Obečejná prodejná děva ten Jahn. Sám byl součástí toho, když se nesmysly kolem elektromobility a konci spalováku řešily a schvalovy v Bruselu a držel s těmi šílenci basu, takže si teď může žvástat co chce, nikdo mu to nežere. Každému rozumně smýšlejícímu člověku bylo od počátku jasné, že to je stupidita nejhrubšího zrna. To je na kopnutí do zadnice, obyčejný šašek to je.
Škodovka, stejně jako celý slavný koncern, je v klinické smrti, elektroauta má zcela nekonkurence schopná, viz nový Elroq - to je totální blamáž. Elroq za 800tis. s baterí 50kWh si nekoupí ani naprostý dement, absolutně neprodejné. Čínská EV se dají pořídít i výrazně pod 500tis. Kč, případně je tady Tesla. Koncert sbírá drobky a pokud se nestane zázrak tak se řítí do tmy, nepřežije.
„Zavedli jsme nový vůz za velmi příznivou cenu, těsně pod hranicí 800 tisíc korun. To je na stejné cenové úrovni jako podobný vůz Karoq se spalovacím motorem." přiznal v rozhovoru pro Seznam Zprávy Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto odpovědný za oblast prodeje a marketingu.
Tak jestli v představenstvu sedí takoví idioti jako Jahn, tak se nemůžeme divit ničemu. Elroq za 800tis. Kč s baterií 52kWh si může koupit jen naprostý imbecil, to je totální výsměch. Hlavně v kontextu čínských značek BYD, MG a dalších, který nabízejí elektrická auta i do 500tis. Kč. K tomu je tady samozřejmě Tesla a jiné značky. Koncern jako takový je zcela nekonkurence schopný co se týče EV aut a Elroq za 800tis. Kč s baterií 52kWh to rozhodně nespasí, to nikdo normální nekoupí.
Tohle bude dlouhé, bohužel pro Varaďu. Dědek má top právníky a Ti to budou natahovat jak to půjde, tohle nebude otázka měsíců, ale let. Varaďa nikde trénovat nemůže, dokud soud neskončí a navíc výsledek soudního sporu je nejasný. I kdyby nakonec vyhrál, tak to bude Pyrhovo vítězství. Všechna esa v rukávu má Dědek.
Slalom mu nevyšel, to se holt stává, je to sport. Systém finále na jednu jízdu je krutý, na druhou stranu stejný pro všechny. Co se týče Crossu, tak stačí jediné, srovnat si jízdy Rohana a Prskavce co se týče bojovnosti. Rohan taky není žádným specialistou na Cross, ale dal do toho všechno a málem mu cinkla medaile. Prskavec to prostě vypustil, za to je kritika na místě.
Kvituji záměr postavit novou halu, každá nová hala bude super. Jen teda nevím jestli za 10,5mld se to dá postavit, aby to pak nebylo 2-3x tolik, ale tak to je Dědkova věc, v tomto mu fandím, pokud to tedy nebude chtít cálovat z eráru. U 02 areny se náklady vyšplhaly na 17mld Kč a to se stavělo v době, kdy cena stavebních materiálů i prací byla úplně někde jinde.
Suberb 4 je jedním slovem katastrofa. Pokud někdo uvažuje o koupi, tak prosím si to auto půjčte alespoň na víkend, více nebude potřeba. Nikdo kdo vlastnil alespoň průměrné auto si tohle prostě nemůže koupit! Testoval jsem LK TDI 142kw 4x4 v plné výbavě. Design je věc vkusu, za mě hnus a tři kroky zpět oproti Subu 3. Interiér je zprzněný až na půdů - displej před kapličkou, gril přes celou palubku, čudlíky na průduchy klimy mi zůstavaly pravidelně v ruce, rozlišení kamery z aut z minulého tisíciletí, použité vroubkované plasty na dvěřích a palubce hnus, páčka na řazení plastový šunt, smartdials funkčně ok - zpracování alá Čína, Infotainment trčí z palubky, moc intuitivní mi nepřijde, alespoň se neseká. Sedadla hrozná, za mě xkrát lepší ve sportline, ale tohle je věc dle postavy asi, mě z nich bolela bedra. Podvozek katastrofa, dunění, bouchání, jako totální otřes. Motor má v nízkých otáčkách až tragikomickou odezvu. A takto by se dalo pokračovat, tohle má být vlajková loď? Tvl to je naprostý debakl, tohle bych nechtěl ani za polovinu ceny. A k recenzi, jedním slovem trapas, objednaný a zaplacený pan Koubek, fuj.
