne ceny a ne nadsazene, protoze to stejne zaplati stat
kotva jevi znamky poškození.. no pokud to není zcela nová kotva a byla někdy v minulosti použita, tak asi známky použití (poškození) mít bude.. zprávy těsně po zadržení byly obecně, že plula jinak, než běžně a měnila směr kolem kabelů, teď ze článku vyplývá, že to běžné znamená, že do března se plavila úplně jinde, teď půl roku plavby do Ruska a že nějaké změny směru měla dělat až po poškození nikoli předtím.. asi nezbývá než počkat na závěry vyšetřování, protože ty kusé informace jsou evidentně dost zavádějící.. pokud loď táhla kotvu desítky či stovky kilometrů, jak se píše, což mi přijde ujeté, prptože by ji nejspíš urvala, stejně jako v předchozím případě a navíc by na dně o tom měly být známky, což snad vyšetřování taky ukáže
Já mám FVE od roku 2008, v roce 2020 jsem ji kvůli EV rozšířil, abych maximálně využil její potenciál. Byla to investice, která a se mě vrátila v tom, že z celkové spotřeby 10-11 MWh za rok, odeberu ze sítě jen cca. 1,5-2 MWh, plus cca. 3-4 MWh za rok do sítě vrátím. Ta investice mě nyní umožňuje jezdit za cca. 0,25 Kč/km (v zimě dobíjím za nejnižší spotovou cenu). Prostě FVE byla investice do budoucí nižší ceny energií, mohl jsenm ty penize prokouřit, propít či utratit za jiný nesmysl, ale já je investoval.
A pokud jde o to druhe moto z nadpisu, ono to tak v praxi opravdu funguje, po dvou hodinach jizdy si dám přestávku, občerstvím se, pořeším korespondenci a mám dobito na další dvě hodiny jízdy.
A podobně a se dá pokračovat.
osobně nejsem aktuálně zastánce elektroaut, resp. ano, v případě i většího pojíždění po okolí (např. obchodní zástupce co objíždí klienty do vzdálenosti 100-150km) si umím představit efektivní využití a úspory pro firmy nebo i jednotlivce hlavně pokud je možnost propojení vlastní FVE a elektromobilu, ale pokud si mám představit, že bych měl jet nějakou delší trasu a jak píšete dělat přestávky co 2 hodiny (i kdyby na oněch 30 minut) tak to třeba na cestě ČR - sever Itálie bude 6-7 30-ti minutových zastávek (a pokud bude člověk muset co chvíli stát, tak se asi ani nevyplatí na dálnici jet např. 130, ale může člověk spíš kalkulovat s +-100km/h, protože není kam spěchat) namísto např. 2 běžných zastávek (1x s tankováním, 1x čistě občerstvení a odpočinek, počítám cca 1 hodina celkem), takže najednou je ta trasa o 2 - 2,5 hodiny delší (cca o 25%) a to ještě ani člověk neví, jestli bude moct vždycky hned dobíjet, takže klidně z toho může být i 4-5 hodin jen kvůli čekání někde na stojan, což už je dost (40-50% nárust délky cesty)
Je v rozporu s pravidly a v rozporu s pravidly. Pravidla jsou napsaná s určitou mírou obecnosti - tisíce vývojářů makaji na tom jak objevit šedou zónu. Když to někomu zabere a ujede ostatním obvykle následuje protest a pak se nad tím sejde FIA a usoudí jestli se to do pravidel ještě vchází nebo ne. Kdyby se braly body za tohle, zahuci v tom vsechny top týmy. Letos mj. i McL.
