Antizionismus není antisemitismus. Být proti genocidě, kterou Izrael páchá na Palestinském obyvatelstvu (přičemž přes 40% ze (zatím) 38000 zabitých Palestinců jsou děti), nemá nic společného s nenávistí proti židům či nepřátelství proti jejich náboženství.
27. října 1967, jen několik měsíců po šestidenní válce, povečeřel Dr. Martin Luther King se studenty Harvardovy univerzity v Bostonu. Profesor Seymour Martin Lipset byl přítomen a vzpomíná, jak jeden ze studentů kritizoval sionisty. King se rozzuřil a řekl: "Takhle nemluv!" – a pokračoval:
Když lidé kritizují sionisty, myslí tím Židy. Mluvíte o antisemitismu!
Následující rok, jen několik dní před svou tragickou vraždou, King promluvil na výročním židovském shromáždění a obšírněji vysvětlil své proizraelské postoje. Vysvětlil, že Izrael a arabské státy mají rozdílné představy o tom, co představuje "mír". Arabské státy sžírá nerovnost a potřebují zásadní změny ve svých společnostech, aby se mohly cítit bezpečně. Naproti tomu Izrael si přeje pouze bezpečné hranice a to, aby svět uznal jeho právo na existenci.
Mír pro Izrael znamená bezpečnost a my musíme stát všemi silami za ochranou jeho práva na existenci, jeho územní celistvosti a jeho územní celistvosti
A ve čtvrté čtvrtině již 750 tisíc Arabů s 20 tisíc Židů. Arafat měl zřejmě na mysli první alíju - přistěhovaleckou vlnu, ta ještě nebyla v programu sionistického hnutí.
27. října 1967, jen několik měsíců po šestidenní válce, povečeřel Dr. Martin Luther King se studenty Harvardovy univerzity v Bostonu. Profesor Seymour Martin Lipset byl přítomen a vzpomíná, jak jeden ze studentů kritizoval sionisty. King se rozzuřil a řekl: "Takhle nemluv!" – a pokračoval:
Když lidé kritizují sionisty, myslí tím Židy. Mluvíte o antisemitismu!
Následující rok, jen několik dní před svou tragickou vraždou, King promluvil na výročním židovském shromáždění a obšírněji vysvětlil své proizraelské postoje. Vysvětlil, že Izrael a arabské státy mají rozdílné představy o tom, co představuje "mír". Arabské státy sžírá nerovnost a potřebují zásadní změny ve svých společnostech, aby se mohly cítit bezpečně. Naproti tomu Izrael si přeje pouze bezpečné hranice a to, aby svět uznal jeho právo na existenci.
Mír pro Izrael znamená bezpečnost a my musíme stát všemi silami za ochranou jeho práva na existenci, jeho územní celistvosti a jeho územní celistvosti
Židé se rozhodli, že budou mít svůj stát r. 1897, kdy vzniklo sionistické hnutí, a jeho zakladatel Teodor Herzl vydal knihu " Židovský stát" . To byl počátek židovské imigrace do Palestiny, v židovském pojetí návrat k hoře Sijón v Jeruzalémě po 1800 letech vyhnanství. Sionisté nebrali v potaz, že od r. 637 tam už " bydlí" Arabové, kteří je tam nechtějí. V to dobu žilo ve vzájemné toleranci a spolupráci v tehdejší osmanské Palestině na 750 tisíc Arabů, ale jen 20 tisíc Židů ( zato v Evropě miliony).Ve světle pozdějších událostí se nabízí hypotetická úvaha, jak vy dnes vypadal svět, kdyby v r. 1904 Židé využili nabídky Britů vytvořit svůj stát na 13 000 km2 prakticky liduprázného a na vodní zdroje bohatého území tehdejší Britské východní Afriky. Bohužel vedeni iracionálními náboženskými pohnutkami Židé trvali na návratu do své starověké domoviny, navzdory tomu, že tak se svými semitskými bratranci žijí v dvojdomku při vzájemné nenávisti.
Pro-Izraelci, pro-Palestinci, staňme se experty na skutečnou historii Palestiny.
Jinak by si člověk mohl myslet, že nevíte, o čem mluvíte.
Tato kniha je psána latinsky. V roce 1695. Rilandy popisoval to, co se tehdy nazývalo Palestinou.
Autor Adriani Rilandi byl geograf, kartograf, cestovatel, filolog, ovládal několik evropských jazyků, arabštinu, starořečtinu, hebrejštinu.
Navštívil téměř 2 500 osad, o nichž se zmiňuje Bible.
Provedl sčítání obyvatelstva podle sídel.
