Ne nic přede mnou nejelo. Dnes jsem navíc místem projel znovu a od konce dálnice to prostě ze 130 automaticky skočí na 100 a o té stovce je to přesvědčeno další 3 kilometry, kdy si najednou uvědomí, že tam už je 90 🙂. V obou případech před mým autem nic nejelo a není tam jediná značka o maximální povolené rychlosti.
Před Prunéřovem zase na 90ce tam najednou skočí na jednom místě 50 asi na 100 metrů a pak tam skočí správně 70, která je pod kopcem. Samozřejmě to má snahu na těch 50 zpomalit a velmi to tak zlepšuje náladu autům za mnou, což se nedivím.
Jinak zatím si to tedy značení na kamionech nevšímá. Kamionů a autobusů jsem potkal několik a nic. I při průjezdu kolem kamionu co tam měl vytapetováno 50 až 90 po deseti kilometrech 🙂.
Celkově je ten systém použitelný pouze v místech, kde to máte již vyzkoušené a víte, co vás tam čeká. Jinak je to jedno překvapení za druhým 😄
Přesně stejná zkušenost se Škoda Superb 3!
mý bávo umí nabíjet 130 kW a za 13 má ČEZ nabíječky pouze do 50 kW, silnější jsou za 18...eon nebo innogy jsou levnější, jenže otázkou je jak dlouho...u ČEZu když nechci někde tvrdnout hodinu, platím 18 a to mám registraci, je to prostě drahý
S tím CEZ a 50 kw je pravda, to jsem přehlídl omlouvám se. Ale za 13 Kč to má i PRE, takže bych se na CEZ vy..... :)
o to přece vůbec nejde, mám EV a nabíjím ve svý garáži za rozumný prachy, ale při dálkovejch cestách nic jinýho než HPC nezbejvá... a to stojí ranec, mimochodem před rokem to stálo na rychlodobíječkách deset korun což bylo na pohodu... dneska 18 a co za dva roky, 25? pak si EV koupí jen magor
Jak rychle umí Váš vůz nabíjet? Pokud pojedete na HPC do 150 kW máte to u CEZ za 13 Kč. Pokud nezvládne Vaše auto nabíjet po celou dobu přes 150 kW nemá smysl jezdit na tyto nabíječky. EON po registraci cena 12,50 Kč. Pokud nabíjíte za 18 Kč, tak s prominutím je chyba někde jinde:)
Taky se spalovákem netankuji na dálnici kde je to o 3 Kč/na litr dražší ne?
Je legrační v této a jakékoli jiné diskuzi o EV sledovat tu bandu nadržených fanatiků do všeho nového a nevyzkoušeného, bez špetky kritického myšlení, vlastně jakéhokoli myšlení, jak vztekle rozdávají jeden zamračený smajlík za druhým, jen proto, že si někdo dovolí upozornit veřejně na úskalí takových řešení, neekologičnost a vlastně i hloupost celého projektu. Mám pro Vás fanatiky jednu dobrou zprávu, Greendeal a elektromobilita obecně není nový fírer, není třeba jej bezmyšlenkovitě vítat s falešným nadšením, jen proto že si tak vydobidu lepší místo v nové nadcházející společnosti. Jsou to jen polovičatá auta a hromada nesmyslů vyplozených zoufalími lidmi, kteří mají potřebu vykazovat činnost s pocitem moci a důležitosti. Země se bude točit dál a každé ráno výjde slunce i kdyby jste se na hlavu stavěli a to i kdyby jsme tuhle planetu rozje*ali až do morku kosti. My vymřem, planeta tu bude dál a je jí fuk zda tu bude život nebo ne, nijak to její existenci nehrožuje.
Hloupá řešení budou vždy hloupá řešení a je fuk co si jejich autoři a podporovatelé myslí a jak moc se snaží o své pravdě přesvědčit ostatní.
Posílám Vám mračouna za Vaši demagogii.
Elektromobil má snad samé výhody, až na fatální problém baterie. Řešením by mohli být nějaké plug-in baterky. Které by se na každé dobíjecí stanici (pumpě) dali vyměnit, a které by byly stejné jako v domácí baterii. Ideální model by byl ten, aby se dalo koupit auto "bez baterie" s tím že si koupím počet článků kolik chci (např dojezd 100, 200 km, ap.) a když pojedu dál, tak vytahám pár modulu z domácího úložiště a na každé pumpě si půjčím/vrátím dodatečné baterky.
Ale tohle už NIO má a provozuje v západní Evropě. Stačí se o to zajímat😄
Plánovaná produkce ročně 150.000 🙂 pořád lepší číslo, než když to sem vozili jak na běžícím páse 🙂 Jenom v ČR se ročně prodá 1,4 milionu aut. Takže nějakých 150tisíc je kapka v moři. To by těch továren tu museli mít tak 100 🙂
----
edit: svatá pravda, v ČR se prodalo za rok 2023 - 220tisíc "nových" aut. Huj do mě.
V ČR se prodá kolem 220 000 aut ne 1,4 mil.
Rekla bych, ze vy jste podlehl te elektricke. A proto nevidite, jak treba tezba surovin pro ni nici planetu. Jen nekde, kde to nevidite, tak vas to netrapi.
A pro výrobu spalovacích aut se nemusí těžit žádné suroviny? Na obrábění motoru a převodovek nepotřebujete žádné nástroje, které obsahují min 10% Kobaltu?
Zkuste premyslet ....az vam po 2h s pustenou klimou abyste se neuvarili dojde elektrina...???!! A ty nervy jak koukate na budik kolik ji mate....vzadu vam spi pulrocni mimino a ted babo rad.
Zlaty konvencni motory....
Proč by po 2 hodinách došla elektřina v EV kvůli puštěné klimě??? Něco si o tom zjistěte prosím. Děkuji
Korespondenční volba je snadno zmeužitelná a zbytečná.Vzhledem k tomu,že občané,žijící v jiných zemích dlouhodobě jsou naprosto odtrženi od české reality.Pokud opravdu volit chtějí,ať si opět zajedou na ambasádu nebo si naplánují cestu za rodinou domů.Nechci,jako v USA čekat na oficiální výsledky měsic,dva.Zatím tam probíhaly čachry s hlasy.
A co když místo toho odtržení jak píšete mají spíše nadhled, který nám chybí? My jsme totiž doma někdy až zabednění bez nadhledu na věc.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
A kdepak budete ten Váš elektromobil nabíjet, když ho bude mít každý a naše síť na toto není ani zdaleka připravená a nebude ani za 10-20 let? Chytrolín je každý, ale až Vám nepůjde celá domácnost kvůli tomu, že všichni chtěli nabíjet autíčko a síť to nedává, tak budete mudrovat mezi prvními...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Píšete hlouposti.
Odkaz 1
1 odpověď