Vážení diskutéři je vidět, že jste absolutně mimo mísu. Začneme počítat pokud má vozidlo nehnanou nápravu maximální zatížení je max 9tun hnaná náprava 10,5tuny autojeřáby liebher mají zatíženou nápravu 17tun to znamená každá náprava 6,5tuny přetížená krát počet náprav. Pokuta je 9tisíc za každou započatou tunu. Tak pokuta 100tisíc je jen pakatel. Ale je potřeba si uvědomit Lierhiry začínají na 30 tunách a končí kolem 600tun a jak by jste postavily jakoukoliv lávku, most nebo dům. Tak se laskavě uklidněte
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je to velice zajímavý názor NSS a je vidět, že mají zkušenost pouze s osobními vozidly. Uvedu příklad Kolín výpadovka na Veltruby a Velký Osek souběžně s touto silnicí vede stezka a na této výpadovce je i betonárka a obalovna, co to znamená nasypou na krbu horkou asfaltovou směs a musí se doručit k finišéru do určitého času, jinak ji může vyhodit to samý s betonem v mixu. A pak se divíte že řidiči náklaďáků nechtějí moc brát ohled na cyklisty. Když nechtějí jezdit po cyklostezce, která je pro ně.