Nespokojení fírové nám zbourali kolektivní smlouvu. Místo podnikem nabízených 2000 nám podnik přidal 1100 Kč. Příště si mohou sami opravovat lokomotivy a vagóny.
Jasně - fírové zbourali smlouvu.. proto nám zaměstnavatel při kolektivce nabídnul snížení platu a s tím jsme měli souhlasit? Máte trošku krátkou pamět, jak dopadla ta loňská jednání o pks.. a mašiny si už taky opravujem sami na tratích, protože dílny fungují, jako když nefungují a když už by dílna byla ochotná něco udělat, tak se měsíce čeká na díly.. ale můžou za to fírové..
Nejsem si jistý na co narážíte? Ale ze 60.let (běžná řadová číslovka), což jsou roky 60 -69 pochází většina Zamračených a brejlovců. Spousta z nich jezdí dodnes, i když asi žádná už v původním nastavení.. smutné na článku je to, že se mluví jen o ekologii (což je lež už z principu) a už se nemluví o spotřebě nafty, která oproti těm starým a spolehlivým motorákům je xkrát větší.. a to bude muset někdo zaplatit.. takže kdo uvítá komfort za cenu dražších jízdenek?
No a hybrid je k čemu ? Jako budoucnost ? Jako v čem ? Že tam s motorem máte baterii na kterou dojedu 30 km ? Většina lidí na to stejně kašle a normálně tankuje benzín a jezdí na benzín, takže se ve většině hybrid míjí účinkem ! Greendale všem akorát vymlel mozky a pak tady přesně vznikají tyhle kraviny !!!
Já se bavil o hybridu - full hybrid.. ne ty evropský krávoviny, jako je plug-in, který je úplně zbytečný, k ničemu dobrý a nepoužitelný. Víte vůbec, jak ten full-hybrid funguje?
Hybrid je největší nesmysl. Je to tak složité, že to nikdo nebude umět dát dohromady. Jako nové, v záruce, budiž. Jako ojetina, sebevražda... Dnes už jedině elektro.
To je hodně dobrý argument, platný svou hloubkou, jako chiptuning na škodě 120.. dáváte jasně najevo, že problematice rozumíte jen velmi nulově.. hybrid je v současném nastavení budoucnost. Elektromobil je zajímavý projekt, ze kterého se dá čerpat spousta nových technologií, ale nebude mít extra dlouhý život, protože nedává smysl ani ekonomicky, ani ekologicky. Je to zajímavá cesta, ale spíš bokem, než dopředu.
Pokud je ve stanici výpravčí, řídí jí přímo z daného úseku. Nikdy není ve stanici výpravčí a byla řízená z jiného místa. Vždy za daný úsek odpovídá buď přímo osoba která se nachází na místě nebo pokud je to stanice s dálkovým přístupem tak daný výpravčí v jiné nejbližší stanici pod kterou spadá stanice bez obsluhy.
Tak to bych uplne nerekl.. napr. v Benesove, v cercanech jsou vypravci ve stanici, presto provoz ridi z balabenky z CDP.. jenom kdyz toho maji hodne, nebo davaj pauzu, tak rizeni prehodi do daneho useku.. nevim jakou techniku maji ve stanici v msteticich, ale dost bych pochyboval, ze to tam ridi vypravci ve stanici..
Ciste informativne mozna proto, ze v CR neexistuji nechranene zeleznicni prejezdy. Do jednoho jsou vsechny chranene. Maji pouze ruzne urovne zabezpeceni: kriz, stopka, svetelna a zvukova signalizace a nejvyssi stupen ma i zavory. Pokud by byl prejezd nechraneny, znamena to, ze je v poruse a to pak ma sva specifika, protoze krizeni zeleznice a silnice je pozemek CD, na kterem bez povoleni nema, kdo co pohledavat..
Je az do nebe volajici, jak hloupi jsou v tomto smeru politici. Deti si ke koureni vzdycky najdou cestu a je uplne jedno, zda jde o vapovani nebo cigarety. Jen je skoda, ze se jim zakaze to nejmin skodlive.. uz tech studii za tu dobu vzeslo nemalo.. a stejne tak je naivni myslet si, ze se vaperi vrati ke koureni cigaret - nevrati.. clovek, co prestane kourit, nesnasi ten cigaretovy smrad.. takze bud prejde na cerny trh, nebo prestane uplne.. a tim stat bude prichazet o mnohem vic penez.. je to banda hlupaku a mnohem radsi, i kdyz to neni v poradku, uvidim adolescenta s vapem, nez s cigaretou.. navic odpad z ecigarety vsichni vyhodi do kose, narozdil od vajglu, kterych se po zemi vali stale dost..
Je tam prejezd uzavreny zavorami, svetelna vystraha i cinkani.. I presto tam postarsi pan tlacil pres zavreny prejezd zahradni kolecko zrovna, kdyz projizdel vlak.. tak nehorazna hloupost by byla zapotrebi dusledne trestat.. vubec nemluvim o tom, ze nasledny vlak zastavili a obratili v postupicich, takze mnoho lidi z toho vlaku se najednou nemelo, jak dostat domu..
