Nesouhlasím, nic to nezjednoduší - bydlím na Proseku, kde je několik zastávek na znamení (Letňanská, Nový Prosek) a pokud je řidič projede, protože nikdo nanastupuje/nevystupuje, u metra C - Prosek stojí se zapnutým motorem, protože musí dodržovat jízdní řád a o 1-2 minuty nemůže odjet dřív ....
Jenže nemusí několikrát brzdit a znovu se rozjíždět, v tom je vlastně ten vtip a úspora.
To je strachu z "novot". Žiji v Edinburghu a nejen tady ale obecně v Británii jsou všechny zastávky na znamení. Ať už zvenku nebo zevnitř. V době ve které je ve všech autobusech informační systém , nevidím v tom žádný problém.
A to se tu nastupuje, krom tram, jen předními dveřmi a je povinnost si u řidiče bujďto koupit, za přesný obnos, peníze se nevrací, jízdenku nebo platit jednou z karet.
Funguje to docela dobře, je to jen o zvyk.
A nelže náhodou Aleš Svoboda, když ?
Eurokomisařka pro vnitřní záležitosti Ylva Johanssonová dnes potvrdila, že výjimka pro země, které hostí velký počet uprchlíků z Ukrajiny, je součástí paktu. Podotkla, že dohoda nezahrnuje povinné přerozdělování migrantů, ale jen povinnou solidaritu.
„Před dnešní rozpravou v parlamentu ČR o migraci v EU je třeba jasně říci, že pravidla dohodnutá v Paktu o migraci a azylu nevyžadují povinné relokace, a to ani v případě krize. Co je požadováno, je povinná solidarita - finanční nebo operační,“ napsala Johanssonová.
„Země jako Česká republika, která již projevila solidaritu tím, že hostí velké množství Ukrajinců, bude moci být osvobozena od jakýchkoli povinných solidárních příspěvků,“ dodala komisařka.
Kouzlo je v tom bude moci. Nebo taky ne. A rozhoduje o tom "kvalifikovaná většina". A povinná solidarita je oxymoron.
Hm, co se týče nehod je na tom F-35 nejlépe ze všech stíhacích letounu co jsou momentálně ve službě. A to s obrovským náskokem.
Takže zrovna tohle ti moc nevyšlo, šmudlo.
Jestli to nebude tím, že je jednak nejnovější a v druhé řadě jich v poměru k těm starším zas tolik nelétá.
Padají všechna letadla, bez vyjímky, vojenské o to více, díky poměrně specifickému nasazení a i letovým vlastnostem.
Tyto kilometry není problém ujet i na kamionu je to jenom o provozu, kolonách a jestli jedeš dálnice nebo bundesky. Mi se jednou taky jednou zadařilo 820km přes celé Německo po A3 až za Brno ale v noci za 10:00 čisté jízdy.
To se povede jen párkrát za pětiletku. Jednou se mi dařilo držet průměr 82 z Barcelony až do Mulhaus ale to bylo jednou za rok. Běžné je tak 650 km.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Není to okamžik ale povaha. Taky se rozklepu až když je po všem. Vlastní zkušenost. Hlavně už tuto vlastnost nepotřebovat, to přeji všem.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To není ani povahou. Nikdo ,neví jak bude v kritické situaci reagovat. Dokud se do ní nedostane. Ano jedině souhlas.