A kde jste na Mauriciu byl a co jste projel? Jen mne to zajímá....
Ubytování jsme měli u Flic en Flac, Grand Baie a nakonec Blue Bay. Na každém místě asi týden. A kde jsem všude byl? Všechno už z hlavy nevím, ale třeba v ZOO s krokodýli a želvami, v botanické zahradě, v Port Luis, na vodopádech, v rumerii... asi jediné, co bylo dost zajímavé bylo vyvrcholení svátku Lorda Shivy v Grand Bassin.
Mne se Mauricius libil, ale taky mam pocit,ze jednou stacilo. Poradite, kam na Filipinach, ktery ostrov? Nejsem na potapeni, ale moc rada plavu (a prave zjistuju, ze to tam neni tak optimalni na plavani, jak jsem si myslela).
No já jezdím hlavně kvůli focení pod vodou a na Filipínách jsem byl naposled před cca 8 roky, takže kde se dá hezky vlézt do vody úplně nevím, protože vyhledávám místa bez lidí, nebo s pár lidmi. Co si tak vzpomínám, tak na plavání by bylo asi fajn Panglao a tamější Alona Beach. Nedaleko na Boholu se dá vyrazit na výlet třeba na čokoládové kopce, do stanice s nártouny, projížďka po řece, Zip line... Na Siquijoru bylo taky místo s dobrým vstupem do vody, ale název už nevím. Zrovna tato místa prostě moc nevyhledávám, tak nevím. Odkaz
Jelikož v Číně stojí cca320- 350k, dáme tam 25%clo, 21%dph, 30000 doprava a jsme cca na 550k, nyní je clo zatím cca 15%,takže jsme plus minus cihla na těch 500k🤩 To že Tesla Y stojí cca1, 2mio je zlodějská cena, tedy alespoň na mě 😉
Všechna čínská auta u nás stojí víc než dvojnásobek toho, než v Číně, takže pod 900tis to nebude, spíš to bude za milión.
Pane záruka na baterii je u Škody 160000 km,já najedu 80000 km za rok,tak to potom kupte.
To je záruka, baterie vydrží mnohem víc. Pokud najedete 80 tis. ročně, tak to každý druhý rok stejně kupujete auto, jelikož ta nová moc nevydrží. Na firmě máme na operativní leasing auta 3 roky, najezdíme za tu dobu tak 140 tis. a ta auta už mívají dost poruch - osobně bych ho už neodkoupil.
Ze 7 minut nastavení se hrálo 3,15 min. Tak co tady brečíte
V normálním zápase s podobným průběhem (fauly, střídání...) se nastavuje max 3 - 4min. I těch 7 minut bylo jasným přilepšením pro Spartu a další 2,5min. to byl prostě výsměch. Jen se čekalo, jestli bude příležitost písknout penaltu. Spartě jsem v pohárech fandil, ale už nebudu, koeficient, nekoeficient.
V economy to prostě nejde,sklopíte si sedačku,a drtíte někomu za vámi nohy.Už sem kolikrát sedačku před sebou vracel do původní polohy,i přes odpor sedícího.Economy třída na to prostě není dělaná,a u některých společností už ani sedadla sklopit nejdou.
Nesmysl, když si sklopí i oni sedačku, tak mají prostoru pořád dost a je to pohodlnější. Jen na jídlo je potřeba mít sedačku nesklopenou.
Dobrý den,
máte docela malý nájezd
Peugeot 206CC provozovaný jen v létě rv 2005 v současnosti najeto 294000Km, k tonu A4 2.0tdi rv 2005 784 000Km, k tomu A7 3.0tdi rv 2012 379000Km nic se do metalického důchodu nechystá. Oleje, vstřiky brzdy, nadzdvihátka u A7 převodovka repasování.
A kde máte tu životnost 200 000Km. Až baterie vydrží to co TDi a bude mít dojezd na nabití 1500km budu o tom uvažovat. Ale to musí stát říci jak bude danit dopravu protože polovina naplněné nádrže je daň.
Vidím to na vodík. Tam si může stát tu daň lehce uplatnit.
Jenže současná auta tohle nevydrží. Taky mám doma Toyotu s nájezdem kolem 270tis, ale ta nová auta mají mnohem víc funkcí a jsou nepoměrně složitější, než vozy z roku 2000+. Navíc často s obsahem 1200ccm výkonově vyhnané turbem.
Přesně tak,vůbec nechápu lidi,co na tohle nabíhají a jezdí desítky kilometrů na předražený samosběr.
Předražený není a navíc, rád jsem podpořil místního zemědělce, melouny má moc dobré. Pro děti a čekající ve frontě tam melouny krájel a dával ochutnat. Dělá to skvěle, jen ty davy co ho čekají za 2 týdny na samosběru cibule mu zase dají pořádně zabrat.
