Nebo očekává rozšíření válečného konfliktu ( Blízký východ, Ukrajina, Tchajwan) a v tom případě by nastal rychlý pád akcií. Pak by nastala příležitost levné nakoupit...
Taky by nastal růst akcií zbrojařské systému. Na každé akci se dá vydělat, jediný kdy nevydělává je když nejsi na trhu-nejupujes Akcie
Ono to vše záleží na stanovení emisí CO2 vzniklých při výrobě 1kWh baterie. Pokud se to stanoví třeba na 50kg CO2/kWh, jak dělají zelení manipulátoři, vyjde to samozřejmě příznivě. Zde je počítáno s emisemi 84kg CO2/kWh, což je rovněž velmi optimistický předpoklad. Reálné jsou emise 180-240kgCO2/kWh, jak spočítali jiní vědci, a hned to vychází jinak. Ostatně o předpojatosti či neznalosti autorů svědčí předpoklad, že až se baterie budou vyrábět z recyklovaných surovin, budou hodnoty příznivější. Recyklace je energeticky velmi náročný proces v případě pyrometalurgické metody, popřípadě naprostá ekologická "mňamka" v případě hydrometalurgického přístupu. Každopádně to výsledně znamená, že bateriové články vyrobené z recyklovaných surovin jsou i násobně dražší, než z těch primárních.
Mercedes již má fabriku na recyklaci baterií,zkuste si dohledat aktuální informace...
V ČR se prodá cca 220 000 nových aut ročně. Z toho polovinu nakoupí firmy. Takže cca 110 000 domácností ročně si koupí nové auto. U nás je asi 4,5 milionu domácností. 110 000 představuje asi 2,5 %. kdyby si ty domácnosti kupovaly nové auto v průměru jednou za 10 let, potom lze říci, že zhruba 25 % domácností si koupí nové auto. Takže ano, máte pravdu. 70 - 80 % domácností si nikdy v životě nové auto nekoupí. Bez ohledu na to, na co to auto jezdí.
Firmy nakupují 70-80% nových aut....
Pokud jde o euro,jsem bohudík konzervativní,tudíž nepřijímat. Česká koruna je česká koruna a je i naši historickou měnou.
Jsem pro to,aby občané,kterých se to především bude týkat,rozhodli o této věci v referendu. Když může fungovat v rámci EU Dánsko se svou měnou,tak proč by to nešlo i v Česku.
Referendum už proběhlo,nebudem to dělat každých 5 let a pak prumerovat výsledek? A dojdeme k tomu že lidi, kteří tomu nerozumí mění své názory jak ponožky? O tomhle mají rozhodovat ekonomové....
Kdyby EU nenavyšovala dluhy a nemuseli bychom nic platit při zavedení eura tak možná ano, ale to se nestane a budeme se podílet na splácení dluhů. No a ztratíme měnovou suverenitu. Musíme si uvědomit, že do eura nás tlačí takoví co za chvíli zmizí v propadlišti dějin a je potřeba počkat až začnou hovořit ekonomové a ne politici kteří se chtějí zviditelnit, protože jinak stojí za... a je jim jedno jestli to bude přínos nebo ne. Chce to chladnou hlavu.
Ekonomové jsou v Nervu
Výborná zpráva je,že konečně budem splňovat požadované kritéria,která byla pro ČR nastavena dosti vysoko, takže pokud je splníme (což nám trvalo strašně dlouho) bylo by fajn se tím taky řídit. Taky by bylo dobré začít lidem nějakou formou vysvětlovat princip,výhody i nevýhody která tato změna přináší. Zásadní přínos bude pro ekonomiku. Firmám se zjednoduší účetnictví (vedou dvojí). Může to působit jako stimul pro růst ekonomiky a taky to ulehčí vstup zahraničních investorů, což taky podporuje růst ekonomiky... máslo máme drahé i s KC,euro to nezmění.....
kdyby elektromobilita nebyla tak nechutně a nedemokraticky protlačovaná, určitě bych se vážně zamýšlel nad tím jak si takové auto taky koupit.
Škodovka prostě není vůbec špatná. A v případě jejich elektrických modelů ani relativně ke konkurenci není tak předražená. Jasná volba.
A můžu se zeptat kdo vám to domu tlačí??? Nemůžete se snad sám rozhodnout??
Lidí si mysleli že když bude demokracie,tak automaticky bude vše lepší. Nebude, automaticky určitě ne. Ale můžem se o to zasadit,můžem ovlivnit zásadně svůj život. Naše děti mohou studovat v zahraničí,mohou se učit cizí jazyky,mohou jezdit na stáže. Když jste v něčem dobrý, buďte nejlepší, založíte firmu,to je kapitalismus. Demokracie je dobrá cesta,ale není automaticky a samozřejmě dokonalá. Musí se na ni hodně pracovat a pak vás může hodně odměnit....lidí můžou krást v každém režimu,je otázka jak se chtějí zachovat když mají možnost volby...
9
Sledujících
0
Sleduje
9
Sledujících
0
Sleduje
Spousta lidí by si měla dohledat k čemu slouží metoda wltp. NENÍ TO UKAZATEL REALNEHO DOJEZDU. Je to metrika pro porovnání aut mezi sebou v přesně stanovených podmínkách. Jestli jedno auto má wltp 350 a druhý 700,pak to znamená že druhý má 2x větší dojezd než první. Tečka. Reálný dojezd(spotřeba )se velmi liší na daných podmínkách. Všichni asi ví že ve městě je to více,na dálnici méně. Tečka.
1 odpověď