Zde jsou hlavní závěry a některá fakta:
* Země je převážně prázdná, opuštěná, řídce osídlená, hlavní obyvatelstvo je Jeruzalém, Akko, Tsfat, Jaffa, Tveria a Gaza.
Většinu obyvatelstva tvoří Židé, téměř všichni ostatní jsou křesťané, velmi málo muslimů, většinou beduíni.
* Jedinou výjimkou je Nábulus (nyní Šchem), kde žije přibližně 120 lidí z muslimské rodiny Nača a přibližně 70 "šomronim" (Samaritánů).
* V Nazaretu, hlavním městě Galileje, žilo přibližně 700 lidí, všichni křesťané.
* V Jeruzalémě žije asi 5 000 lidí, téměř samí Židé a několik křesťanů.
* V roce 1695 všichni věděli, že země pochází z židovského rodu.
* V Palestině není jediná osada, která by měla ve svém názvu arabské kořeny.
* Většina osad má židovské originály a v některých případech řeckou nebo římskou latinu
V Gaze žilo asi 550 lidí, polovina z nich byli Židé a polovina křesťané. Židé byli úspěšní v zemědělství, zejména ve vinicích, olivách a pšenici, křesťané se zabývali obchodem a dopravou.
Kniha zcela vyvrací teorie o "palestinských tradicích", "palestinském lidu" a neponechává téměř žádné spojení mezi zemí a Araby, kteří do
Židé se rozhodli, že budou mít svůj stát r. 1897, kdy vzniklo sionistické hnutí, a jeho zakladatel Teodor Herzl vydal knihu " Židovský stát" . To byl počátek židovské imigrace do Palestiny, v židovském pojetí návrat k hoře Sijón v Jeruzalémě po 1800 letech vyhnanství. Sionisté nebrali v potaz, že od r. 637 tam už " bydlí" Arabové, kteří je tam nechtějí. V to dobu žilo ve vzájemné toleranci a spolupráci v tehdejší osmanské Palestině na 750 tisíc Arabů, ale jen 20 tisíc Židů ( zato v Evropě miliony).Ve světle pozdějších událostí se nabízí hypotetická úvaha, jak vy dnes vypadal svět, kdyby v r. 1904 Židé využili nabídky Britů vytvořit svůj stát na 13 000 km2 prakticky liduprázného a na vodní zdroje bohatého území tehdejší Britské východní Afriky. Bohužel vedeni iracionálními náboženskými pohnutkami Židé trvali na návratu do své starověké domoviny, navzdory tomu, že tak se svými semitskými bratranci žijí v dvojdomku při vzájemné nenávisti.
V roce 1881 (rok, který Arafat označil za počátek sionistické "invaze" a "vysídlení" místního obyvatelstva) anglický kartograf Arthur Penrhyn Stanley napsal: "V Judeji lze jen stěží přehánět, když řeknu, že na míle a míle nebylo ani náznaku života nebo osídlení."
🔸Ve třetí čtvrtině 19. století žilo v celé zemi pouze 400 000 obyvatel, Arabů a Židů. Méně než 3 % dnešního počtu
Židé se rozhodli, že budou mít svůj stát r. 1897, kdy vzniklo sionistické hnutí, a jeho zakladatel Teodor Herzl vydal knihu " Židovský stát" . To byl počátek židovské imigrace do Palestiny, v židovském pojetí návrat k hoře Sijón v Jeruzalémě po 1800 letech vyhnanství. Sionisté nebrali v potaz, že od r. 637 tam už " bydlí" Arabové, kteří je tam nechtějí. V to dobu žilo ve vzájemné toleranci a spolupráci v tehdejší osmanské Palestině na 750 tisíc Arabů, ale jen 20 tisíc Židů ( zato v Evropě miliony).Ve světle pozdějších událostí se nabízí hypotetická úvaha, jak vy dnes vypadal svět, kdyby v r. 1904 Židé využili nabídky Britů vytvořit svůj stát na 13 000 km2 prakticky liduprázného a na vodní zdroje bohatého území tehdejší Britské východní Afriky. Bohužel vedeni iracionálními náboženskými pohnutkami Židé trvali na návratu do své starověké domoviny, navzdory tomu, že tak se svými semitskými bratranci žijí v dvojdomku při vzájemné nenávisti.
Kolik Arabů žilo v "Palestině" před založením státu Izrael v roce 1948?
Seznam faktů s historickými prameny:
🔸V roce 1785 popisuje Konstantin François Volney "zničený" a "zpustošený" stav země: "S obtížemi jsme poznali Jeruzalém... Počet obyvatel má být dvanáct až čtrnáct tisíc..."
🔸V roce 1843 Alexander Keith napsal, že "v této [Volneyově] době země ještě plně nedosáhla svého posledního prorockého stupně zpustošení a vylidnění".
