Za to vše může nenažranost ODS a socanů. V letech 2002-2004, když byl ministr dopravy Šimonovský, tak už dal žádost na rozšiřování uvedených dílničních úseků na 3+3 pruhy. Jenže, ještě bylo co rozkrádat a tak tato akce byla zamítnuta. Mohli bychom se zeptat dalšího ministra dopravy Řebíčka /ODS/ , proč se tak stalo. Ani nechci fabulovat nad tím, jak se uvedenému ministru rozšířil majetek.
Řešit 20 let starou historii je mimo. Jednoznačně zaspala osmiletá vláda pana Babiše. Místo rozšíření D1 na tři pruhy pouze úsek přeasfaltovala.
Ve článku máte chybu. Do roku 2025 má být ukončeno rozšíření pouze prvního úseku v délce necelé dva kilometry. Rozšíření ostatních úseků je plánováno na sedm opakuji sedm let. Nějaká chytrá hlava povolila souběžně opravu na ulici Vídeňská a také uzavírku komunikace Bohunická, která byla několik let uzavřena a opět otevřená po celkové go před dvěma roky. Odpovědná osoba by měla dostat vyznamenání bravo!
Rozšíření se mělo udělat už dávno. Místo toho se před několika lety dával kolem Brna nový povrch a světě div se i protihlukové stěny. Tyto opravy provázel dopravní kolaps. Teď tedy bude znovu. Jen mi nejde do hlavy, proč nejkritičtější úsek, který nemá ani 2 km není rozšířen rovnou na tři a tři pruhy. Po sedm let trvajícím rozšíření se bude rozšiřovat znovu. Stačí se totiž podívat na mapu od Baltu po Jadran vede dálnice s dopravním uzlem Brno. Jediné přerušení je u Mikulova.
Samozřejmě je to velká tragédie. Podle mého názoru na tom nese i katastrofální stav dálnic kolem Brna. Tyto jsou již každý den neprujezdné a čeká se desítky minut. O rozšíření se mluví již roky a má začít snad letos, ale na úseku cca 2km. Rozšíření v nejexponovanějším úseku má být na tři pruhy. Za mě se měly udělat rovnou čtyři. Silnice na Svitavy je také životu nebezpečná.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dávno tam měla být dálnice. Krajská komunikace zcela nevyhovuje provozu a stála už mnoho životů
5 odpovědí