Jsem volič ANO a zde je můj důvod : období, kdy bylo ANO ve vládě a mělo tam rozhodující vliv bylo - stručně řečeno - období prosperity a stoupající životní úrovně. Byl to výsledek zavedení ekonomických mechanismů, které omezily šedou ekonomiku a zvýšily příjmy státu a stát byl veden "jako firma", což je sice vysmívané připodobnění, ale ve skutečnosti neznamená nic jiného, než že bude možné utratit jen tolik kolik se vydělá. Rozpočet tak byl vyrovnaný a zadlužení země bylo velmi malé. Bohužel tento příznivý vývoj byl narušen (a ukončen) covidem. A pokud dnes poukazujete na obrovské zadlužení země, vzniklo mimo jiné tlakem, zejména tehdy opozičních stran, aby podnikatelské subjekty byly sanovány za ztráty způsobené omezením trhu.
Tolik jen stručně. A nechytejte mě za slovíčko na detailech. Takto jsem to období prožil, tak jsem ho vnímal (zvyšování životní úrovně, klid na práci, perspektiva...) a očekávám, že návratem ANO k vládnutí se minimálně zastaví současný trend všeobecně se zhoršujících životních podmínek (zvyšování cen, tíživá situace při hledání bydlení,...). Proto budu opět volit ANO.
Podstata komunistické ideologie je stručně řečeno společné vlastnictví a beztřídní společnost. Co je na tom zločineckého ? Naproti tomu nacistická ideologie spočívá v uplatňování nadřazenosti arijské rasy a z ní vyplývají zločiny. Tolik pro ujasnění jak je to s tou zločinnosti.
Něco jiného ovšem je jak fungoval u nás režim, který se komunistickou ideologii zaštiťoval. Opravdu byly páchány zločiny, které způsobovali konkrétní lidé, myšlenky komunismu byly zneužity a komunismus takto zdiskreditován.
Je chyba, že je zde zaměňován komunistický režim v ČSR (= režim, kde měli veškerou moc členové komunistické strany) s komunistickou ideologii, což jsou myšlenky ideálního uspořádání lidské společnosti. Po všech dosavadních zkušenostech se zdá, že jsou nereálné. Ale kdo ví ?...
Jestliže připustíme fakt, že Rusko mohlo mít obavy z rozšíření NATO až k jeho hranicím (viz článek), opravdu to neospravedlňuje napadení Ukrajiny, ale minimálně se můžeme ptát proč najednou tyto obavy nastaly, co je příčinou takových obav. Budeme-li objektivní, vidíme, že tyto obavy vznikly z vývoje po událostech na Majdanu. Tehdy byl správný okamžik, aby Ukrajina a také její spojenci, tedy EU a USA situaci vycítili a mohli v zájmu míru ustoupit z požadavku Ukrajiny na vstup do NATO a jednat o neutralitě Ukrajiny. Hlavní požadavek vznesený na Majdanu - vstup do EU by tím nebyl dotčen. Domnívám se, že bohužel byla snaha Západu Rusko více "přitisknout", ukázat svoji sílu. Odtud pramení názory, že napadení bylo vyprovokované. No a teď jakkoliv se zaštiťujeme spravedlivou obranou před agresí, je tady válka a konec v nedohlednu.
Já v tom žádnou fintu ani podvod nevidím. Vše, co autor článku napsal je pravda, ale nepředpokládá tuto variantu : s dětmi se domluvím, že po mě nic nezbude a nechám si vyplatit jednorázovou částku za to, že budu smět svoji dosavadní nemovitoet využívat do smrti. Takto využiji svůj "milion" a bezdomovec se ze mě nestane.
Píše tady řada majitelů různých modelů Lancie - tedy věřím, že milovníků italských aut - a překvauje mne, že se nikdo nezmiňuje o Deltě 3. generace vyráběné 2008 až 2014, nikdo nepíše, že si ji po Themě nebo Kappě koupil, byť by se to nabízelo, protože se relativně donedávna vyráběla. Já, který jsem měl řadu Fiatů až po Stilo jsem si právě Deltu III v roce 2015 koupil. Vyhovuje mi technická spřízněnost s Bravou a díky zvětšenému rozvoru oproti Bravě na 2700 mm a posuvné zadní lavici variabilitu a tudíž praktičnost. MultiJet 1,6 120 k 300 Nm mi velmi vyhovuje a když po natankování do plna mi svítí na palubním PC dojezd 1300 km, tak bych jiné auto nechtěl.
