Nevim kdo to sem píše ale nepleťte demokracii do dopravy. Až si nebudou řídící hrát s telefony, předjíždět na přejezdech, přes plnou čáru, než začnou dodržovat bezpečnostní rozestupy, omezeni rychlosti v obcích tak ať je radarů ještě klidně třikrát tolik. .....jen se projeďte večer po 22 Mlada Boleslav -Jičín -Hradec Králové...kamion v obci 90, když jedete 50 v obci před nim tak vám jede tak 3 m za za zádí. Vezme vás na přejezdu nebo na plné čáře, včetně spěchajících lufťáků. V Polsku začìnají montovat radary které pohlídali rychlost,plnou čáru, předjíždění, stopku aj. Je na čase je nakoupit i u nás.
Chapu Váš pohled na věc,ale je to jen o tom jaké nastavíte pravidla vy jako majitelka. Tyhle obavy nemáte jen Vy sama. Žil jsem dlouho v Británii a nestačil jsem se divit jak tvrdé podmínky jsou pro nájemce....Chci si pronajmout dům či byt nebo jen sdílení bytu potrebuji: 1.reference od majitele předcházejícího místa pobytu,i kdyby nájemce bydlel u rodičů 2.depozit rovnající se u domu půl ročnímu ,bytu tří měsíčnímu nájmu.
3.energie jsou většinou excl.mimo nájem přímo na nájemce,aby majitele nemohl nikdo pohánět za problémy s platbou......přes tyhle tři body nejede vlak. Pokud nemám reference,tak je většinou větší depozit a majitel se ukáže třeba každé dva týdny na kontrolu.Ale bez depozitu Vám nikdo být nepronajme.To, že si tady v Čechách majitelé vezmou nájemce,jen aby obsadili byt bez depozitu, a pak se diví,že je byt zdevastovaný je čistý hazard. Je každého věc pokud chce či nechce pronajímat, každopádně jsou to starosti
Konečně to někoho napadlo,70 km před Dortmundem s náklaďákem nepředjedete ,všichni jedou pěkně za sebou 80-85 a trhá to někomu žíly? Obchody jsou plně zboží a provoz plynulý. Výplata řidiče vycházející od ujetých km je v EU protizákonná,ale v ČR se to zase švindluje. .... Nebo chcete masakry jak teď čerstvě na A 17 .
Můj kolega v Británii čekal do 25 let věku, aby dostal cenu pojištění kterou si mohl s odřenýma ušima dovolit.Dostal na 1.3 F.Fiesta 1800GBP per annum.Do té doby mohl použít pouze firemní van na kterém kvůli rychlosti přišel o dva body. Kdyby o ty dva body nepřišel měl by to za 1400 rovných na rok.Tech 1800 odpovídá dobrému platu po zdaněni/ měs.Pokud si někdo, i z rodiny,chce vypůjčit jeho auto musí si zařídit svoji pojistku,ale zase dost pojišťoven pracuje na telefonu i v neděli.Kdyz jsem to vyprávěl každý jen no jo Británie a bum je to tady též. Před týdnem jsem četl jak dopadl soud s 20letym na Moravě zabije dva lidi na 70 mu dal 170,měl vroubky i před tím,a dostane 3.5roku..???Jinde by si do konce života nezaridil.Jel v BMW.... díky takto vysokým pojistkám by se tihle mladi k tak silným autům neměli vůbec dostat do 30 let věku.
To je pane článek...dokud bylo všude plno chlapců co měli řidičaky za dáčo z vojny tak firmy s nimi jednali jak s onuci teď už zakládací pár let nejsou tak průmyslu teče do bot. Dělat 15h denně,jezdit na dvě karty ,spolehnout se na mechanika,který po 8h praci spěchá domu, protože mu přesčas nikdo nezaplatí..... Nebo si kamion nakládat sám a pak zničenej sednout za volant.....No to me bež.....Ten kdo dá dnes 80 tis za řidičák tak si chce za volantem vydělat a ne se udřít k smrti.Tak se nedivte,že většina českých řidičů pracuje v cizině.
Špatný systém, každý řidič co usedá za volant má mít již pojištění na své jméno,pokud to není firemní.Pri kontrole a nebo pokud se něco stane má police auto zabavit a pokud se prokáže, že auto bylo prodáno,proč má být za to popotahován předchozí majitel. Proč se výkonná moc přesouvá na občana? V cizině nepojištěný řídíci vozidlo zabaví a pokud nezaplatí do určité doby obvykle 2 týdny tak jde auto do lisu na šrot. To,že si auto někdo koupí ještě neznamená,že s tím bude jezdit.Ale pokud ano tak má mít všechny náležitosti k provozu a používání. Ale proč by měl být popotahován bývalý majitel? Restrikce má dělat policie a ČKP ale proč by občan měl kontrolovat,zda druhý má pojištění aby odjel se zakoupeným vozem. Pokud se nepodívá do registru tak papír může byt falzifikát.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Firmy a vubec celý systém si myslel,že řidičů bude pořád hromada. Chlapy co jsi přinesli řidičský z vojny už nikdy nebudou. Teď najednou všichni pláčou, když to začíná padat na hlavu.