Je to nesmysl a snaží se to hodit na automobilku. Typické pro americké občany. Pokud by stála na brzdě, zařadí D a startuje, tak i tak se auto nehne. Natož dozadu. Když startuje bez držení brzdy, sepne pouze elektrika ale motor ne. Když pak sešlápne brzdu, nic to neudělá, maximálně může řadit. A pokud tedy zmáčkla čudl start bez brzdy, rozsvítili se kontrolky, naskočil nápis sešlápni brzdu a star. Pak tedy nastartovala a i se zařazeným D to jde ale brzda to nepustí. Takže tam dala R, pustila po nastartování brzdu a divila se proč to jede dozadu a zpanikařila. Asi tak to mohlo být. Svou chybu nepřiznají.
Fialu nemusím ale v celém svém zde ukázaném projevu má pravdu. A kdyby byl Bartoš normální, tak už po prvním velkém humbuku a ostudě začne kopat do těch lemplů co systém neudělali pořádně a vyvodí z toho důsledky a ne že se bude usmívat do kamery a lhát, jak vše funguje a že úředníci přehánějí. Když už byl průšvih o týden a měsíc dál, měl vykopat neschopné lidi a pak podat sám demisi. Ne, on se musí nechat vyhodit. Vypadalo by to úplně jinak a Piráti by to ustáli mnohem líp. Teď už je po bitvě a nejde to spravit. Fiala měl teď kupodivu pravdu a právo na to co udělal a jak to udělal. A měl dát nůž na krk Bartošovi mnohem dřív. To byla asi jediná chyba.
A teď si představte, že vaše auto možná nesplňuje limity, ikdyž máte svědomí čísté! Protože se ukazuje, že mnoho SME posílá data, která ukazují, že ikdyž máme o mnoho let starší auta než v německu máme mnohem méně záchytů! Jsou SME, které posílají úplné nesmysly o kouřivosti a pod.
V tom případě já jako uživatel udělal dle svého nejlepšího svědomí vše a je to už na úřadech aby toto kontrolovali. Jak je možné, že k tomu dochází? Jednoduše, není dohled. Pak je pod svícnem tma a na ulici smrad.
Jasný, zaměstnanec... tvl všichni ví, jak to na STK a SME chodí, úplně všichni!
Tak asi nepatřím mezi všechny. Já jezdím na emise i STK sám, vždy se starám o to aby bylo auto v nejlepší kondici i když už má roky a nenapadlo by mne v mém vlastním zájmu fixlovat a podplácet aby mi protáhli auto, které by mne ohrožovalo. Nechápu lidi, co raději zaplatí tisíce navíc jako úplatek místo toho aby to vrazili do opravy auta. A pokud nemám na auto, tak nejezdím a neohrožuju okolí. Kontroly jen schvaluji. Na poslední kontrole emisí mi byl technik schopen tvrdit, že mi nenabíhá kontrolka motoru, což jsem mu musel ukázat, kde vlastně je. Pak bylo vše ok . Co si pak má člověk o tom myslet, když jim máte ještě ukazovat, kde co hledat, když to má 99% aut stejně. Nebo jsem to měl brát jako výzvu k úplatku? Nevím. Každopádně vím, že tam už mne neuvidí. Nemám absolutně problém nechat auto zkontrolovat kdykoliv. Jde tu o mne a mou rodinu a následky bych stejně taky nesl jen já.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zloději