Kdyby zůstalo u eura 5 a ceny vozů podobné r. 2016, nestíhala by se v EU auta vyrábět, ale my musime být ekologičti a musime mit 150asistentů, tak to sory, ale to si potom lidé, průměrně vydělavajic, auto jako např. octavii za 700tis, navic holou s obsahem dvou piv, koupit častěji, než 1x za 30let, nemohou. Tyto ceny spotrebě moc nenahrávají. Takže brzy sáhnem po číně, vyrobené v Maďarsku a budem za ni rádi, že nás možná odveze do práce. A vy na sidlištích si rychle dejte dopořadku bývalé kolovny. Nevim, kam se chcete bez kola dostat, když kabel každý s okna natáhnout nemůže. To je tedy budoucnost EU.
Tohle už je na palici. Pokud jede policajt za evidentně čoudicim vozem, mělo by stačit odebrat malý TP a vozidlo poslat na přeměreni emisí. Pokud je vůz v nepořádku i po kontrole a zastavi jej někdo znovu, tak by to měl systém ihned zachytit a tentokrát ME na jinou STK s někým s odboru dopravy, ale žádné další skupinky s majáčky.
Průměrná mzda u lidí za 10 let zvýšená o 78%, u politiků plat o rovných 100%. Mají 20 % navrch, takže zmrazit alespoň na 5let. S těmi soudci je také potřeba zatočit. Kolik by jako chtěli? Navíc co výrok, to podezření, že zdravý, či neúplatný soudce, by toto z úst nevypustil. Revizi celého systému odměňování ve státním sektoru, jinak se na to za chvíli nepůjde dívat a nikomu se nebude chtít na ty darmožrouty - politiky, soudce a prezidenta s placenou bábou, koukat.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Diky regulacim a nařizenim EU je vše tak drahé, žé neni šance si za vydělané prachy koupit nové auto odpovidajicí velikosti alespoň octávie. To samo spotrebě nenahraje a kdo má tedy ty auta kupovat, když na ně většina nemá? Někdo by měl mrknout na historii Fordu a proč se začaly auta ve velkém prodávat. Nebylo to kvůli 150asistentům a E7, sle kvůli jednoduchosti a ceně, aby si to mohla dovolit většina, ne pár vyvolených. A leasing, nebo půjčku, tak to nikdy. Máme se na co těšit. Čínský automotiv nám zasadí ránu z milosti a skončime v jejich fabrikách, jako otroci.