Systém brždění jedné strany vozu více, než druhé byl už jednou zakázán. RB tedy "znovuvynalezli kolo", kdy stejného efektu dosáhli fakticky lepším systémem, protože fungoval pro obě strany vozu a nejen pro jednu, ale 100% věděli, že to je v rozporu s pravidly. Bohužel když mezi největší sponzory FIA patří RB, tak trestat jejich hlavní F1 tým dle regulí se nikomu moc nechce
Max je skvělý, ukázal, že i když nemá top auto, bojuje a bojuje. Hodně se zklidnil, ale pořád ten hlad po vítězství má obrovskej. Velká gratulace. Letos "neutrpěl" titul v nejlepším voze, letos se rval a rval. Tohle hodně pilotům chybí. Škoda Astonů, Alonso si zaslouží daleko víc.
Neuspěl v nejlepším voze? Kdyby byly RB odebrány body za první polovinu sezóny, kdy RB prokazatelně používal v rozporu s pravidly systém ovlivňující brzdnou sílu podle toho, kam se zatáčelo, tak asi ani o ten titul nebojuje vzhledem k výsledkům, které za druhou polovinu sezóny měl. Co museli ten systém vypustit, šel výkon RB totálně do kytek, předtím totální dominance, která mu ten titul vynesla.
Ale stále byl Max výrazně lepším jezdcem, než Peréz, který (pravděpodobně) s totožným vozem zajížděl po celou sezónu podstatně horší výsledky.
Bohužel pro obě strany konfliktu fakticky za stávající situace platí, že válka může v podstatě probíhat tak dlouho, dokud bude alespoň jedna ze stran podporována zvenčí, tedy munice, zbraně nebo technika budou vyráběny a dodávány z lokalit, které jsou "v bezpečí" před útokem druhé strany. Prohlášení Ruska v tomto fakticky není moc odlišné od nedávného prohlášení ze strany Ukrajiny, že si vyhrazuje právo útočit na Severní Koreu.
aneb jak krásně lze okecat "slevu"
nádherný příklad třeba nové Xiaomi 14T (/ Pro) .. cena od začátku prodeje fakticky akční a z ní následně ještě další "sleva" v rámci Black friday, ovšem u nové slevy už není jako bonus přibalena rychlonabíječka ani eventuálně další dárek, který byl při uvedení na trh (dohromady tyto dva dárky byly cca za 4.000 - 4.500), když si bude chtít někdo onu rychlonabíječku koupit, zjistí, že samostatně vyjde prakticky na onen rozdíl mezi původní akční cenou a novou black friday cenou
Rusové tyto arbitráže neuznávají a Gazprom už asi ani pořádně majetek v EU nemá, když i němci jim ho znárodnili.. už dnes fakticky všechen plyn proudící přes Ukrajinu musel být "zakoupen" a byl majetkem nějaké jiné firmy a ne Gazpromu, takže předpokládám, že ani potenciální zabavení plynu, který by jen přes Rakousko směřoval jinam nehrozí - stopka dodávkám je logický krok, když za ten plyn stejně odmítá odběratel zaplatit (a počítám, že za tuto stopku povede OMV další arbitráž za neplnění smluv, ale ty se mají plnit oboustranně, tj. zaplatíš - dostaneš, a ne odebírat a na základě pochybné arbitráže (tady s prominutím musím konstatovat, že na 99,9% nelze v dnešní době jakoukoli arbitráž proti Rusku či ruské společnosti považovat za nestrannou) neplatit)
no vzhledem k jejich plánům zvedat neustále minimální mzdu, která by měla být navíc provázaná s průměrnou, kdy každým zvýšením minimální se automaticky v dalším roce zvedne i průměrná, je to docela možné, otázka je, co to udělá s konkurenceschopností českých firem v rámci EU, protože vyšší mzdy se projeví do koncových cen výrobků a taky, jestli nadnárodní supermarkety budou reagovat s cenami potravin, které už dnes máme kolikrát vyšší než v okolních zemích, byť platy jsou nižší
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak nechat to těsně nad zemí takto spadnout po křídle? Buď pilota trefil pták do hlavy, nebo s tím moc neuměl, nebo, že by vodka?
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
snazili se tocit na letiste, kde chteli nouzove pristat