Ale koloběžka, která jezdí do 25 km/ hod je považována za kolo....🙂
Oni se snaží chránit poškozené, tedy spíše systém před poškozenými (protože nově škody zaplatí vždy pojišťovna, která to bude vymahat po kolobezkarich) u rychlých koloběžek, které mohou způsobit velké škody v provozu právě pro vysokou rychlost jízdy, malá kolečka a nulovou povinnou ochranu a bez homologace k provozu...
Nově už škody nebude platit stát ( nemocnice apod)... Problém bude až to pojištění kolobezkari pochopí, že sice mají pojištěnou koloběžku, ale ona NESMÍ NA KOMUNIKACI ANI NA CHODNIK NEBO CYKLOSTEZKU... 🤣
Proto je právní úprava a kategorie Z že.
Nejde o řidiče, jde o poškozené... Je to podobné, jako když vám na auto v sociálně slabé čtvrti skočí dítě a rozbije vám světlo třeba.... Můžete se soudit s rodiči a nic nedostanete... Podobně s ridicem koloběžky, co si na něm vezmete, pokud nepracuje?
To si nějak odporuje ne? Pokud v sociálně slabé....tak bude mít uzavřené povinné ručení ?
Zatím ok, až u toho obchoďáku bude jezdit denně 100 elektro tak jsem zvědav jak dlouho budete muset nakupovat a odbíhat zda je nabíječka již volná nebo tam někoho nechat ať Vám ji hlídá.....
Pokud bude 100 elektro bude i u každého místa kabel, tak jako v kempu. Když se přecházelo od koní na spalováky, tak taky řvali lidi že nemají všude benzínky. A vidíte jak se to nakonec povedlo.
Také nevidím důvod , aby stát podporoval britského obchodníka miliardovými částkami. Stát by se měl chovat jako dobrý hospodář a peníze nikam , opakuji nikam a nikomu mimo zemi zbytečně nerozdávat , zejména pokud je sám nemá a to že skutečně už nemá. Stejné to bylo a je s Bakalou a mnoha dalšími, kteří ze státu vyždímali, co se dalo. Přes všechny průšvihy a sliby - chyby to pokračuje dál. Tato pokladnice však není bezedná , brzy na to přijdeme sami a nebude to hezké. Kdo označí viníka a jaký si ponese trest ? Nikdo a žádný, stejně jako vždy. Opět není důvod se vzrušovat , jedná se o celkem běžnou věc a to zdaleka ne jen v ČR .
Ano tak to vidí teď každý, ale než se to začalo hroutit , tak to bylo od státu vůči zaměstnancům dodržení slibu. Práce jim zůstala a anglán Slíbil. To že druhá půlka vlády podřezala větev cenami naší elektřiny a embargy na levné legury do oceli...
činan z aliexpressu ti pošle bez zaplatenia ? Nie
To Ty musiš čakať a modliť sa , aby ti neprišiel balík s pieskom miesto napr. bundy zimnej . To sa deje. A tu sme na hlavu padnutí , že sú firmy v úpadku.
Myslím že tak ale funguje většina firem. Platí se až později. Hlavně třeba zboží má vadu tak se vyjedná sleva a nemusí se zboží vracet přes půl planety-příklad.
Minimálně tunu másla na hlavě a tím pádem zodpovědnost za tuhle situaci mají ty slavné odbory, jenom sedět na slušných místech a nic nedělat, celé ty roky jenom hloupě žvanit o navýšení platů a kde na to podnik bere je nezajímá, podle mě by přece v dozorčí radě měl sedět zástupce odborů, pokud to tak bylo tak okamžitě zavřít.
A co to jako pomůže teď někoho zavřít ?
Na elektrokolech a koloběžkách nemáte co na chodníku dělat. Opravdu je velice fajn, když člověk který vychází z domu musí nejdříve vystrčit opatrně hlavu a zjistit se zda ho nepřejde magor který si to po chodníku frčí. A co teprve pokud vyjede spoza rohu budovy? Že by mohlo ze vchodu vyjít dítě nebo matka z kočárkem to nikoho z nich zřejmě nenapadne. Já jedu a nic mě nezajímá a ty chodče nezavazej a uhybej.
