V jednom článku píši ,jak v Německu létají nad elektrárnami ruské drony a v druhém ,ať se zbavíme všech jiných zdrojů než elktřina. Dějiny nebudou chápat, jak se mohl někdo chovat takto hloupě.
Tak se tedy vrátíme k topením "dělobuchy". To byly pytlíky od mlíka, naplněné pilinami nebo starými hadrami a prolité vyjetým olejem. Výhřevnost dobrá, emise v noci nevidět..
Z vlastní zkušeností. V roce 2021 jsme potřebovali s manželkou nové auto, vzali jsme si půjčku 700 000 na 7 let a mohli jsme si ji pojistit za 1000 kč měsíčně, proč jsne oba zaměstnaní, co by se mohlo stát. V roce 2022 jsem musel skončit v práci a ze zdravotních důvodů šel do invalidniho důchodu. A teď mám právo požadovat po lidech, aby se mi složili na tu půjčku, odpovím si sám, nemám. Jsou jiné možnosti, prodat vůz, koupit menší, prodat dům nastěhovat se do bytu, z pojistky koupit byt a ještě jim zustanou peníze pro syna. Bohužel taková je realita.
Jenom pojištění by stálo 60 tisíc za 7let. A to by pojišťovna shrabla, kdyby nic neplnila. Pokud by měla plnit, zaplatí z toho právníka, že nic plnit nemusí, protože se smlouva na toto nevztahuje.
Projevil se jako bezskrupulózní zloděj. Taky jsem se díval na jejich e-shop, ale cena i po slevě pro mne neakceptovatelná. Mám doma stroj i kůže, něco o ručním šití kůže vím, děda brašnář sedlář a řemenář. Táta v Třebechovicích vyučený jako brašnář, čalouník a ozdobník.
Jak už tady někdo psal, tak příště mu nikdo neuvěří ani nos mezi očima. Značku položil na lopatky.
kdyz maji uvazovani shodne z vasim,tak jim nedoslo od koho berou elektrinu .
Vaše příspěvky o něčem svědčí... Zkuste se podívat, kdo na Ukrajině obsadil a zablokoval jednu z největších jaderných elektráren, a ohrozil ji navíc vyhozením hráze Kachovské přehrady. Prostě Rusáci. Takže si UA musí nakupovat odjinud, stejně jako Němci a Rakušáci od nás.
pokud si vzpomínám, když jsem začal "po revoluci" jezdit pracovně po Evropě, nestačil jsem zírat, jak se na dopravních stavbách pracuje. Nejdříve srovnali v předmětném úseku svodidla, na ta se daly pojízdné oblouky přes celou šířku vozovky, natáhly se plachty. Udělala se tak desítky metrů dlouhá hala, která opravovaný úsek chránila před sluncem i deštěm, měli v ní instalované výkonné osvětlení, čela takové haly bylo možné uzavřít plachtovými vraty a při nízkých teplotách temperovat. Tím že to bylo pojízdné a posouvalo se to plynule s průběhem prací, tak se dělalo ve dne vnoci 7 dnů v týdnu a v každém ročním období. Nebylo neobvyklé, že bylo s malým rozestupem pro vjezd a výjezd potřebné techniky a materiálem několik takových hal za sebou, a když tam člověk jel o měsíc později, tak už byli třeba o kilometr dál. Tak jsem to viděl s pracovním cvrkotem bez ohledu na denní nebo roční dobu. To ale bylo v Rakousku a Německu na dálnicích a silnicích pro motorová vozidla.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pan generál je mimo mísu, stejně jako jeho předchůdci. Dlouho se nepodílel na práci v terénu, a z hotelu U Floriána praxi nezíská. Je to stejně zjevné jako při diskuzích s jeho předchůdci, které jsem měl možnost absolvovat ohledně kontrol PHP a hydrantů.