Rád bych se také podělil o své, téměř dvouleté zkušenosti s FVE od EONu. Osobně si nemohu na nic stěžovat, spíše naopak. Od prvního kontaktu, obhlídku na místě instalace, nadefinování FVE, přes realizaci, a nakonec uvedení do provozu, bylo vše na profesionální úrovni a přesně tak, jak bylo předem komunikováno. Za mě 10 bodů z 10. Během prvního roku jsme ještě odladili nějaké drobnosti a od té doby se o nic nestarám. Máme rodinný dům kompletně na elektřinu s roční spotřebou cca 11 MWh a systém 5,4 kWp s fyzickou, ale také s virtuální baterií a ročně šetříme 50% nákladů na elektřinu. Za mě je EON férovým partnerem, a já mu dávám palec nahoru.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobry den
Mam podezreni, ze EON fakturuje vetsi mnozstvi energie nez by mel - viz
Odkaz
Dejte mi prosim vedet Vasi zkusenost.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý den,
První rok jsem dost řešil rozdíly mezi vyúčtováním a aplikací, ale ve finále jsem zjistil, že aplikace zobrazuje informace z wattrouteru, které nejsou přesné a shodné s elektroměrem. Vyúčtování souhlasí s elektroměrem, takže si myslím, že je účtování korektní.
1 odpověď