🔸V roce 1816 popsal J.S. Buckingham Jaffu jako "chudou vesnici" a Ramleh jako místo, "kde, stejně jako ve větší části Palestiny, se zničená část zdála rozsáhlejší než ta, která byla obydlena
🔸V roce 1835 Alphonse de Lamartine popsal takto: "Za branami Jeruzaléma jsme vskutku neviděli žádný živý objekt, neslyšeli jsme žádný živý zvuk. Našli jsme stejnou prázdnotu, stejné ticho, jaké jsme měli najít v zamilovaných branách Pompejí a Herkulanea... Úplné, věčné ticho rezignuje ve městě, na dálnicích, na venkově... Hrob celého národa."
🔸V roce 1857 britský konzul v Palestině James Finn hlásil do Anglie: "Země je do značné míry bez obyvatel, a proto je její největší potřebou masa obyvatelstva
🔸V roce 1867 napsal Mark Twain v knize Neviňátka v cizině: "Vzrušující smysly... v tomto údolí se již nevyskytují. V celé jeho rozloze není jediná osamělá vesnice – ani v okruhu třiceti mil v obou směrech." Dále popisuje Galileu, Judeu a okolí Jeruzaléma jako pouště bez obyvatel. A pro zemi jako celek: "Palestina sedí v pytlovině a popelu. Nad ním se vznáší kouzlo kletby, která uschla jeho pole a spoutala jeho síly... Palestina je pustá a nehezká... Je t
Cituji:
Joe Biden má pravdu, když říká, že 7. říjen se nemůže vrátit, jednoduše proto, že toto datum uplynulo.
Ve všem ostatním se hořce mýlí, pokud podle něj Hamás už neohrožuje Izrael. Koneckonců, jeho zpravodajské organizace ještě před dvěma týdny tvrdily, že celkem 30 procent armády Hamásu bylo zlikvidováno. A jen před několika týdny došlo k incidentu, jehož podrobnosti je zakázáno zveřejňovat, ale který ukazuje, že Hamás může mít stále některé ne špatné a většinou neznámé schopnosti
Ačkoliv IDF má navrch a teroristický stát v Gaze utrpěl těžkou ránu, téměř celá špička organizace je naživu, aktivní a v jejích očích vítězná jednoduše proto, že ještě nebyla eliminována. Kromě toho ještě nebyly zničeny stovky kilometrů tunelů a Hamás se těší rozsáhlým zásobám zdrojů, včetně paliva , mimochodem díky samotnému Bidenovi. Čeká nás tedy ještě hodně práce a běda izraelským kapitánům, kteří nyní budou souhlasit s tím, že to zastaví - Netanjahu, pokud vím, mezi nimi není.
Každopádně, říkat Izraeli, aby zastavil válku teď, je jako říkat spojencům, aby zastavili postup vojsk dva týdny po invazi do Normandie, nebo instruovat námořní seals, aby nelikvidovali bin Ládina, nebo bránit mezinárodní koalici v zabití Abú Bakra al-Bagdádího.
To by bylo nemyslitelné.
Místo defétistického projevu měl Biden ukázat vůdcovství a říci, že Izrael stojí v čele mezinárodní fronty proti zlým silám světa a že úzká podpora v jeho úsilí zlikvidovat Hamás až do konce je nezbytná pro budoucnost svobodného světa v čele s Amerikou.
(Ariel kahana na X)
Paní Anderlová, OSN už dávno pozbylo schopnosti cokoliv řešit. Stačí se podívat na počet rezolucí proti Izraeli a proti islámskému terorismu. Je to ostudný výsledek vývoje OSN v podobě léty přijímaných islámských "států" podporovaných ultra levicovými politiky neomarxistického a fašistického typu. Viz dnešní uznávání teroristického a tzv. státu "palestina". Tu to hanbu začali němečtí nacisti, Islám, komunisti a dnešní ultralevice v tom pokračuje úplně stejně! Dnes není rozdíl mezi nacismem, komunismem a Islámem. Tyto ideologie jsou zločinné v celé své historiii.
Naprosto souhlasím 👍
V Gaze není hladomor. V Gaze nikdy nebyl hladomor. Izrael od začátku války umožnil, aby do Gazy dorazilo půl milionu tun humanitární pomoci, včetně 400 000 tun potravin přepravených na 20 000 nákladních autech. To není akce vlády, která se snaží vyhladovět obyvatelstvo.
Jediný hladomor v Gaze je hladomor našich rukojmích uvnitř tunelů teroru a znásilňování. A nikdo o nich ani nemluví
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
To je jako napsat že Němci měli poklad v Hitlerovi 😄
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vy tam máte dobře vymleto