Pánové jste placeni obchodníci s deštěm a demagogové.
To co prosazujete bude znamenat konec průmyslu v EU, protože bez fixnich cen nemůžete dělat byznys plán s cenovou kalkulaci.
To že OEZ (občasné energetické zdroje) zvyšují značně cenu elektřiny je v EU zřejmé.
Když lide jezdí autem přes den, tak večer těžko budou dobíjet v noci, když FVE nevyrábí. To samé platí, když přijdou domů z práce...
Protože každá baterie ma určitý počet nabijecich cyklů, tak jen hlupák si necha baterii znicit stabilizivanim sítě, protože to bude znamenat, že elektromobil můžete neekologicky odepsat.
To nemluvím o tom, ze ekologická likvidace baterie stoji víc než jeji výroba a kompletní ekologickou likvidaci dodnes nikdo neumí.
V zimě FVE vyrábí v našich podminkach minimum energie.
Když mrzne, tak většinou ani nefouka vitr, takže ani větrníky nic nevyrábí. Naopak spotřebovávájí elektřinu, protože musite rozmrazovat namrazu na listech, aby až zane foukat nezacal z rotoru odletat kudy ledu.
Nejsmutnejsi na tom je, že OEZ zdražují i elektřinu z jadernych elektraren, protože jejich vykon nemůžete rychle regulovat. To znamená, že pokud v létě v poledne musí platit za dodavku energie do sítě, tak to pochopitelně zdraží cenu vyrobene kWh v době kdy je ji nedostatek.
To nemluvim o neskutečných nákladech na stabilitu přenosové a distribuční soustavy.
Pokud někomu budema platit za odběr energie, tak se to pochopitelně promítne negativně do cen energie.
V Číně se musi smát, jaky jsme hlupáci, protože staví uhelné a jaderné elektrárny výrazně rychleji, než je v EU stačíme zavírat!
Prioritně by se mělo řešit, jak se bude elektřina levně pro elektromobily výrábět? Především v zimě, kdy FVE a VE vyrábí minimum elektrické energie, zatímco její spotřeba je logicky největší...
Dále kdy dojde k posílení přenosové a distribuční síť na několika násobek současné kapacity? Je veřejným tajemstvím, že klesá množství peněz do výkonového posilování distrubuční a přenosové sítě, protože stát začíná hledat peníze, kde se dá.
Bez celoročního výkonového posílení vyroby, přenosu a distribuce se při masivním nárustu elektromobilů stane elektrická energie luxusním zbožím. To bude mít negativní dopad na ekonomiku domácností, ale především průmysl, který generuje pro stát peníze.
Pokud lidé nebudou mít peníze, tak logicky budou topit vším co jim přijde pod ruku a dojde k výraznému zhoršení životního prostředí. Už tuhle zimu bylo v nočních hodinách v některých vesnicích nedýchatelno.
Proč nepoužije armáda výkonné lasery, které se používají na koncertech a přes ampliony v helikoptérách nezačnou nad pralesem hlásit, aby se děti vydaly k nejbližšímu laseru? V noci by museli lasery složit jako jasný nepřehlédnutelný maják pro navigaci, kterým směrem se mají děti vydat, aby se setkaly co nejdříve se zachránci.
Proč nepoužije armáda výkonné lasery, které se používají na koncertech a přes ampliony v helikoptérách nezačnou nad pralesem hlásit, aby se děti vídaly k nejbližšímu laseru? V noci by museli složit jako jasný nepřehlédnutelný maják pro navigaci, kterým směrem se mají děti vydat, aby se setkaly se zachránci.
Pokud by se propustilo 2/3 úředníků a zbytku se přidalo 50% formou odměn za splnění přidělených úkolů, tak by došlo k významným ekonomickým úsporám, zefektivnění práce a snížení prebujele byrokracie, která snižuje efektivitu soukromého sektoru, který na vše musí vydelat. Pokud ne, tak dochází ke zvyšování státního dluhu.
"Našim hlavním cílem musí být energeticky soběstačná Česká republika. Masivně podpoříme výstavbu fotovoltaických elektráren."🙂 Řekl někdo těm odborníkům, že v zimě, kdy je spotřeba elektrické energie největší, vyrobí FVE minimum energie!?! Být energeticky soběstačný s FVE je v našich podmínkách podobný nesmysl, jako spoléhat na druhou sklizeň pšenice v březnu...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ne schopní, ale všehoschopní chtějí opět poroučet větru a dešti...