Kdo nehledá pane Koubek, nenajde, trapná recenze. Testoval jsem verzi LK, 2.0 TDI 142kw 4x4, aktuálně mám Suba 3, 2.0 TSI 206kw 4x4. Design exteriéru je věc vkusu, někomu se líbit bude, jinému ne. Mě se líbí více 3, a to o parník. Nevidím tam žádnou návaznost na 3, ale to se vzhledem k tomu, že skončil Kubáň dalo čekat. To je však nejmenší problém. Bohužel interiér vozidla je tak otřesně udělaný. Těch problémů je tolik, že jsem po několika dnech myslel, že jsem v Dacii šmankote. Faily: 1. Tablet (budíky) přilepený před kapličku - hnus. 2. Gril přes celou palubku - utra hnus. 3. Ovládání průduchů klimy - zůstavaly mi pořád v ruce - totální plastový šunt. 4. Páčka řazení za volantem - zase plastový šunt. 5. Tvrzený plast na palubní desce a na vrchu dveří - hnus ve, kterém se drží prach a bordel a nejde to z toho dostat, až výkonný vysavač částečně pomohl. 6. Kamera - rozlišení z minulého tísiciletí, v šeru nebo dešti viditelnost ještě horší. 7. Smartdials - kvalita provedení šunt alá eliexpres, alespoň funkčně výborné. 8. Volant je potažený divným materiálem, v 3 sportline mám o třídu lepší. 9. Infotainment - funguje dobře, ale to je fakt slabá náplast na zprzněný interiér. 10. Kdekoliv zatlačite tak je to volné nebo to vrže - tohle se po 2letech rozvrže totálně. 11. Sedačky - mě prostě nesedí, bolely mě bedra, preferuji sportovní (verze sportline, rs), ale tohle věc, kterou bude cítit každý jinak, dle typu postavy. 13. V klice od dveří díra, tvl co to je. Motor má otřesné zpoždění na plynu v nízkých otáčkách, to ja až tragikomické.
Tohle je ostuda ELH, totální šaškárna, která vyústíla v tragikomický konec. Korunu tomu nasazuje Šťovíček - arogantní ďáblův akvokád, jehož stupidní a lživá vysvětlení můžou brát max fans Hradce. V prvním vyjádření po tom co se to provalilo, se klub distancoval od všech hráčů a sdělili, že to hráči brali na vlastní pěst, pak se rozběhl koloběh pohádek a výsledek je tristní. Komisaři vybrali právě jen ty tři, kteří ten přípravek brali a po limonádě s vodkou nafoukám jedno promile, aniž bych o tom věděl, tvl většího blbečka fakt pohledat. Adekvátní trest by byl 2 roky na tvrdo pro hráče a klubu samozřejmě odebrat medaile a k tomu přidat tučnou pokutu a ne trapné 2M, honorář prohlaného Šťovíčka bude vyšší.
Totální šaškárna od začátku do konce. Směšný trest pro hráče, který se jim navíc počítal ode dne testování, i když potom ještě dohráli semifinále a hráli celé finále až po zcela směšný trest pro klub. A titulek autora tu celou tragikomedii dokresluje, prej "už". Za mě adekvátní trest, dva roky na tvrdo pro hráče a klubu odebrat stříbrné medaile.
Exteriér je věc vkusu, ale toho co je zodpovědný za naprosto zpržněný a šuntovní interiér nového Suberbu bych vyhodil na hodinu. Interiér vozidla je naprostá blamáž a ostuda škodovky. Nejhorší interiér co jsem za poslední roky u nového vozidla viděl. Suberb 3 byla úplně jiná liga, odchod Jozefa Kabaňe se na škodovce šeredně podepsal, možná se na tom podepsalo i škrcení ze strany koncernu a také to, že se nový Suberb dělá na Slovensku. Tak či onak, blamáž. Už jenom kvůli tomu interiéru bych nového Suberba nechtěl ani jako služebák, fuj.
40 % slováků neví nebo nesouhlasí s tím, že je Země kulatá (u nás je to 9%, což je i tak moc). Slovací jsou jiní než češi, vždy to tak bylo a bude. Proto tam byl u moci tak dlouho Mečiar a teď znova i Fico, což je vzhledem k tomu jak vládnul a co předvádí teď naprostá šílenost. Ale mají právo své volby, kdo chce kam ...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A že takto nemluvil před x lety, to tvrdil, že jedinou vysněnou cestou je vyrábět pouze EV vozítka, další kašpar co jen blábolí a pro změnu neudělal vůbec nic. Celý Greendeal je hloupost, stejně zákaz spalovacích motorů je hloupost, ví to všichni, ale jen málo kdo to řekne otevřeně a nahlas. Evropské automobilky si za to z velké části mohou samy, poskytly Číně zdarma a na zlatém podnose know how a teď je Čína likviduje, protože má levnou pracovní sílu, levné energie, všechny potřebné suroviny a vstupy a teď i know how, který je už navíc o krok před Evropou, takže už je pozdě. Šéf odborů tady pláče jak malé dítě nad rozlitým mlékem. Koncern je do zádale a cesta zpět už není. A že to odskáče i Škodovka je zcela jasné, jen naiva by si mohl myslet něco jiného. Btw bere si do huby Erloq, auto za 800tis Kč s baterií 52kWh (využitelná kapacita cca 47), to je špatný vtip, tohle si nekoupí nikdo příčetný, dojezd jak autíčko na baterky pro děti. Konkurence z Číny je o polovinu levnější a nabízí 2x násobný dojezd. Včera bylo pozdě...