Nedožijí to je logické už jenom pro spoustu řídících jednotek které jsou propojeny a rozhodně nemají šanci přežít více jak 20 roků bez úhony a hlavně pro plastové součástky které jsou umístěny hlavně na motorech - trubky na chladící kapalinu a sání motoru...... , říká se , že plasty jsou věčné, ale bohužel rozpadají se už po 10 letech provozu.
Takže hurá , hurá, hurá, můžou si udělat čárku za zavření jaderných elektráren, problém je ,že těm ....nemám slov no prostě chorejm zelenym mozkům za letošní rok stoupla výroba elektřiny z uhelných elektráren a jestliže se nepodaří spuštění fuznich reaktorů hodně rychle, tak to za ně odskace celá Evropa.
Jak něco takového může říkat, vždyť elektrická auta by tu měla být hlavně kvůli ekologii a to tyhle současná auta ,kterým baterka nevydrží ani 6 let rozhodně ekologická nejsou a silné pochybuju ,že někdo vymyslí takovou baterií , která bude mít životnost nejméně 15 let a za tu dobu neztratí více jak 10% že své kapacity a bude vyrobena z takových materiálů, že těžba a následná likvidace bude málo zatěžovat přírodu....
Auto na baterie je ta nejhorší cesta a nejméně ekologická. Výrobce by musel udělat zázrak, aby baterie měla nejméně po dobu 15 let životnost a hlavně aby za tu dobu neklesla kapacita o více jak 10% a nabíjení na 100% aby netrvalo déle jak 10minut. Tohle je v současné době nemožné a myslel někdo vůbec nad tím co by se stalo s rozvodnou sítí v případě když by třeba najednou chtělo za těchto podmínek nabíjet dva miliony aut, to je na zkolabování sítě a co je z ekologického hlediska díky kruté těžbě nerostů a výrobě baterek....je to prostě ten největší nesmysl a zajímalo by mě kdo všechno dostal za tuhle blbost zaplaceno z těch zelených v EU.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tohle bude ještě daleka budoucnost, možná více jak 20 let, rozhodující bude vždy cena a životnost baterií