Jaksi se autor článku zapomněl zmínit o daních. Vietnamci nakupují v hypermarketech akční zboží, které se účetně neeviduje tudíž žádné daně ze zisku a EET jim bylo trnem v oku. Všechny ty večerky mají v pozadí špinavý byznys s drogama a padělaným zbožím. U nás má Vietnamec malou večerku a má SUV Mercedes odhaduju za min 2 mil, manželka něco podobného a kluk tak 1 mil. Kdo umí počítat, tak si to rychle spočítá, že na běžném koloniálu a pečivu se na to nedá vydělat.
To je pěkný blábol. Účetně se eviduje i zboží nakoupené v akci z řetězce. EET bylo trnem v oku všem malým živnostníkům, ale hlavně Čechům. Vietnamci na tento systém přešli bez problémů. Byznys s drogama mají z 99% opět na svědomí Češi. A i na běžném koloniálu se dá na tahle auta vydělat. Jsou na leasingy a běžně fungují legální odpisy z daní. Vietnamci pracují celý den i o víkendech, nemají dovolenou. Když přijdou děti ze školy, jdou okamžitě pomáhat do obchodu. Chvála Bohu za Vitnamce na malých městech a venkově.
Má-li člověk auto a jezdí s ním málo, tak se mu to cestování pěkně prodraží. Používáním sdíleného robotaxi významně ušetří.
Při současném tempu technologického rozvoje za nějakých 20 let už bude chtít vlastnit auto jenom ten, kdo s tím jezdí denně. Všichni ostatní budou chtít používat robotaxi.
Pro chataře je robotaxi k ničemu. Nikdy nepojede po polňačce. A chataři také potřebují převážet věci, ne pouze sebe.
Takovéhle robotické taxi je podle mě nejinteligentnější možná vize automobilové dopravy budoucnosti.
Nemyslím si. Bude jich jezdit maximálně tolik, jako je dnes řidičů Boltu. Mít vlastní vůz, který si budu moct řídit sám, je nepřekonatelné. Tahle Tesla nikdy nepřiveze milion českých chatařů tam a zpět.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud by byla zrušena hotovost, tak už se nedá mluvit o demokratickém systému. Používám podle potřeby obě dvě možnosti platby. Jakmile by nebyla možnost volby, je to začátek diktatury.
1 odpověď