„Je otázka, k čemu by společnosti bylo uložit mu nějaký drastický nepodmíněný trest....." Přesně tak, společnosti nepodmíněný trest nepomůže. Toto do společnosti jednoduše nepatří. Prostě a jednoduše poprava. Zkaženou zeleninu taky vyhodíte a nebudete s ní vařit, protože by jinak zkazila celý pokrm.
Asi moc souhlasných názorů nezískám, ale za mě je to chyba toho řidiče, co zastavil. Neměl právo a důvod zastavit. Je to úplně stejné, jako by stál na zelenou a pouštěl chodce, kteří mají červenou. [[[Holčina pak s vědomím, že přednost nemá se asi rozeběhla, aby nepřekážela, když už to auto stojí a v běhu narazila do přívěsu]]] - je to pouze má hypotéza, ale odpovídalo by to bočnímu nárazu, navíc jsem přesně tohle zažil (jel jsem na zelenou a málem srazil chodce, který na červenou vběhnul na přechod, protože řidič, co měl zelenou stál a mával na něho, ať přejde). Nejhorší na tom všem je, že to odnesou ti, co vesměs nic neporušili.
Fascinují mě lidé, kteří soudí ze své "bohaté zkušenosti", podle kterých jsou dálnice plné zácp 24 hodin denně. Ta 150ka je maximální, ne povinná, a jen na moderních úsecích. Např nová D35 okolo Hradce je krásná nepoužívaná dálnice, kde není problém mít na tachometru 200 a stejně jedete bezpečně, protože tam nikdo jiný není. A ani D1 není ve 2 ráno zaplněná provozem, tak proč se omezovat 130??
Tak to zkusím trošku poopravit, protože se tady píše spousta nesmyslů. Normová návrhová rychlost většiny českých dálnic je 120 km/h. A to znamená (výklad z normy), že tato rychlost je za TMY a DEŠTĚ bezpečná, neboli, za světla a sucha je s dnešními auty bezpečná i rychlost 160, akorát to je už proti silničním předpisům. Takže ohánět se bezpečnosti akorát dokazuje absolutní neznalost problematiky. Navíc existují i postavené dálnice kde návrhová rychlost byla 150 (za tmy a deště...), takže bezpečná je i při 200. To, že existují "intelektuálně slabší", kteří nedodržují předpisy a neví jak se na dálnici chovat není důvod, aby pak "v rámci bezpečnosti" byli omezováni úplně všichni.
Taky jsem si myslel, že když došlo ke ztrátě spojení, že ponorka byla zničena, ale pokud se z místa zmizení ozývá klepání v pravidelných intervalech, tak se zdá, že je ponorka v celku, jenom se znějakého důvodu nemůže vynořit
Vycházel jsem ze článku, kde se píše, že to klepání vůbec nemusí souviset s ponorkou, nicméně dokud se ponorka nenajde (i třeba za několik let) vše budou jen nepodložené domněnky.
Mně přijde divné, že téměř všichni počítají s tím, že ještě žijí. Jedna z prvních věcí, co mě napadla byla, že došlo ke zničení ponorky, a proto logicky přestala komunikovat. To, že něco vydrží 100x neznamená, že to vydrží po 101. Únava materiálu je mrcha. Obzvlášť při takovémto extrémním namáhání, kde stačí drobná trhlina v trupu, nebo rozbité těsnění a tlak 40 MPa se postará o zbytek (Pro představu je to asi jako by Vám na dlaň spadlo 40 tun). Pokud by to tak bylo, myslím si, že je to milosrdnější, než 5 dní čekat v temnotě a mrazu.
Ať si každý zvolí, zda chce být očkován. Nemyslím si, že je nezbytné to nutit, akorát vzniká další agrese. Stačí do nemocnice nebrat tyto experty s alobalem na hlavě a uleví se všem rozumným lidem. Když pak bez ventilátorů a supernákladné léčbě (cca 400 000 Kč za měsíc) pomřou na nemoc, která přece neexistuje, civilizované společnosti to jenom přispěje.
Doporučil bych každému expertovi si vyzkoušet ve městě jízdu na motorce. Hluk motorky je velmi často jediný způsob, jak si vás nepozorní řidiči všimnou. Když koukaj do mobilu, letmo hodí pohled do křižovatky a jedou, o přednosti z prava nemluvím. Mám malý, relativně tichý skútr a nepočítám, kolikrát mi auto vjelo do pruhu a vytlačilo mě na krajnici, nebo přejelo stopku, málem mě nabralo a ještě se divilo že troubím. A ti co budou argumentovat, že je to můj problém, že mám jezdit autem, ať si uvědomí, že jezdit autem do centra Prahy je prostě hovadina viz. magistrála, Plzeňská, Bělohorská..., a to nemluvím o parkování. Další věc, i kdyby 90% motorkářů byli nezodpovědní, pořád je to počtem mnohem méně účastníků provozu, než je nezodpovědných a agresivních řidičů aut, dost často hlučnějších, než leckterá motorka.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jakto, že nikdo z komentujících nevyužil tento článek pro vytvoření konspirace? A přitom si to ten příběh úplně vybízí. 😃😃. Takže teď Vám odhalím zkrácěně ztrhující pravdu 😮:
Chlápek po dlouhém a pracném pátrání ten poklad nevyčíslitelné hodnoty našel. Ale bylo by příliš podezřelé, kdyby do té jeskyně najednou přestal chodit. Tudíž to musel vymyslet tak, aby ho nikdo nehledal a náhodou během toho nenašel to místo schovaného pokladu. Obzvlášť před tím, než ho přesune do nového, bezpečného sídla. Je tedy úplně jasné, že našel (pokud už neznal) pověřenou osobu, která má právo odvolat pátrání. Této osobě pak věnoval pár čerstvě nalezených artefaktů a bylo to. Po tom muži se nepátrá, protože formálně už není mezi námi. A zároveň je veřejnosti předána zpráva, že do Těch jeskyní nemají chodit, jelikož je nebezpečná a nikdo je tam hledat nebude. No řekněte, není to dokonalý plán?
Další verze pak je, že tam našel tajnou laboratoř a dostal se do paralelní dimenze. (Alá Stranger things, nebo třeba John Carter...)
Do třetice: Třeba je tam tajná vojenská základna (nebo mimozemská) a to co viděl je příliš kompromitující, tudíž musel být umlčen.
Ps: Jestli tyto příběhy někdo vezme vážně, v obleku Ironmena ho navštívím a proklepnu Thorovým kladivem 😉.
3 odpovědi