Předně nechápu, proč je v druhé lize povinné umělé osvětlení a vyhřívaný trávník. Nikdo to bez tak nepoužívá, zcela určitě to vyhřívání - to musí stát strašné prachy na energiích. Ještě dokážu pochopit osvětlení, kdy se může hrát ve večerních hodinách. Z ekonomického hlediska je to ale totální nesmysl, na druhou ligu chodí pár diváků.
Zapomíná se na fakt, že klíčoví hráči mužstva mají za sebou devastující zranění - Jeřábek (otevřená zlomenina nohy), Marinčin (zlomený obratel), Nestrašil a Růžička (operace ramena a to v obou případech vážná). Růžička ten se ještě ani nevrátil, Marinčin je opět zraněný, Jeřábek potřebuje ještě čas, stejně tak Nestrašil. Není to z jejich strany optimální. Aktuálně je zraněný i další klíčový útočník Hudáček. Citelně samozřejmě chybí Voženílek, ale přesto je v týmu dostatek síly, aby se to zvedlo. Určitě také chybí Orságh na střídačce, s Motákem tvořili skvělou dvojici a dobře se doplňovali. Daňo se soutředí spíše na půtky na ledě, namísto výkonu, ostatní také spíše hledají optimální formu. Slušné výkony Kurovského nebo Sikory nás nespasí. Bojovnost nelze upřít, ale je to hrozně křečovité a v obraně děláme zbytečné chyby, které jsme dříve nedělali. Určitě kluci za půl roku neztratili umění hrát dobrý a účelný hokej, jen je třeba najít cestu zpět a udělat nějakou sňůru vítězství. Věřím, že se to zvedne.
Vždy si u Houdka vzpomenu na bitku v zápase Plzeň vs Třinec, kdy Houdek vyhecoval Davida Musila a ten ho složil za 1s přesným direktem a bylo po bitce. Houdek spěchal s červeným nosem do kabiny. Na druhou stranu je to jeho job, hokejově je to kopyto, takže se prostě sráží, provokuje a bije, nic jiného neumí.
Co ta paní s blond vlasy mele za nesmysly a lži? Elroq je blamáž. Za 800tis. Kč s volantem, 4 koly a baterií 52kWH (využitelná cca 47kWh)??? Ta varianta za úchvatných 800tis. Kč bude mít dojezd tak max 200km a to musíte dobíjet do 100%. U prodejce Vám však řeknou, abyste drželi baterii nabitou v rozmezí 20 a 80%, a to se pak ten dojezd ještě sníží, reálně s baterií nabitou na 80% to bude tak max 150km, během zimy ještě daleko méně. Tohle si nekoupí nikdo příčetný, jinými slovy, tohle si koupí jen naprostý idiot. Čínská konkurence je o polovinu levnější, nabízí 2x dojezd a kdo už chce dát cca 1mil. Kč za EV vozítko, tak si vybere Teslu a ne tohle, případně nějaký dostupný kvalitní hybrid od Toyoty napřídklad. Tohle je neprodejné.
Jiří Polanský byl určitě výrazným hráčem historie třineckého hokeje, to je bez debat. Byl u dvou titulů a zejména u toho druhého si v playoff odvedl svoje. Zároveň si ale myslím, že byl dosti přeceňovaný, možná i přeplácený a hodně těžil z náklonosti od pana majitele, i díky tomu v Třinci zůstal defacto celou kariéru. Nechci tady snižovat jeho výkony, ale vždy byl tím druhým centrem za Králem, Bonkem, případně Peterkem. Já bych se bez jeho dresu pod stropem rozhodně obešel, myslím, že kvality těch, jejichž dres už pod stropem Werk areny visí, nedosahuje. U něj asi rozhodla ta náklonost od pana majitele, dlouhé působení v Třinci a také oblíbenost u většiny fanoušků.
A že takto nemluvil před x lety, to tvrdil, že jedinou vysněnou cestou je vyrábět pouze EV vozítka, další kašpar co jen blábolí a pro změnu neudělal vůbec nic. Celý Greendeal je hloupost, stejně zákaz spalovacích motorů je hloupost, ví to všichni, ale jen málo kdo to řekne otevřeně a nahlas. Evropské automobilky si za to z velké části mohou samy, poskytly Číně zdarma a na zlatém podnose know how a teď je Čína likviduje, protože má levnou pracovní sílu, levné energie, všechny potřebné suroviny a vstupy a teď i know how, který je už navíc o krok před Evropou, takže už je pozdě. Šéf odborů tady pláče jak malé dítě nad rozlitým mlékem. Koncern je do zádale a cesta zpět už není. A že to odskáče i Škodovka je zcela jasné, jen naiva by si mohl myslet něco jiného. Btw bere si do huby Erloq, auto za 800tis Kč s baterií 52kWh (využitelná kapacita cca 47), to je špatný vtip, tohle si nekoupí nikdo příčetný, dojezd jak autíčko na baterky pro děti. Konkurence z Číny je o polovinu levnější a nabízí 2x násobný dojezd. Včera bylo pozdě...
Obečejná prodejná děva ten Jahn. Sám byl součástí toho, když se nesmysly kolem elektromobility a konci spalováku řešily a schvalovy v Bruselu a držel s těmi šílenci basu, takže si teď může žvástat co chce, nikdo mu to nežere. Každému rozumně smýšlejícímu člověku bylo od počátku jasné, že to je stupidita nejhrubšího zrna. To je na kopnutí do zadnice, obyčejný šašek to je.
Škodovka, stejně jako celý slavný koncern, je v klinické smrti, elektroauta má zcela nekonkurence schopná, viz nový Elroq - to je totální blamáž. Elroq za 800tis. s baterí 50kWh si nekoupí ani naprostý dement, absolutně neprodejné. Čínská EV se dají pořídít i výrazně pod 500tis. Kč, případně je tady Tesla. Koncert sbírá drobky a pokud se nestane zázrak tak se řítí do tmy, nepřežije.
„Zavedli jsme nový vůz za velmi příznivou cenu, těsně pod hranicí 800 tisíc korun. To je na stejné cenové úrovni jako podobný vůz Karoq se spalovacím motorem." přiznal v rozhovoru pro Seznam Zprávy Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto odpovědný za oblast prodeje a marketingu.
Tak jestli v představenstvu sedí takoví idioti jako Jahn, tak se nemůžeme divit ničemu. Elroq za 800tis. Kč s baterií 52kWh si může koupit jen naprostý imbecil, to je totální výsměch. Hlavně v kontextu čínských značek BYD, MG a dalších, který nabízejí elektrická auta i do 500tis. Kč. K tomu je tady samozřejmě Tesla a jiné značky. Koncern jako takový je zcela nekonkurence schopný co se týče EV aut a Elroq za 800tis. Kč s baterií 52kWh to rozhodně nespasí, to nikdo normální nekoupí.
Tohle bude dlouhé, bohužel pro Varaďu. Dědek má top právníky a Ti to budou natahovat jak to půjde, tohle nebude otázka měsíců, ale let. Varaďa nikde trénovat nemůže, dokud soud neskončí a navíc výsledek soudního sporu je nejasný. I kdyby nakonec vyhrál, tak to bude Pyrhovo vítězství. Všechna esa v rukávu má Dědek.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Opravdová zábava to je až ve vrcholné motorizaci T8, tam je systémový výkon cca 450koní a to teprve je zážitek. Jinak naprosto skvělé auto, ale člověk si musí zaplatit.
1 odpověď