V celé Evropě pracuje v automotive cca 14.000.000 lidí. Pochybuji, že je ohroženo jen 190.000 pracovních míst (byť je to vztaženo pouze k německému pracovnímu trhu). Těch chyb, které povedou k obrovské ekonomické krizi se nadělalo moc najednou. O všech se ví, o všech se píše a dokola mluví, ale obecně není snaha razantně tyto chyby napravit. Ať jsou to nesplnitelné emisní cíle (technicky nerealizovatelná norma EURO 7), energetická politika (vypnuté jaderky v Německu) a z toho vyplývající drahé energie, vydírání odborů v jednotlivých závodech (fabrika se bude zavírat, ale odbory chtějí vyšší platy), kšefty s emisníma povolenkama, neúměrný tlak na elektromobilitu, atd... Je toho prostě moc, co vede k postupné nekonkurenceschopnosti evropského automobilového průmyslu, vše se jen stupňuje a pád bude hodně bolet. Bohužel naše ekonomika je subdodavatelsky hodně navázána na německý průmysl, takže nás to postihne dominovým efektem taky. Nakonec už se to děje. A na palubě našeho českého titaniku se stále tančí, řeší se hovadiny, prachy se rozhazujou na všechny strany a pohodička....
Drzost pana Středuly již nezná mezí. Všechny platy ve státní správě by se měly odvíjet podle výkonnosti ekonomiky a podle toho , jak se zvedají mzdy v soukromém sektoru, který vytváří hodnoty. Jestliže ekonomika stagnuje a to i vlivem státního sektoru, který prostřednictvím úředníků komplikuje co může, nemá nikdo v eráru absolutně nárok na žádné zvedání platů.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Dokáže už konečně někdo zamést s nesmyslama, které produkuje EU ?