"stačilo na lokomotivy vrátit pomocníka strojvedoucího. Byla to dřive běžná funkce, na lokomotivě jezdili dva"
Jednomužně se jezdí desítky let na řadě tratí, kde nikdy kódování nebylo.
Jistě. Většina lokálek nemá kódování. Ale živáka má snad každé hnaci vozidlo. Problem je, že strojvedoucí po čase mačkají tlačítko bdělosti zcela automaticky. A třeba i u piva v hospodě někteří co 20 sekund klepnou prstem do stolu.
Taky by mě zajímalo, jak se projetí návěstidla projevilo u dispečera na CDP.
.
Řešení by se nabízelo. Po dobu nefunkčního zabezpečovače, ať už našeho VNPN, nebo evropského ETCS, by stačilo na lokomotivy vrátit pomocníka strojvedoucího. Byla to dřive běžná funkce, na lokomotivě jezdili dva, navěsti si vzájemně potvrzovali slovně. Zrušeno pro úsporu mzdových nákladů a snížení počtu zaměstnanců. A oddůvodněno právě vlakovým zabezpečovačem a tlačítkem bdělosti.
Noaco...vyjimecne kousek pekne dalnice. Jo kdyby nekoho napalil tak nemam slitovani, ale proste nekdo umi jezdit rychle. Daleko vic vytaci lidi, kteri neumi jezdit plynule. Navic na prehledne dalnici OK. V nemecku jezdi 400. Spis me vytaci lidi, kteri neumi jet ani 90 tam kde maji.
Maximální povolená rychlost není povinnost.
Takže platit poplatky za tv a rozhlas by vlastně měli platit všichni vlastníci mobilů, počítačů a zařízení schopných tuto službu přehrát. Celoplanetárně? Co cizinci, bude se na letišti zjišťovat: "Máš chytrý telefon? Zaplať!" Co ti, pro které chtějí korespondenční volbu, ti budou moci ovlivňovat volby v ČR, neměli by platit poplatky?
nam zvedavcum aspon popiste co je to za granaty. Typ a mozne pouziti
Podle fotografie ty žluté byly cvičné dělobuchy. Neměly kovové obaly, pouze voskový papír, nekterý bývaly opleteny provázkem. Nebezpečné tak do tří metrů, pokud měl člověk smůlu a trefily ho některé pevnější časti na holou kůži. Pamatuju je ze 70 let , kdy je vojáci používali při cvičenich a ukázkách pro obyvatelstvo.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Já jim věřím, tedy aspoň těch 12 hodiny z Vadivostoku do Moskvy za 12 hodin. Tedy za předpokladu, že město Moskva se přesune hluboko za Ural.