No nevím folie jsme na jaře nalepili o snadné instalaci se ale nedá mluvit utvořili se tam bublinky které nešli zcela odstranit ale možná ta folie nebyla dost kvalitní nebo jsme to dělali špatně.
K tomu UV Odkaz
podle toho článku není možné se přes sklo opálit takže v tomto ohledu je folie zbytečná.
Nejlepší by byla folie která by v zimě působila jako izolant a přitom propouštěla viditelné světlo a infra záření dovnitř a v létě by naopak infra záření a nadbytečné světlo odrážela. Při současném stavu poznání toto asi není možné.
Do takto malých obchodů jako jsou Lidl samoobslužné pokladny nepatří pak to způsobuje vámi popsané problémy. Kdyby aspoň ty pokladny uměli hotovost ale oni ty na kartu jsou levnější tak si nejspíš někdo na jejich centrále řekl že to bude stačit.
Před cca měsícem jsem v Lídlu viděl jinou jejich vychytávku pokladní měl místo pásové kasy mezi samoobslužnými pokladnami pultík kde markoval nákupy které platily hotově + se staral o sam. pokladny měl to blíž ale i tak je to na úkor času a pohodlí (chybí dostatečný prostor pro odkládání namarkovaného zboží) zákazníků kteří chtějí platit hotově kteří jsou takto diskriminováni.
Cituji: Pro omezené počty zákazníků nevlastnících počítač pak mají prodejci připravené tištěné letáky přímo na prodejnách.
To není pravda pan jednatel Kupi David Kopčil se mýlí například Tesco (Hypermarket) už cca rok letáky netiskne ani bohužel neumožňuje prohlédnutí na nějakém zobrazovacím zařízení.
Pokud má obchod leták tak by měl povinnost tento leták zákazníkovy na požádání v obchodě ukázat i když zákazník nevlastní zařízení na kterém ho může zobrazit, pokud to nechce dělat na papíře tak si může obchod instalovat zobrazovací zařízení na kterém si zákazník může leták prohlédnout. Tím by přestali být diskriminováni zákazníci kteří nevlastní chytrý telefon.
Bod 1, 4 a 6 se týkají jen samoobslužných pokladen s kontrolní váhou, kterých je většina.
To že pokladna mluví sice může někoho štvát ale pomůže to obsluze dřív najít pokladnu která ho volá.
U bodu 6, ta hláška je v každém řetězci trochu jiná, například v Tesco je hláška "Odeberte prosím zboží" a nechce zákazníka vyhodit jen upozorňuje že tam ještě něco je aby to tam nezůstalo, také musí zůstat v tomto stavu v kterém tam nebude moci markovat další zákazník.
Bod 3 bohužel většina řetězců provozuje i neplnohodnotné samoobslužné pokladny které umí jen kartu, pár měsíců spět byly v Tesco všechny pokladny i na hotovost ale nějaký manažer nahoře rozhodl že část bude jen na kartu napadá mě že se asi rozhodl že v pokladnách chce držet méně hotovosti a ušetřit si práci s hotovostí ale neuvědomil si že tím přidá práci obsluze a znepříjemní nákup zákazníkům.
Bohužel většina lidí si postěžuje obsluze která s tím nemůže nic dělat, místo aby napsala stížnost na vedení.
cituji: Pomocí energie z obnovitelných zdrojů lze podle odhadu Komory OZE do pěti let nahradit deset až 20 procent spotřeby zemního plynu. „Zhruba desetinu z této úspory dodají nové větrné elektrárny, jejichž výkon se do pěti let může zdvojnásobit...
To je nic moc vzhledem k tomu že větrné a fotovoltaické elektrárny vyrábějí pouze elektrickou energii a ne plyn tak se zřejmě jedná o plyn používaný na výrobu elektrické energie, v ČR se z plynu vyrábí něco přes 8% elektrické energie 20% z této hodnoty je 1,6% výroby v ČR.
Nechápu proč se kvůli tak malému číslu mění zákony a předpisy. Na ministerstvu se asi nudí.
Zajímalo by mě jak budou vlastně řešit délku účastí členů volební komise to tam budou sice s přestávkami od 7:00 a několik hodin přes 22:00 než se spočítají hlasy? To je více než 15 hodin v práci není to náhodou v rozporu se zákoníkem práce kdy nesmí směna přesáhnout 12 hodin?
Pokud se to bude řešit tím že bude více členů komise aby si jedni dali ranní a druzí odpolední tak bude potřeba více lidí a úspora se konat nebude.
Milá redakce máte s touto správou docela zpoždění poslední papírový leták Tesco vydalo na období 19.10 až 25.10.2022.
Problém je že leták je dostupný pouze na Internetu proč třeba na obchody nepověsily plakáty se stranami letáku jako to dělá řetězec Norma nebo pokud chtějí být moderní tak mohou na prodejny umístit tablet kde by si mohli zákazníci zalistovat v elektronické verzi.
Takhle jak to udělali akorát naštvali zákazníky kteří nevládnou internetem a nemají chytrý telefon.
Nechápu že toto vlády povolují, zejména země jako Holandsko kterému hrozí zatopení stoupáním mořské hladiny. Cokoli co plave nebo je ponořeno na do moře zvedne jeho hladinu (Archimédův zákon Odkaz ).
Další problém je že plovoucí FVE sníží výpar z moře což takže naruší koloběh vody a zhorší sucho ve vnitrozemí. Proč to dávají na moře když nemají obsazené všechny střechy? na střechách budov je to blíže k spotřebitelům a potřeba přenosové sítě je ještě menší.
U trafik Relay na stanicích metra mě vždy fascinovali mobilní klimatizace v otevřených dveřích, předevčírem jsem v jedné byl pro balík ale klimatizace nebežela a měli tam docela horko, myslím že je to tím že tam mají spoustu chlaďáků a mrazáku které nemají vývod tepla mimo obchod ale pouští teplo do místnosti.
Nechápu jednu věc proč náš stát na zdražení potravin nereaguje snížením DPH, Po vzniku ČR v 1993 byla základní sazba 23 %, s snížená 5 %.
Zde je článek v němž je odstavec o historii sazeb DPH
Částečně chápu že vláda nechce snížit DPH u pohonných hmot ale u jídla by měla být daň minimální jíst potřebujeme všichni. Aspoň u základních potravin by mohli dát opět 5% daň.
Většina zemí v EU má sníženou sazbu nižší než my teď.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tento článek jsem zde četl cca před dvěma týdny. Nechápu proč je recyklován.