Passat 2.0 TDi mi udělá 1100 a nepotřebuju k tomu žádnou baterku a elektromotor. I ten točivej moment mám větší než ten jejich 2.5 boxer.
Výkon i točivý moment jsou na 2,5 litru objemu nízké hodnoty proto, že v hybridu spalovací motor nepracuje v (klasickém) Ottově cyklu, ale v Atkinsonově cyklu s tepelnou účinností přes 40%.
ono by to bylo krásné.....ale vodík je pěkně náročná potvora....výroba, ale hlavně to skladování....
Přesně tak. Elektrolýza vody nebo metanu není zvlášť efektivní
(a použití elektřiny jen z obnovitelných zdrojů je z říše pohádek ovčí babičky). Vodík musí být v autě skladován v kryogenních nádržích při teplotě cca -260 stupňů a navíc - když auto nejezdí, vodík skrz stěny nádrže uniká.
Natáčecí bi-LED mám na Foresteru 2018 - takže žádná novinka.
Co se týče výkonu (2018 = 110 kW/6MT), tak to opravdu není zázrak. Ale Forester není na závodění, předjíždění za každou cenu a potřebě zastavit na dalších semaforech první. Aktivací tlačítka S na volantu jde ale motor výrazně agilněji do otáček a předjetí urychlí. Ale je třeba taky podřadit a začít od min. 3 tis. otáček.
navic kone byli stanoveny od oka jako zdvizeni predmetu o vaze 70 kg do vyse jednoho metru...coz zvladne clovek.
1 kw - 1000w je deset stowatovych zarovek ...chce nekdo vazne
tvrdit ze to je sila jednoho dospeleho valacha schopneho tahnout v
bahnitem poli tezky zelezny pluh?
To znamená, že 1,34 HP je zvednout cca 94 kg do výše 1 m za 1 s. Myslíte, že ten váš valach je tak slabý? Ve skutečnosti živý kůň (podle plemene) má sílu v průměru 15 - 20 HP.
Co je rychlejší? Vytáhnout z peněženky plastovou kartičku, nebo se prokazovat e-dokladem? Tj. odblokovat mobil, kliknout na ikonu e-doklady, zadat další kód a poté ověřovatelem naskenovat QR kód k ověření, zda to zobrazené na mobilu ověřovaného je skutečný elektronický obraz OP a není-li to jen obrázek, falzifikát. Připomeňme si, co dnes dovedou hackeři udělat s vaší fotkou.
Všechno špatně:
1.) Už 24 let tady máme zákon a ne nějakou nejmenovanou vyhlášku, pisálku.
2.) Zákon popisuje pravý jízdní pruh, levý JP a JP pro pomalá vozidla (případně další JP); JP pro pomalá vozidla, jeho začátek, průběh a konec, jsou jasně vymezeny svislou dopravní značkou.
3.) Jestli jedu pravým JP a JP pro pomalá vozidla je stejně prázdný, jako levý JP, nemusím JP pro pomalá vozidla použít.
Problémem je tak pouze
Řešením je JP pro pomalá vozidla zrušit - pak pro jízdu na silnici s více jízdními pruhy platí, že se jezdí v pravém JP a ostatní JP slouží pro předjíždění. A samozřejmě důsledný dozor a vymáhání dodržování zákona ze strany Policie ČR.
Hybridní pohon/hybrid je obecné označení kombinaci zpravidla 2 pohonných jednotek ve vozidle. Nejenom spalovací motor s elektromotorem, ale např. SM se setrvačníkem nebo EM se setrvačníkem. Další rozdělení je na hybridní pohon sériový (SM pohání jen generátor, vyrábějící elektřinu, kola pohání EM; typickým příkladem je dieselelektrická lokomotiva) nebo paralelní (pohon po většinu provozu kombinací síly obou motorů). Hybridní pohon SM-EM v paralelním uspořádání, což je nejčastější kombinace v osobních autech, se rozděluje na mikrohybridní (SM pracuje v Ottově cyklu, EM cca 10 kW slouží i jako generátor a spouštěč, akumulátor má pod 1kWh a auto nemůže jet čistě na elektřinu), mildhybridní (SM pracuje v Atkinsonově/Millerově cyklu, EM cca 85 kW, akumulátor cca 1kWh a dojezd na elektřinu v řádu nízkých jednotek km) a fulhybridní (stejné jako mildhybrid, ale AKU cca 15 kWh a dojezd na elektřinu v řádu nízkých desítek km; protože tak velký AKU se nedobije rekuperací, je v autě vestavěna nabíječka pro externí dobíjení = plug in hybrid).
Zřejmě myšleno diferenciál. Ale jelikož tohle bude mít 4 motory, tak ani ten to mít nebude. A prozradte, kde by ev mělo mít převodovku?
Prozradím - mezi elektromotorem a rozvodovkou. Každý elektromotor má jedno- nebo dvoustupňovou redukci. Máte pravdu v tom, že se 4 elektromotory rozvodovky a diferenciály nebudou třeba. A pokud instalují elektromotory s axiálním magnetickým polem (laicky diskové), které se i s redukcí mohou vejít do náboje kola, nebudou třeba ani hnací hřídele. Spíš mně fascinuje udávání výkonu elektrického spotřebiče v jakýchsi koních. To je jakoby varná konvice měla příkon 3 koně, a to na štítku určitě napsáno není. V tomto případě by se také měl točivý moment udávat v kilopondmetrech a ne v newtonmetrech - to pletete hrušky s jabkama. A mimochodem jedna drobnost: 1 000 kW (1 MW) je cca 1 360 koní.
Kontrolní otázka: Kolik má kůň (zvíře) těchto koňských sil?
Tak tomu nerozumím: V nadpisu tatarák z tvarůžků, v textu ze syrečků. Navíc olomouckých, takové neznám - znám jihočeský syreček, něco jako ingot z plastu bez chuti a bez zápachu.
Nechápu, proč nazýváte věci jinak, než jak se jmenují, navíc když existuje něco jiného tohoto názvu.
Vyslovte "syreček" v Lošticích nebo v Olomócu a nedostanete nic, maximálně po čuni.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Dostupnosti péče zubních, ale i jiných, lékařů by přispělo zákonné ustanovení nahradit jejich bezplatné vzdělání (resp. vzdělání hrazené daňovými poplatníky) nějakým násobkem 6 let školy prací za úhrady zdravotních pojišťoven, ne pacientů.
1 odpověď