Jsem učitel matematiky v důchodu a jako lektor jedné vzdělávací agentury připravuji žáky na přijímací zkoušky. Ze svých zkušeností potvrzuji obě příčiny neúspěšnosti dětí u zkoušek, které zde v diskuzi zaznívají : za 1. nepřiměřená náročnost testů CERMAT i za 2. velmi chabé znalosti z matematiky deváťáků.
Náročnost testů spočívá v komplexnosti příkladů. Např. máme vypočítat obsah obrazce, který vznikne ze čtverce odstřižením dvou trojúhelníků. Musíme tedy umět vypočítat obsah čtverce a obsah trojúhelníku. neznáme však všechny potřebné rozměry, ale můžeme je vypočítat např. uplatněním Pythagorovy věty. Ve škole se takto složené zadání nevyskytuje. Buď se procvičuje výpočet obsahu obrazce na jednoznačně zadaných rozměrech nebo Pythagorova věta opět na jednoznačném zadání a podobně. Můžeme polemizovat o správnosti takové náročnosti testů a podle nátury se klonit k jedné nebo druhé krajnosti. Co je však podle mého názoru neoddiskutovatelné jsou již zmíněné chabé znalosti žáků. Až na výjimky neumí počítat s desetinnými čísly, neumí počítat v oboru racionálních čísel, neumí pracovat se zlomky, nikdy neslyšeli o Thaletové větě, Pythagorovou větu neumí správně aplikovat a tak bych mohl vyjmenovat celé učivo ZŠ. Tento fakt jde na vrub způsobu výuky matematiky. Především chybí potřebná rutina při běžných numerických výpočtech, kterou lze získat určitým drilem již na 1. stupni ZŠ. Současná metodika však žádný dril nepřipouští. Výsledkem pak je např. neznalost násobilky, z ní pak pramení těžkopádnost při dělení atd. atd.
Já vím, mluví ze mě "stará škola", ale to jsou moje zkušenosti.
Nějak si nedovedu představit, jak mi může vyzvednutí do nejvyšší polohy usnadnit např. výměna kola při defektu. Stále to přece stojí na kolech a já potřebuji zvednout to kolo.Ledaže by se auto ve zvednutém stavu podložilo a potom zaplo snížení, které by se realizovalo "zatažením" nápravy do karoserie ? To mi ale jako zjednodušení nepřipadá. Musel bych vozit nějakou podpěru. To už rovnou zvednu heverem.
Moje řidičská kariéra začala v roce 1960. Po prvních km s tehdejší Octavii mých rodičů jsem si koupil BMW 321 roč.1935 kabriolet. Tehdy, v 60. létech jsem v něm neviděl potenciálního cenného veterána a tak, když nás v rodině přibylo a bylo třeba větší auto, koupil jsem si dětský sen Tatraplan. Po něm přišla zákonitě T603. V nové době po roce 1989, kdy bylo možné dovézt auto ze západu to byl nejdříve Citroen BX a později Ford Siera a Opel Omega A. Posledních 20 let však jezdím ve Fiatech. Nejdříve Regata, následovala Tempra, Marea, Stilo.Tam jsem se chvíli zdržel. Jezdil jsem v něm 6 let a když jsem chtěl potom něco novějšího Fiat nedělal nic než Cromu a ta byla pro mé potřeby příliš velká. Koupil jsem si tedy novější Stilo. Tenkrát to byl poslední ročník výroby 2007.Když došlo v roce 2015 na obnovu, nedělal Fiat nic než 500, Punta a podobně. Objevil jsem všal Lancii Deltu III, což vlastně je také "fiat". Úžasné auto, kterému se nic z předchozích nemohlo rovnat. Komfort, výkon, nádherný design. Pět let jezdit s ojetinou je však dost, takže nastal čas inovovat. Tentokrát - a to je (zatím) poslední - bez rozmýšlení opět Lancia Delta s první registrací v roce 2015.
Každý prodej je pro mě trauma. Je dost pravděpodobné, že už další trauma mi nehrozí. Je mi 77 let.
Nejde o to, že bych byl vyjukaný z půlmilionu km. Zejména pokud je to moje auto a už jsem s ním najezdil pár desítek (stovek) tisíc km a tudíž vím, co v něm je. Když si ale kupuji ojetinu, přece jenom pravděpodobnost, že bude třeba něco měnit nebo se něco porouchá větší u auta s větším nájezdem. Proto mám-li na výběr a peníze, dám vždy přednost menšímu (raději malému) nájezdu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Titulek by měl přesně znít takto : Označení M+S už v některých zemích nestačí, aby byly považovány za zimní. V původním znění je to lživá, poplašná zpráva.