V Rakousku zcela jasný případ. Vina jednoznačně na straně řidiče. V Rakousku musí řidiči počítat s tím, že k přechodu se blížící chodec na přechod vstoupí. A navíc musí ze zákona počítat s tím, že nejen děti ale i starší osoby se nezachovají v souladu s platnými předpisy pro provoz na silnicích. Vím to proto, že jsem v Rakousku absolvoval autoškolu a poté po zkouškách i obdržel jejich řidičský průkaz. Jak to je třeba v Německu či jiných státech Z. Evropy nevím. Ale chovám se tam tak, jak to vyžaduje rakouský zákon.
Dávejte si na to proto veliký pozor při svých cestách minimálně v Rakousku!
Polsko to same.
Přesně tak... velké krámy, to nevadí, ale malé elektro na malém městě musí být zavřeno, takže člověk musí žárovku objednat...
To samé, když někdo zařizuje bydlení, my jsme dva měsíce bez gauče, sedíme na zemi... protože u nábytku se nakazíme, v supermarketu ne...
My jsme zajeli do Polska bez problému vybrali sedačku.
U nás v práci se vše také dodržuje, ale nedělám si iluze, že to tak funguje všude.
Stačí třeba když jdu do školky, hned na dveřích cedule, že rodiče mají vstup jen s rouškou a...máme tam pár takových,kteří to mají v paži. Kolem nás staví nové domy a ty dělníky na stavbě jsem viděla s rouškou možná tak v dubnu.
Tak to zkuste makat na stavbě s rouškou.
Nechci na Fabii III uplne hnojit, protoze jsem si ji koupil v 2016 v combi za 360K v plne vybave. Taky si myslim, ze tech 360 je jeste docela v pohode. Nicmene naklady na provoz, pocitam-li do nich i ceny pravidelnych servisu dle servisniho planu v autorizovanem servisu jeste v zaruce, mi nejprijdou uplne nejmensi. Prumerne za rok jsem nechal na pravidelnym servisu cca 8-10K. Samotne opravy aut Skoda pak nejsou vubec levne. Kdyz sem si 2018 urazil na rozblacenem parkovisti prave zrcatko, promackl plech kolem kola a trochu rozjbal geometrii, tak za to pojistovna zaplatila servisu 148K. Takze opravy a provoz bych neoznacil za lidovy. V neautorizaku to potom bude jiste o dost lepsi. Nicmene za ty prachy clovek dostane, podle me, pomerne spolehlivy auto, se kterym se da, k nepochopeni zdejsich, pohodlne jezdit i predjizdet, pokud clovek pouzije mozek 🙂 Krasne nas dovezlo skoro az na severni polarni kruh a zpet. Nicmene asi pujde z domu, protoze za rodinne se to auto oznacit da, ale musi ty deti uz byt trochu odrostlejsi. S kocarkem, pripadne dvema sedackama uz to zacina bych trochu na tesno.
Nějak moc za servis 8-10 tisíc. Já mám oktávku 3. 1.4 Tsi servis co dva roky cirka 5 tisíc
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Provozuji FVE 13 let a za tu dobu jsem ji ani jednou nemyl. Loni jsem puvodni starou FVE vymenil za novou technologii a ne snad proto, ze by ta stara nefungovala, ale ciste proto ze jiz nevyhovovala a tak se presunula jinam, kde funguje dal. Celou dobu mam usporu za energie cca 75% a to do toho pocitam i provoz EV. Zkuste si spocitat naklady na elektrinu v dome ve kterem se topi, sviti a vari plus naklady za PHM do auta a celiu tuto castku ponizte o 70-80%. Smat se muzete, ale tohle jsou me cisla ktera mohu kdykoli dolozit.
7 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mohu se zeptat jak topíte v zimě.
2 odpovědi