Yarísci, Matízci a všichni ti super bezpeční zašpuntovávači silničního provozu, kteří jsou přesvědčeni o tom, jak svojí tupou pomalou jízdou pokud možno co nejblíže středu vozovky, zabraňují nehodám a kteří si přejí pokud možno smrt každému na motorce, nebo zkrátka všem, kdo jede rychleji - chyťte za ruce a jděte někam. Anebo se alespoň chytněte za nos, protože motorkáři udělají desetkrát méně nehod, než lidi za volantem.
Motorkáři zaviní zhruba 60 % nehod ve kterých figurují.
Když jsem to slyšela poprvé, myslela jsem, že je to fake. A ono ne. Máme poprvé za prezidenta bývalého předsedu ZO KSČ, který se školil na rozvědčíka proti Západu a jeho manželka je bývala politručka. Asi pro tyto kvality vznikl Jurečkův návrh. Že jim není hanba.
P.S. Oba mají vysoké výsluhy z vojákování a Pavel prezidentskou mzdu a náhrady. To asi není k vyžití.
Vzdělání, které popisujete probíhalo v letech 1988 a 1991. Jen připomínám, že v roce 1989 proběhla revoluce.
Odhalená zlodějna !! Kdyby všichni měli kartu či aplikaci, pak by ty akce byly k ničemu a tím se dokazuje, o kolik nás obchodní nadnárodní společnosti okrádají. Když jim stačí karta či aplikace a přesto vydělávají, pak je to jasný důkaz !! Je na čase se bánit a to na úrovni zákazníka je to téměř nemožné a tak je třeba na úrovni státu. Nastavit jasné podmínky či podporu domácích obchodníků a zpracovatelů a výrobců či pěstovatelů a pod. Pokud se budou na tom plně podílet, pak by jim měla být umožněna sleva na daních. Prostě by to řídil stát. Sice ta představa je už špatná od základu, jelikož největší zloděj je stát , ale záleží na nastavení systému a kontrol. Asi jsem se zbláznil ?!
Brání Vám nyní někdo v tom, abyste nakupoval od domácích podniků?
Může dostat pokutu až 100 000 Kč, včera psali na Seznamu. Blbec, jen ať platí!
V Chuchli je průtok 300 m3/s. První povodňový stupeň je až od 450 m3/s. Odkaz
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Ne, migrantů je výrazně více. V zahraničí žije přes 2.000.000 Čechů viz Odkaz 1
Chyba v zákoně je, že tyto organizace se mohou do nekonečna odvolávat a nic je to nestojí. Když kdokoliv se soudí, musí zaplatit soudní poplatek, odvoláte se, musíte zase zaplatit. Tady nic.
Cituji z článku: "ŘSD stavět některé části dálnice bez stavebního povolení, a tudíž nezákonně..." Spolek na to upozornil soud, který dal spolku za pravdu. Institut odvollání je něco zcela jiného než soudní žaloba.
Já bych tu ekoteroristickou pakáž mlátil po hlavách od rána do večera. To je neskutečný xindl, co nás teď právě stal několik set milionů CZK. A oni na to budou ještě patřičně hrdí.
Cituji z článku: "ŘSD stavět některé části dálnice bez stavebního povolení, a tudíž nezákonně..." Spolek na to upozornil soud, který dal spolku za pravdu. Opravdu myslíte vážně, že za vzniklou situaci může spolek?
Jak jistě víte, tak vozidla do 3,5 t žádnou bezpečnostní přestávku mit nemusí. A že to máte ve firmě dáno interně? to je problém majitela.Správně píšete že tato auta žádný tachograf nemaji. A do knihy jízd si můžu napsat co chci.To samé ale maji i auta nad 3,5t říká se tomu "staska".
Pokud jde o vozidlo do 3,5 t, tak v nařízení vlády č. 168/2002 Sb., kterým se stanoví způsob organizace práce a pracovních postupů, které je zaměstnavatel povinen zajistit při provozování dopravy dopravními prostředky, se v Příloze č. 1 bodu 3. uvádí:
U zaměstnance, který řídí dopravní prostředek a na kterého se nevztahuje zvláštní právní předpis, je zaměstnavatel povinen zajistit, aby
nepřekročil maximální dobu řízení, která činí 4,5 hodiny; za dobu řízení se považuje i přerušení řízení na dobu kratší než 15 minut. Nejpozději po uplynutí maximální doby řízení musí být řízení přerušeno bezpečnostní přestávkou v trvání nejméně 30 minut, nenásleduje-li nepřetržitý odpočinek mezi dvěma směnami nebo nepřetržitý odpočinek v týdnu. Bezpečnostní přestávka může být rozdělena do dvou částí v trvání nejméně 15 minut zařazených do doby řízení,
během bezpečnostní přestávky nevykonával žádnou činnost vyplývající z jeho pracovních povinností, kromě dozoru na vozidlo a jeho náklad. Bezpečnostní přestávky a přestávky na jídlo a oddech se mohou slučovat; přestávky se neposkytují na začátku a na konci pracovní doby.
vedl v listinné formě nebo technickým zařízením denní evidenci o době řízení dopravního prostředku a o čerpání bezpečnostních přestávek.
Pokud chybělo pár sekund aby se letadlo se stovkami pasažéry na palubě srazilo se soukromím tryskáčem tak to je velký problém. Představený letiště říká,že to nebyl problém, ale dle článku se jednalo o sekundy !!!!
Pilot přistávajícího letadla nezískal povolení k přistání, ale pouze povolení na přiblížení. Takže srážka rozhodně nehrozila. Situace se standardně řeší opakováním okruhu.
Co to je za nesmysly? "To stejné platí pro všechny řidiče, kteří se záměrně courají takzvaně na pohodu, což je jejich svaté právo". Žádné takové právo neexistuje. Řidič nesmí omezovat plynulost provozu bezdůvodně pomalou jízdou. To je zákon.
Řidič jedoucí v pravém pruhu "na pohodu třeba 90 km/hod" Vás těžko bude omezovat, pokud máte možnost ho předjet (třeba levým pruhem).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jet na zrekonstruované dálnici na vhodném úseku za minimálního provozu 200 mi nepřijde až takový zločin. Ohrozil nebo omezil snad někoho ?
3 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A tihle lidi pak vykřikují, že je zločinem, když kamión použije levý pruh pro předjetí.