A proč? Proč neřešíte pouze své děti? Co je vám do těch cizích? Rodič nejlépe ví, jestli je jeho dítě zralé na školu. Kdyby se tak raději každý staral sám o sebe a ne stále o to, jak žijí druzí
Rodič "nejlépe ví"... 🙂 Hahaha!!! 🙂 Vzhledem k tomu, že s dětmi a mládeží pracuji již víc jak třicet let, dnes a denně vidím, co rodiče "ví". 🙁
Myslím, že omezit počet odkladů by nebylo od věci. 🙂 S posunutím zápisů dětí do první třídy na zimní měsíce taky problém nemám. 🙂
Ale proč zrušit známkování??? Děti mají z jedniček, které většinou dostávají, velkou radost a jsou pro ně motivací. Sebehezčí slovní hodnocení na několika stranách těm dětem (a ani rodičům) nic moc neřekne.🙁
Je vidět, že tyto nesmysly vymýšlejí na MŠMT, v neziskovkách a poslaneckých lavicích lidé, kteří o každodenním školním procesu nemají ani páru. A podle toho současné české školství taky vypadá!!! 🙁 🙁 🙁
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? To platí hlavně pro popisné vědy, ale dnes už i všeobecně. Dnes lze na mobilu nebo tabletu vypočítat skoro celou matematiku, geometrii, fyziku i chemii. Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici především učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii lze nastudovat jakékoliv téma i s kontextem a souvislostmi. Jestli vede učitel dějepisu překotný a nepřehledný pětiminutový výklad nebo ve Wikipedii přečte umělý hlas kvalitní historiografický text, je podle mě úplně jedno. Učitel si to původně také přečetl a pak to buď převypráví pomocí poznámek nebo jen přečte. Někdo může říct, že učitel má určité znalosti a zkušenosti, protože se tím už dlouhodobě zabývá. To je sice pravda, ale přesto tam nikde nevidím tu přidanou hodnotu, protože i na pedagogické fakultě měl učitel k dispozici maximálně objem informací jako je dnes ve Wikipedii. To by musel prostudovat celou knihovnu a to je velmi málo pravděpodobné. Na Wikipedii je totiž jen z dějepisu 250 až 300 knih o 350 stranách formátu A4 informací. I kdyby si to všechno pamatoval, těžko může přinést žákům nějakou vyšší přidanou informační hodnotu. Kdyby se učilo na školách jen to, co žáky zajímá, k čemu mají talent a co chtějí znát a také to, co je pro jejich budoucí profesní život opravdu zásadní a užitečné, tak by se ušetřilo až 200 miliard korun každoročně. A nikde by se to ani nepoznalo.🤕
Vy už taky s těmi svými neustále se opakujícími bláboly běžte do.... 🙁
Co jste udělal pro to, aby nedostatek nebyl? Dal jste svoje dítě na medicínu a přiměl je nějakými výchovnými metodami, aby ji dostudovalo a šlo dělat obvoďáka do Jirkova či Litvínova? Podporujete imigraci medicínsky vzdělaných cizinců? Podporujete výrazně vyšší finanční spoluúčast pacientů na zdravotnickém systému tak, aby ta práce byla opět natolik atraktivní, že se jí bude chtít v tuzemsku věnovat cca 2x víc lidí, než je tomu v současnosti? A nebo jste pro znovuzavedení umístěnek a zákazu vycestovat vysokoškolsky vzdělaných lidí za prací mimo hranice ČR?
Pane Šimku, pokud to nechápete (a podle vaší reakce vidím, že ne), o fungování zdravotnictví se má postarat stát a především ministerstvo zdravotnictví. Nikoliv řadový občan. 🙁
Staří bolševici tu hýkají blbiny o tom, jak bylo za komančů krásně, všeho dostatek, plno svobody, všichni dostali byt, vše skoro zdarma, no prostě ráj na zemi. Dětem je vtloukán do hlav středověk, ale nechápou, že sehnat džíny, toaleťák a třeba mandarinky byl v 70. a 80. letech minulého století malým zázrakem.
Teď máme toaleťáku, mandarinek či džín dostatek, ale stále více nedostupnější se stává zdravotní péče, bydlení, ze zákoníku práce se stal "trhací kalendář", zvýšila se kriminalita, demokracii si spousta lidí plete s možností dělat cokoliv...
A to si směle dovoluji tvrdit, i když jsem "bolševikem" (na rozdíl třeba od soudruha prezidenta Pavla) nikdy nebyl. 🙁
No jistě. Období budování komunismu bylo velmi temnou stránkou. Sice se postavily nemocnice a zdravotní střediska, školy, byty, sportovní a kulturní zařízení, přehrady, lidé měli sociální jistoty, ale stály se například fronty na nedostatkové banány. 🙂
Jen mi nejde do hlavy, proč se členem a předsedou zločinecké ZO KSČ stal náš chrabrý a čestný soudruh prezident Pavel. 🙂
Pochopil jsem, proč starší spoluobčané nevěří 5koalici a je nám předkládáno, že podléhají ruské propagandě. Oni žili v socialismu a vnímali všude totalitu. Nyní sice žijí v demokracii, ale cítí, že se nám totalita vrací. Nepotřebují žádné ruské weby, často ani neumí pracovat s PC, přesto vidí, že tu znovu začíná vládnout totalita - a to také díky Foltýnovi.
Vystihl jste to naprosto přesně. Patřím k těm, kteří v závěru roku 1989 chodili na demonstrace a radovali se z konce vedoucí úlohy KSČ.
Teď jsem velmi znechucen, kam jsme se 35 let po "sametové revoluci" dostali a říkám si, zda to tehdy mělo vůbec nějaký smysl. 🙁
Tohle ejhle? Odkaz 1
Můžete hledat, jak chcete. Nakonec sami Američané přiznali, že v Iráku chemické zbraně nebyly.
Takže pozor - šíříte dezinformace. 🙂. 🙂 🙂
Pokud tady někdo argumentuje covidem, byl bych na jeho místě opatrný. Mnohé z toho, co se na začátku označovalo jako "dezinformace", se s postupem času stalo pravdou. 🙂 Navíc "katastrofická" prohlášení, se kterými přicházeli lidé typu MUDr. Kubek, se za dezinformace dodnes nepovažují. 🙁
Nepravdivé informace se šířily, šíří a šířit budou. Například vpád armády USA do Iráku byl také zdůvodňován zaručeně "pravdivou" informací o chemických zbraních. A ejhle... 🙁
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Z trojky zase taková radost není. A což teprve z pětky, i ta se v první třídě dává. Třeba i z tělocviku.
1 odpověď
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Každému podle zásluh. 🙂