Známky jsou zbytečnost, která je pro vzdělávání nepodstatná. Na známky se děti možná těší, ale jen proto, že je k tomu navedli rodiče, dítěti je jinak jedno, jestli je na nějakém papíře napsané nějaké číslo. A podstatou je získat vědomosti, ne číslo na papíře (vysvědčení). Takže jsme se nikam neposunuli. Slovní hodnocení je přínosnější v tom, že se dozvíte, co dítě umí a neumí, co mu dělá problém, ale to by si měl v prvé řadě uvědomit učitel a buď s tím dokáže něco udělat, nebo ne. Rodič asi těžko.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Známky jsou zbytečnost, která je pro vzdělávání nepodstatná. Na známky se děti možná těší, ale jen proto, že je k tomu navedli rodiče, dítěti je jinak jedno, jestli je na nějakém papíře napsané nějaké číslo. A podstatou je získat vědomosti, ne číslo na papíře (vysvědčení). Takže jsme se nikam neposunuli. Slovní hodnocení je přínosnější v tom, že se dozvíte, co dítě umí a neumí, co mu dělá problém, ale to by si měl v prvé řadě uvědomit učitel a buď s tím dokáže něco udělat, nebo ne. Rodič asi těžko.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Od toho jsou tridni schuzky ne? Aby se rodic dozvedel kde dite zaostava
1 odpověď