V Izraeli na nějaké universitě přišli na to, že Číňan může auto na dálku vypnout případně zamknout řízení. Což by bylo za provozu ještě horší. Umím si tak představit situaci, kdy budou vzájemně vztahy mezi Čínou a západem tak vyhrocené, že to soudruzi klidně udělají.
V autě jsem jel, líbilo se mi. Ale z výše uvedeného důvodu zůstanu u západních značek. Za rok možná za rok a půl přijde do prodeje VW ID dvojka. Nebude o tolik menší.
Myslím že pokud udrží cenu, bude to bomba.
A vy si myslíte, že řídící jednotky v západních autech jsou jiné než z Číny? Už vidím ty protáhlé obličeje majitelů BMW, VW a dalších až jim to Číňané vypnou úplně stejně. Odkaz 1
Taky se musi vyresit, ze podel silnic a dalnic budou muset byt tisice nadrzi s vodou, ktere budou za chvily plne EV po pozarech.
Hasici tolik kontejneru mit nebudou.
Máte pravdu, je to opravdu hrůza. Mám elektromobil, najeto 230000 km, úbytek baterie 12% , hasil jsem ho už nejméně 5x a v každé zatáčce tomu upadavají kolečka. Po těchto zkušenostech a 6ti letech provozu mi m.rdlo v hlavě úplně a koupil jsem další EV manželce, ať má taky pakárnu s hašením a všemi hrůzami z provozu EV. Elektronům zdar !
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Tak to jsem zvědavý. Na mého Lexuse GS stojí baterie 112 tisíc bez DPH. Teď pro zákazníka řešíme baterii v El. VW Golfu. Prodejce to řešit odmítá a paní už je zoufalá. Baterie stojí 380 tisíc bez DPH.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je nesmysl výměna baterie, lze bez problému repasovat. Cena od 40000Kc dle rozsahu poškození. Po diagnostice sdělím přesnou cenu.