Tenhle sjezd je přehledný až dost, ta rovinka z kopce od Břeclavi taky není kilometry, takže paní ho musela vidět (zvláště v noci) a to by musel jet tak 250, aby mu paní vyjela ze stopky rovnou před auto. Jsem Břeclavak a myslím že je tam problém spíše když je velký provoz vyjet, pač se tam dávají přednosti ze všech stran, ale v noci když tam jede jedno auto, tak je to na sto procent vina toho co vyjížděl.
Dopadne to tak, že zaměstnavatelé budou šidit normy hluku a prachu atd. aby nespadly do kategorie s vyšším odvodem a dřívějším odchodem do důchodu a opět se bude sr.. na lidi ve fabrikách na tři směny, nebo s dvanácti hodinovým rozvrhem. Šak v sedmdesáti seš přece ještě schopnej dvanáct hodin skákat kolem strojů v hluku a prachu ( který upraví na max. možnou ještě schválenou normu). Prostě super výmysl lidí co se chodí občas podívat do práce ( parlament atd. ).
Kde je problém, jsou profese kde se dělá i v noci 12 hod. a nepřetržitý provoz. Pokud dělám osmičky, taky končím v deset. Podle zákoníku stejně udělají tolik hodin kolik můžou, jen budou asi muset přijmou ještě někoho. A že mají děti atd., nejsou snad jediná profese co je má. Prostě zaměstnavatel určuje pracovní dobu jak to vyhovuje němu a podle zákoníku práce nikde není napsáno kdy musí končit a kdy začínat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A o sestrách se nepíše, a to jsou na tom s přesčasi stejně a za třetinoví plat. O dodržování zakoníku práce ani nemluvě.
1 odpověď