Kulturistika + nesmyslné cíle jsou velmi tenkej led. Ti kluci do sebe cpou tolik chemických srágor a mají takovou váhu, že to srdce dostává mnohem větší záhul, než u běžnýho člověka. Bohužel to někdy srdce nezvládne, vrcholový sport tato rizika přináší a nemusí to bejt jen kulturisti. V minulosti umřeli na infarkt i hubení fotbalisti, kteří byli v perfektní kondici. Všeho moc škodí.
Rok od roku mi to přijde horší a horší. Samé extrémy. Sníh v nížinách takřka přestal existovat (řidičům to určitě nevadí), jaro a podzim taky takřka neexistují, opět to hned skočí do extrému a trvá to maximálně pár týdnů, v létě tu máme 30 ve stínu, na což taky nemáme podnebí. Dnešní děti se mají v budoucnu na co těšit 🙂
Mně to přijde jako jedna velká komedie. Místo aby to zkusili bez svatby, protože už to prostě jednou nevyšlo, po chvíli do toho praští a zase nic. Fakt nechápu, co mají v tom Holywoodu za zlozvyky. Tam budou svatby nejlepší byznys, stojí miliony dolarů a za pár let, někdy i měsíců se ty lidi zase rozvádějí 😄
Odešel jeden z posledních velikánů francouzského filmu, už vlastně zbejvá jen Pierre Richard. Myslím, že Gabin, Brice, Bourvil, Funes, Marais, Belmondo nebo právě Delon, byli symbolem nejen francouzského herectví, ale také staré dobré Francie. A konkrétně jejich země je zahlcena přistěhovalci a ty je nenahradí určitě. Je to tam stejné jako u nás, náhrady prostě nemají a už ani mít nebudou. Taky nemáme náhradu za Hrušínského, Brodského, Sováka, Menšíka, Filipovského, Peška atd. To jsou všechno takový herci neherci, ze kterých se na zadek nikdo neposadí.
Ano, na otázku, co je lepší, teplo vždy vyhraje, ale tohle? V tomhle se nedá dělat absolutně nic a pracovat už vůbec ne. Člověk se potí i v noci, blbě se spí. Jediné, co má v tomhle počasí smysl, zašít se někam do stínu a minimalizovat pohyb. Sorry jako, ale na tohle prostě střed Evropy není stavěnej, to už je otravný. Tohle se užívají maximálně dovolenkáři a děti, zbytek volá po ochlazení.
Je to vcelku jednoduché. Všechno je o lidech! Pokud si něco nedokážeme odpustit, pořád to kupujeme a výrobce vidí, že je zájem i za vysoké ceny, proč by zlevňoval? Pokud má Pilsner pocit, že pro ně není český trh hlavním zdrojem příjmů, podobně jako u Škoda Auto, ceny se jen tak nezmění. Pokud budou lidi kupovat koncernový auta za 800tis., i když se dají sehnat levnější značky na podobné úrovni, proč by nekupovali předraženou Plzeň. Skoro vše, co se v ČR pěstuje nebo vyrábí není určené primárně pro náš trh a pokud to jinde zaplatí, asi jim je jedno, že přejde pár pivařů na jinou značku. To by se museli kousnout všichni, aby byl ten odběr fakt znát a to se nikdy nestane.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pro Koncern VW jsem 7 let pracoval a musím říci, že jsou to prostě odfláknuté krámy a vůbec se nedivím, že jim padají prodeje. Je sice fajn zaměřovat se na nejnovější trendy, elektromobily, dotykové displeje, online připojení atd., ale pokud si zákazník zaplatí nemalé peníze za nové auto a přijde mu polotovar, který všechny tyhle věci nemá řádně otestované, po chvilce začínají vykazovat chyby a pak jenom jezdí do servisu, prostě ho to přestane bavit. Problém je, že tohle koncern VW praktikuje už delší dobu, rozkřiklo se to a prodejům to určitě moc neprospělo. Dřív to bylo tak, že si člověk na nový model musel 5 let počkat, s tím byly spojené inovace a mezi lidi šla hotová fungující auta se všemi novinkami. Lidi, kteří dali za nové auto své úspory, jezdili prvních pár let jen na pravidelné prohlídky a ne na pravidelné garanční opravy. Vše je moc uspěchané, zbytečně se to hrotí, vývoj jde dopředu moc rychle a nejsou lidi či zaměstnanci, kteří velikášské sny a přání managementu obrovských společností, dokáží naplňovat. Pak se najednou zjistí, že jsou ty sny nereálné a nedopadlo to tak, jak nějaký analytik přepokládal či vypočítal. Výsledkem je propouštění a do světa se vytrubují podobné zprávy, které se dotknou vlastně nás všech, protože koncern VW zaměstnává spoustu lidí a poskytuje práci i spoustě firem v Evropě či tuzemsku. Nutno říct, že lví podíl na tomhle všem má taky slavná EU, která má ještě hloupější velikášské představy, jak celý koncern VW a která automobilky jen bu*eruje za velký odpor vzduchu a saze z výfuku.