tohle je práce věc, která se investorům nelíbí a už se to naučili hlídat. my u projektů musíme dopředu hlásit s kým půjdeme do kooperace. a investor si raději vybere firmu, která to zvládne sama. on je problém to koordinovat v rámci jedné firmy, natož třeba u tří
Běžná praxe-subdodavatel nesmí mít na autech název vlastní firmy a dělníci mají minimálně výstražnou vestu s logem hlavního dodavatele. Neli celé jejich pracovní oblečení. Samozřejmě tam pracuje i plno OSVČ ale to je jiné.
tohle je práce věc, která se investorům nelíbí a už se to naučili hlídat. my u projektů musíme dopředu hlásit s kým půjdeme do kooperace. a investor si raději vybere firmu, která to zvládne sama. on je problém to koordinovat v rámci jedné firmy, natož třeba u tří
Děje se to vesele dál. Zakázky fakticky realizují subdodavatelé a miliony se vypaří právě u těch,kteří jen dozorují,buzerují a maximálně truchu papírují.
tohle je oblíbený trik malých firem. jdou pod cenu, potom si naúčtují vícepráce a budou na svém. ani se nedivím, že jí vyřadili. Poláci by mohli vyprávět, když angažovali čínské firmy
Tak to ale vůbec není. Většinou zakázku vyhraje velká firma a ta to pak kvůli nedostatku kapacit přeprodá právě té menší,která to zhotoví právě za tu nižší cenu. Běžná praxe je,že konkrétní zhotovitel je třeba až na 3 místě. Ti co to vyhráli a přeprodávají dál,to jen dozorují ( buzerují),takže na kontrolním dnu je pak stavbyvedoucích víc jak strojů a dělníků dohromady.
15
Sledujících
2
Sleduje
15
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Já nejsem stavebník, jenom projektant
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
I projektanti bývají na kontrolních dnech.