Ciste informativne mozna proto, ze v CR neexistuji nechranene zeleznicni prejezdy. Do jednoho jsou vsechny chranene. Maji pouze ruzne urovne zabezpeceni: kriz, stopka, svetelna a zvukova signalizace a nejvyssi stupen ma i zavory. Pokud by byl prejezd nechraneny, znamena to, ze je v poruse a to pak ma sva specifika, protoze krizeni zeleznice a silnice je pozemek CD, na kterem bez povoleni nema, kdo co pohledavat..
V jednom se mýlíte. Není to pozemek ČD, nýbrž SŽ, tedy Správy tratí. ČD jsou pouze dopravce.
"stačilo na lokomotivy vrátit pomocníka strojvedoucího. Byla to dřive běžná funkce, na lokomotivě jezdili dva"
Jednomužně se jezdí desítky let na řadě tratí, kde nikdy kódování nebylo.
Jistě. Většina lokálek nemá kódování. Ale živáka má snad každé hnaci vozidlo. Problem je, že strojvedoucí po čase mačkají tlačítko bdělosti zcela automaticky. A třeba i u piva v hospodě někteří co 20 sekund klepnou prstem do stolu.
Taky by mě zajímalo, jak se projetí návěstidla projevilo u dispečera na CDP.
.
Řešení by se nabízelo. Po dobu nefunkčního zabezpečovače, ať už našeho VNPN, nebo evropského ETCS, by stačilo na lokomotivy vrátit pomocníka strojvedoucího. Byla to dřive běžná funkce, na lokomotivě jezdili dva, navěsti si vzájemně potvrzovali slovně. Zrušeno pro úsporu mzdových nákladů a snížení počtu zaměstnanců. A oddůvodněno právě vlakovým zabezpečovačem a tlačítkem bdělosti.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To byla vlastně šlechtírna.
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
No, v Rusku to budou jen množírny.