Pan Orbán hraje velmi nefér a nebezpečnou hru s Maďary 🇭🇺.
_____
Samozřejmě, že je jasné, o co tu ve skutečnosti jde.
_____
O jádro.
_____
Tedy o rozšíření jaderné elektrárny Paks. Ze současných 2 GW na 4,4 GW. (*)
_____
To je to, oč Orbánovi ve skutečnosti běží - russáci to stejně ale nedokončí, protože se russko, doufejme, ASAP rozpadne a moci se snad ujmou rozumní Rusové, kteří nechtějí, aby se russko ocitlo v době kamenné 🙁
_____
Pane Prezidente Volodymyre Olexandroviči Zelenský:
_____
" Česká republika 🇨🇿 bude vždy hrdě stát za Ukrajinou 🇺🇦 - my Vás a Váš lid a Vaši krásnou zemi nikdy nezradíme!" ❤️🇺🇦❤️🇨🇿👍
_____
(*) Pan Rudolf Soudek mne upozornil na chybu, původně jsem uváděl chybně 2 MW -> 4,4 MW, samozřejmě to měly být GW, takže děkuju panu Soudkovi za jeho technické upozornění - opravil jsem to - ale PLNĚ UZNÁVÁM SVOU PŮVODNÍ CHYBU ❤️👍
Tomáši Ruperte, s tím výkonem jste úplně vedle. Současný výkon je 2 000 megawattů!!!
Karel Vopat
Držím Aircraft Industries palce ať, se z toho vyhrabou. L410NG je parádní stroj. 🙂 Svatá pravda ... Nenáročný a spolehlivý po všech stránkách. V postsovětském prostoru jich létá mraky. A oni by je rádi chtěli. Ale my držíme sankční basu se Západem, takže Letov pravděpodobně zkrachuje a nebo se výroba Letovu odstěhuje do Indie za Zetorem. A Indie ten postsovětský prostor velice ráda obslouží místo nás ...
Let není Letov!!!!!!
Bizona jsem nevlastnil, ale dlouho jsem na něm jezdil. Reflektor se URČITĚ !!! otáčel spolu s řídítky. Zřejmě se se jedná o záměnu s nepovedenou "unifikovanou" řadou.
Skútru ČZ 175 nebo 250 se v 60. a 70. letech neříkalo "prase"!! Je to hloupý novotvar. Stokrát opakovaná lež se stává pravdou.
Navíc by mě zajímalo, jestli pan J. Smolík měl možnost autorizace.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tohle postihne hlavně i vozidla po záruce, čili starší 4let,kde je po dobu záruky chránil prodejce auta nemusela na STK během záruky, každý ví že vozidlo po záruce nemusí na emise na STK projít, to už Němci zjistili loni a že 120tisic aut neprošlo 80 tisíc vozů. Jak ke to možné? Ano byli celou dobu krytí před zákonem prodejci vozu a zárukou u nového vozu. U nás je problém ve vedení státu kdy šikanuje a hledá nástroje na pokuty, a jak je možné že v Americe tohle neřeší, tam auta jezdí bez filtru běžně, jezdí i staré vozy 40 let a běžné si nevím nikdo nějakých emisí. Až přestaneme jako suverénní stát lizt do zadku nackum a přestaneme kyvat na příkazy a vyměšování se do naší země a nasichpredpjsu a nebudeme upravovat předpisy a zákony tak jak nám. Narizuje někdo kdo sám porušuje vše tak pak bude ČR nezávislá a suverénní, teď je to spíše provincie nebo kolonie která má přímo režim který šlape po všech základních prevech a svobod člověka v suverénní zemi... Už změna občanství československého na českého bez souhlasu občana je potlačení práv a svobod. Doslova jako za nacismu kdy československe doklady zrušili a nutili doklady neznámého státu který nebyl řádně vyhlášen a včas zapsán v OSN č souladu s pravy většiny. Tady v ČR úřady a stát odkyvaji jakoukoliv protiprávní změnu a nařídí s jasným úmyslem vydělat na pokuta h cokoliv, zaplať pokutu a pak si auto dej do kupy, jenže během opravy máš 14 dní na vyřazení z provozu a zrušení pojistného, na to číhá česká kancelář poj.pokud lidi budou varazovat hromadně tak nebudou stíhat líní úředníci a kolabuje systém, pojišťovny padnou
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V roce 1939 OSN neexistovala. To asi psal absolvent vysoké školy života!!