Já to nerozporuji, ale pro zavedení na našem trhu se budou muset předělat a přizpůsobit zákony nové situaci. O tomhle nikdo zatím nepřemýšlí
To si nemyslím, Renault takhle neměl v ceně baterku u Twizzy a ani u některých Zoe. V Evropské unii to normálně jde a i když nejsem pojišťovák, nevidím v tom problém. Tyhle baterky se ale vyměňovali jen při poruše.
V tom poplatku za baterii bude nejspíš ten zakopaný pes. Pokud najedu spoustu kilometrů za měsíc, poplatek se rozumně rozpustí v nájezdu kilometrů. Pokud najedu jen pár set, tak prodělám kalhoty.
Je to úplně stejné jako s neomezenými tarify na volání mobilem. Volání je levné, ale je tu základní poplatek za sítě. Takže se to vyplatí jen při volání nad 500,-kč / měsíc. Pokud to neprovoláte, doplácíte na to.
Dále je tu ten zádrhel s pojišťovnou. Při požáru s nepůvodní baterií se bude pojišťovna cukat. Právě dnes ( 8. 8. ) šel článek o požáru e-auta Tesla Cybertruck. Za celou nehodu nese následky výrobce. Kdyby tam byla nepůvodní baterie, automobilka by od toho dala ruce pryč a hodila to na zákazníka, nebo firmu poskytující baterie.
1. NIO jsou prémiová auta, takže si je na ježdění do obchodu opravdu nikdo nekoupí, stejně jako Mecedes vyšší třídy. Kdo na takové auto má, tohle neřeší. Jinak baterie stojí cca 250 tis., můžete si ji koupit a jezdit jen s ní, stejně jako v jiných autech. V té ceně za výměnu je ale i nabitá baterka, takže vlastně "plná nádrž".
Japonsko ten maglev provozuje taky😂
Japonsko EV ani nechce, vsází na hybridy a tam na něj nikdo nemá.
Vraťme se k MG, to je strašný krám, strašné materiály a rozhodně nějaký ten technologickÿ náskok nepotvrzuje.
Mimochodem, to že Japonci nezaostávájí potvrzují třeba jízdní vlastnosti, ty čína neumí, ale má za to víc svítících displejů a dotykových displejů.
Jenže ten Japonský Maglev jezdí jen na pár kilometrů dlouhé trati postavené pro EXPO, kdežto Čínský jezdí komerčně ze Shanghaje na letiště a je oproti tomu Japonskému na EXPU násobně rychlejší. Japonci zahájí komerční jízdy nejdřív za rok.
MG je krám, ale to je jedno z nejhorších čínských aut. Kdyby mi ale někdo nabídl NIO, vždycky bych si ho vybral radši, než japonce - jen tady zatím nemá servis, ale jako auto je to určitě mnohem lepší, než nějaká Toyota, Nissan, Subaru.... a to Toyotu mám doma 🙂.
No a nejmodernější technologie umožňující výrobu stealth stíhaček Japonsko nemá vůbec, tak kdo je technologicky vepředu? .... Zatím USA 🙂, ale kousek za ní je už Čína, ne Japonsko, Německo, nebo Británie.
No, třeba na takovém MG 4 to vidět není. To je strašný krám.
Prostě k tomu aby byla čínská auta brána jako synonymum kvality a praktičnosti stále Číně chybí asi tak čtvrtstoletí.
A blábol jak Japonsko za Čínou technologicky zaostává si nechte. Je to strašná hloupost.
To že Japonsko za Čínou zaostává je dnes už fakt. Čína staví stealth stíhačky, provozuje Maglev a i v EV je před Japonskem (spalováky moc neumí). To že do Evropy nedováží to nejlepší (až na výjimky jako je NIO - to ale u nás oficiálně asi ještě dlouho nebude), je jiná věc. Hlavní problém u nás jsou ale ceny, chtějí za to cca dvojnásobek toho, co v Číně a sám nechápu, jak to někdo za tu cenu koupí. Třeba to MG4 by mělo stát kolem 500 tis, aby to mělo smysl.
Neumím si představit kam by se v osobním autě umístila baterka aby se za minutu vyměnila. Místo kufru nebo na zadní sedačky nebo snad na zahrádku na střechu?
Je v podvozku, staci si najit NIO SWAP station treba na youtube. Tohle uz funguje nekolik let v Cine, v Evrope jich je min a jsou tady cca 2 roky.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Diky moc, Panglao/Bohol mi taky zatim vychazi nejlip.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Těch míst tam bude určitě i pro Vás víc, mě se třeba strašně líbilo na Apo Island kousek od Siquijoru. Na druhou stranu mě zklamal Palawan a El Nido- asi proto, že ho všude vychvalují a měl jsem vysoké očekávání. Nebyl jsem třeba na Boracay, tam to může být možná taky fajn, ale asi hodně turistické. Zkuste ale spíš nějaké skupiny na Facebooku, tam Vám určitě někdo poradí s ohledem na Vaše preference.