Tak se svych zkusenosti z okoli, verim, ze ma pani doktorka do jiste miry pravdu.. mam v okoli mnoho lidi, kteri se nechali ockovat a po vakcine se jejich zdravotni stav vyrazne zhorsil a to vcetne rodicu, ktere se mi nepodarilo presvedcit, aby tuhle chybu nedelali.. a jeden pripad mladeho cloveka, do te doby zdraveho, ktery po jiste dobe naockovany zemrel (nikoliv s pritomnosti covidu).. a to, ze si vlady umi vykonstruovat kdejaky pripad, aby mohli zdiskreditovat a odsoudit bezbraneho clovek, takovych tu bylo.. a samozrejme, kde je ta svoboda a demokracie, kterou nam cpou horem dolem? Svoboda a demokracie je o tom, ze kazdy ma pravo na to, verejne vyjadrit svuj nazor, aniz by byl persekuovany.. vyjadrit se muze kazdy a jestli s tim ja budu nebo nebudu souhlasit, je zase moje pravo a nikdo nema pravo, me za to soudit.. kdyz nekdo v dnesni dobe vyjadri souhlas s otroctvim ve starem egypte, nikdo proti tomu nic nema, presto kdyz nekdo vyjadri souhlas s holocaustem, tak je zruda.. za me jsou to stejne zlociny vykonane lidmi, kteri uz neziji. A jestli s tim nekdo souhlasi.. nechme ho v tom, kazdy inteligentni tvor si na to udela vlastni nazor..
Že se radši místo pracovních podmínek řeší peněz.v.dy a tunely?
Ty kroky.. Oproti předešlým vlakovým zabezpečovačům to spíš víc zaměstnává obsluhu.
Tzn. že by kontraproduktivní?..
Coz takhle by se to urcite dalo chapat.. rozhodne je mnoho oblasti v provozu, kde by se jakekoliv investice hodily vic, nez je cpat do zabezpecovace, ktery zatim v praxi je problematictejsi, nez soucasny system.
🤦🏼♂️ trochu nechapu souvislost, kde jsme se presunuli na etcs.. coz je jen dalsi cerna dira, kde si nekdo topi miliardy a ve vysledku se nic moc nezmeni, protoze je jen to dalsi system, ktery na konci ridi clovek. A clovek bohuzel stale dela chyby.. co vim od lidi, kteri to testuji, tak to ani zdaleka nefunguje, jak by vsichni chteli a je to spis krok bokem, zady napred..
Tak třeba tím, že se šetří hlavně na zaměstnancích, i když na nás mají nemalé nároky, a jako hlavní nejsou absolutně schopní nalákat nové zaměstnance, abysme nejezdili v práci tolik unavení.. ať tak či tak, jako strrojvedoucí, jsme stále jen lidi a děláme chyby.. když jste nešikovný a na parkovišti někomu odřete auto, tak ujedete a nic se neřeší.. v našem případě jsou následky mnohdy fatální a hlavně všem na očích.. takže jsme rádi, když jde nakonec vždy jen o plechy, ať už si škodu vyčíslí kdo chce a jak chce..
Tak třeba tím, že se šetří hlavně na zaměstnancích, i když na nás mají nemalé nároky, a jako hlavní nejsou absolutně schopní nalákat nové zaměstnance, abysme nejezdili v práci tolik unavení.. ať tak či tak, jako strrojvedoucí, jsme stále jen lidi a děláme chyby.. když jste nešikovný a na parkovišti někomu odřete auto, tak ujedete a nic se neřeší.. v našem případě jsou následky mnohdy fatální a hlavně všem na očích.. takže jsme rádi, když jde nakonec vždy jen o plechy, ať už si škodu vyčíslí kdo chce a jak chce..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Myslim, ze cele neprijemnosti, teto stale ani zdaleka funknci technologie matrix led, pridava jeste teplota barvy svetla.. studena bila je na hony vzdalena prirozenemu svetlu. Staci se podivat na slunicko a selskym rozumem usoudit, ze sviti bile, ale teple, tzn nazloutlou barvou.. studena bila je neuveritelne rezava do oci, at uz zepredu, tak i ve zpetnem zrcatku kdy ridici, majici pred sebou v dalce auto, absolutne nerespektuji, ze ho velmi neprijemne oslnuji. Je to neprirozene svetlo a za me osobne je v nem v noci videt daleko hur, nez pri sice ne tak svitivem, ale teplem svetle. Neunavuje tolik oci a ani z nej tolik neboli.. staci poridit kvalitnejsi halogenku, mit v poradku svetlomety a nemam vubec potrebu pouzivat dalkova svetla.. uz jen kdyby se svetla omezili na, ciste muj nazor, teplotu do 3000K, bylo by to pro vetsinu mene neprijemne, i v pripade, ze obcas neprijde reakce na ztlumeni vcas, od kohokoliv z nas..
1 odpověď