Vůbec jste mě nepochopila. Donedávna jsem na jednokolce mohl všude. Byla v šedé zóně. Nemá to sedátko, tak to není kolo. Nemá to brzdy atd. Pokusem jel do 25 kmh mohl jsem na cyklostezku, pokud jsem jel do 5ti kmh nebo zároveň s chodci, mohl jsem po chodníku. Pak se předpisy změnily kvůli blbečkům na koloběžkách. Teď musím s dokladem o pojištění jezdit pouze po silnici, I když je vedle mě cyklostezka prázdná a schytávám nadávky a ostřikovači do očí od dementních řidičů co neznají předpisy. Koloběžkáři mě štvali taky ale tohle co teď platí je jen otázka kdy mě někdo srazí a půjde sedět. Vozím sebou radar a kamery .
Jestli Vaše jednokolka umí víc než 25 za hodinu, tak nemáte co dělat ani na stezce pro cyklisty, natožpak na chodníku. Takový vozidlo dneska musí mít povinné ručení a registrační značku a patří na silnici. To by mohl říct i řidič kamionu, že když jede rychlostí 5 km/h, tak může jet po chodníku? 🤦
Ano dneska je to už jinak.
Výkřik do tmy. Ti kterým to je určené, to číst stoprocentně nebudou. Jezdím na jednokolce. Držím se pravidel. Chodník 20kmh, chodník s lidmi 5kmh, cyklostezka 25kmh, silnice v obci 50 a mimo 80kmh. Nastavím maximum vezmu ochrany podle potřeby. Třeba do práce po chodníku 5 kmh nebudu brát přilbu a pod. Hloupě zdlouhavý článek se zmatený výsledkem.
Elektrické vozy mají bezesporu budoucnost, ovšem tohle nejde urychlit revolučně, ale evolučně. Uvědomme si, že velká většina majitelů automobilů své vozidla neparkuje doma, nebo v garážích, ale na sídlištích a nejrůznějších parkovištích ,takže pokud se nevybuduje kvalitní a dostupná dobíjecí síť, kdy budu mít možnost v podstatě na jakémkoli parkovním místě dobít svůj vůz v řádu max. desetiminut- ne hodin, tak nemají šanci rozšířit se masově, dle představ EU. Samozřejmě cena musí být srovnatelná a ne dvojnásobná ve srovnání se spalováky. Pak nad tím budu sám přemýšlet, ale zatím jako majitel bytu skutečně netuším, kde bych to dobíjel! 🙁
Co to je za blbost. Proč benzinka na každém parkovišti?
Nabíjíme jednou za týden u obchoďáku kde stejně tu hodinu jsme a pak každý den do práce. Pokud se jede na víkend tak se teprve plánuje trasa trochu jinudy.
To je zajímavý, i3 mám taky, rok výroby 2016, ale pro rohlíky si s ní můžu zajet třeba až do Prahy, neboli od nás 130km, původní nájezd na plnou baterii byl 160km, takže ta degradace sice je, ale že bych s tím musel jezdit jen po městě, ať každý posoudí sám. Jinak kdybych chtěl dnes nové baterie, tak je výměnou pořídím asi za 150000. Předpokládá se, že jako majitel BMW takovou sumu za 9 let asi vydělám. Navíc se musí uvážit, za jakých podmínek se takové auto provozuje. Tehdy nebyl žádný bateriový management, nikdo nevěděl, jak se o baterie starat, vzhledem k malé kapacitě se neustále dobíjelo na 100%, ale nikdo to nepovažoval za škodlivé. Dneska jsou všichni chytří jak Rádio Jerevan, ale on je spíš zázrak, v jaké kondici ta auta ještě jsou.
Nechte je. Z koní na spalováky byly taky skeptičtí, odmítaví. Prý jim stačí sláma.
Zrovna vcera jsem se svym Rapidem ujel presne 988km. Prumernou hrubou rychlosti 105km/h. Na 1 nadrz ktera me stala 1300,-. Ktery EV se tomuhle najezdu, prumerny rychlosti a cene jen trochu blizi?
Chorvatsko tam a zpět s ev 800Kč. Přiblížil jsem se dostatečně? Nebo kolega s teslou 2 roky zdarma Rusko, ukraina. A to prosím servis nula Kč? Nemáte ale soudíte.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kára pro socky no
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
600tis socka no. jetá tesla 550tis. něco tu nesedí.
1 odpověď