řeknu to jinak.
Víte proč to mají spalovací motory spočítané?
Cena cena a opětovně cena.
Elektromobil bude levnější než spalovací vozidlo (už teď je cenová parita u vozů nad 1mil CZK) , bude mít levnější provozní náklady než spalovací auto, bude mít nižší náklady na servis než spalovací auto.
Tradiční vozy přestanou být zajímavé a jejich poptávka výrazně půjde dolů a ne kvůli ekologii, ne kvůli ideálům ale kvůli penězům.
Proč máte naftu se kterou jste spokojený? Protože jezdíte za relativně málo peněz a spotřeba naftového motoru je nižší než třeba benzinového. Takže odhaduji, že jste si naftu pořídil kvůli ceně tedy provozním nákladům.
To samé budou EV. Pokud by VW nabízel EV za ceny co v Číně 1/3 - 1/2 Evropských cen poptávka po Ev by byla skutečně masivní.
Do budoucna je jisté že ceny tradičních paliv půjdou nahoru a cena elektřiny dolů.
Já hledím při koupi vozidla na veškeré provozní náklady a vybírám dle výhodnosti onoho pohonu. Vozidlo kupuji vždy na minimální dobu 5 let a tedy je pro mě důležitý celkový tento horizont
Vyhlídky pro tradiční paliva jsou jasně dané ( půjdou nahoru). Cenu elektřiny si dokáži zajistit levně
Ev jsou konstrukčně jednoduší a méně poruchové než tradiční vozy.
Krom jiného jsou vysoce efektivní ( Spalovací motor má účinnost 35% EV 90%)
Rozhodne cena a ta bude na straně EV.
EV urcite ne 90%. A az budou u v Evrope delat delnici za cinske love, elektrika pujde z hnedouhelek a zivotni prostredi bude nezajimave, potom mozna jo, ceny se priblizi. Srovnavate nesrovnatelne co se tyka rezijnich nakladu.
Ne není. Spalováky jsou technologie minulého století. Za posledních 50 let se toho moc nezměnilo a ani nevylepšilo, krom elektroniky kolem.
Politici akorát dali impuls k přechodu na moderní pohon a zároveň ho štědře zadotovali, ale automobilky dotace prožraly, vyrobily něco jen aby se neřeklo, ale teď je ta vlastní zabedněnost dohání.
Zato EV se za posledních 100 let pohnuly dopředu nebývalou rychlostí, že ? Zkuste si vzít spalovák z roku 1970 a z roku 2020. Pokud nevidíte rozdíl v motorické a výfukové části daný normálním technickým vývojem (a ne tlačenkou poblázněných elektroaktivistů), potom nevím.
Nejhorší je to, že i když máte auto v pořádku, se snasží z Vás vytáhnout úplatek. Tentokrát jsem už na emisích opravdu vystartoval, když mi po 4. točil automat na 6000 otáček, kdy v normálním provoze se na tyhle otáčky nikdy nedostane. Zrušit emise na STK a fakt kontrolovat jen kouřící vraky na silnicích!
Presne. V12 benzin tristupnovy automat který víc než 3000 otáček neviděl, ve workshopu napsáno, ze nad 3000 se ma točit pouze na brzde, jinak se muze poskodit a na EK se ho snaží vytočit na 6000. Hydromenic umira jen kvůli byrokratum z Bruselu, pro které je fyzika sproste slovo. Hnus nemajici s emisemi nic spolecne.
Tady se hlasi adresa pobytu, tedy tam, kde clovek travi vetsinu casu, tedy v pronajmu. Doma pak vetsinou bydli nekdo jiny z rodiny. Jinak ale prijde dopis z registru s pozadavkem o vysvetleni. Takze se to vysvetli.
Ony ty severské zeme jsou v podstatě komunistické. To co je nad Holandskem kromě UK nebrat.
Nemáte být tak rozežraní a kupovat o X bytů navíc, než potřebujete a buď s nimi keťasíte nebo je necháváte prázdné. Sobectví na ntou. To by se mělo regulovat. Každý by měl prokázat svou potřebnost a obsazenost ještě před koupí dalšího bytu
Co je vam do toho, kolik ma kdo bytu, domu, aut atd. ? Kdyz na to mam klidne si koupím 10 bytu a nechám je prázdné. Ketasite a regulace jsou ze slovniku komancu, kteri patri na smetiste dejin. Jeste jste zapomněla napsat, ze když mate víc než 60 metru, tak vám do bytu ulicni vybor nastehuje nájemníka. To už tu taky bylo.
Za tohle si automobilky mohou samy, to není vina GD. Výroba se přesunula do Číny a Číňané měli nejdříve nejdříve nepovedené kopie a všichni se jim smáli. Pak kopie víceméně povedené a teď už jsou daleko před všemi. Budoucnost je v elektromobilitě a do té pumpuje Čína ohromné množství peněz. Inu když firmám stálo pár let zisku za jejich know how, dobře jim teď tak.
To se zas vrátíme na začátek. GD jako takový OK. Ovšem prosazovaný násilím typu, pětiletku splníme za 4 roky a evropské hodinky jsou nejrychlejší na světě, to nejde. To už tady bylo a RVHP je slabý odvar hysterické EU. Buď máte komunismus jak v Číně (s prvky kapitalismu) a tedy příkaz shora nebo volný trh, který to ureguluje. A automobilky samy uznají, co dělat, aby měly zisk na rozvoj a na provoz. A pokud uznají, že se vyplatí dělat EV, potom je pohrnou ve velkém. A celá dieselgate kterou to vše začalo, byla odpovědí na tupý zpusob měření emisí, kdy do některých parametru se bezným provozem nedostanete. Když to shrnu, pokud chci EV, potom jako osvícený vladař nejdříve vybuduji infrastrukturu. To platí i pro lokální FVE atd. A až to bude celé funkční a odzkoušené, potom začnu přesvědčovat (nikoliv přikazovat) lidi ke změně přesunovadel. Jenže tv EU to tak nefunguje. Soudruzi v Bruselu rozhodnou a pak tlačí na členské státy, že to je to správné, o čem rozhodli. Viz třeba teď eurokomisaři a tlak na změnu (kde už tuším Rumunsko podlehlo).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pokud mají obyvatelé v bytech termostatické ventily, ať mechanické nebo elektronicky řízené, je hydraulické seřízení celkem zbytečné.
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Uplne ne, pokud je podlahovka, tak by se hydraulicky vyvazit mela. Ale to zvladne kazdy minimalnr zrucny clovek pomoci vyvazovacich clenu v rozvodne skrini.
1 odpověď