Za 5-leté dítě je plně odpovědný rodič. Rodina roztažená přes celou cykloztezku ( pokud by to byl chodník pro chodce, nedostal by u soudu podmínku s 1eurem pokuty). Matka čumí, otec točí, cyklista zdáli křičí. Chudák dcera svých rodičů pitomců. Nepouštět do provozu.
Ciklista krici a vsichni mu musi salutovat ?
Po kvalitě jejich masa, kdy nám sem dováželi salmonelu... nedivím se. To my jsme byli, jsme a vždy budeme odpad Evropy a budeme si nechávat přivážet a žrát jen to nejhorší. Hlavně že se pořád snažíme pomáhat a s náma si každý vytírá... Nepamatuju si, že by nám za poslední roky někdo pomohl. To jen my jsme trapně využívaní a ještě se za to poplácáváme po ramenou.
Staré zbraně rozdali, proč by jim dávali nové. A hlavně, ať žijí volby. Však po nich bude zase všechno jinak.
Pane ,vetsinu prduktu u nas si vyrabime samy i tu kvalitu
Vsak jsem Vam potvrdil, ze vaha ma vliv na opotrebeni pneumatik. Nicmene to neznamena, ze by se velice zkratila zivotnost pneu. A jinak do zahranici se jezdi uplne v pohode, to zdrzeni na ceste do Chorvatska je nejaka pulhodinka.
A co jeste brzdy , nejaka vyhra pri brzdeni dobiji baterku ale nesetri brzdy .To u me 7 stupni automat , staci dat nohu s plynu a on radi atomatycky dolu a tim brzdi
Podívejte se, samozřejmě já znám také jiné lidi s elektroautama a když si pustíte klimu, sníží se Vám dojezd v elektru i ve spalováku. Akorát u spalováku nad tím nikdo moc nepřemýšlí, proč to auto najednou žere víc. Nicméně u moderních EV to snížení dojezdu není zásadní. Podobně ani topení není v době tepelných čerpadel takový problém. Na rozdíl od spalováků od Webasta ráno sedáte do vyhřátého auta.
Ano, tu a tam se odporoučí elektrický motor stejně, jako to udělá spalovací motor, tam není žádná změna. Logicky však se na spalováku kazí více věcí, protože je tam spousta pohyblivých částí a je to poměrně komplexní a sofistikovaný stroj. Co si budeme nalhávat, elektromotor je děsně jednoduchej. Tím pádem ano, na spalováku měníte víc věcí, než u EV a jo, moc lidí to nevnímá a není se proč zlobit - bere se to jako běžná údržba (olej, svíčky, destičky, ale taky občas turbo nebo vodní pumpa)
Co se týká těch brzd, tak opravdu nemáte pravdu (je zajímavý, za poslední dobu to čtu poněkolikáté), protože EV brzdí primárně rekuperací a brzdy se zapojují až sekundárně. Proto já mám po 80k km brzdy úplně v pohodě a známý měnil destičky po 250k km. Hlavně se musí občas dupnout na brzdu, aby nezrezly. S těmi pneu fyziku opravdu neošálíte, ale kupodivu se nemění gumy nějak výrazně častěji, než u spalováku. Samozřejmě to samé máte u 1 tunu vážícího mini auta a u 2,5 tunového SUV.
moje klima bere 1 l vic a cim vetsi vaha tak vetsi treni o silnici o tom nemate vubec paru
Podívejte se, samozřejmě já znám také jiné lidi s elektroautama a když si pustíte klimu, sníží se Vám dojezd v elektru i ve spalováku. Akorát u spalováku nad tím nikdo moc nepřemýšlí, proč to auto najednou žere víc. Nicméně u moderních EV to snížení dojezdu není zásadní. Podobně ani topení není v době tepelných čerpadel takový problém. Na rozdíl od spalováků od Webasta ráno sedáte do vyhřátého auta.
Ano, tu a tam se odporoučí elektrický motor stejně, jako to udělá spalovací motor, tam není žádná změna. Logicky však se na spalováku kazí více věcí, protože je tam spousta pohyblivých částí a je to poměrně komplexní a sofistikovaný stroj. Co si budeme nalhávat, elektromotor je děsně jednoduchej. Tím pádem ano, na spalováku měníte víc věcí, než u EV a jo, moc lidí to nevnímá a není se proč zlobit - bere se to jako běžná údržba (olej, svíčky, destičky, ale taky občas turbo nebo vodní pumpa)
Co se týká těch brzd, tak opravdu nemáte pravdu (je zajímavý, za poslední dobu to čtu poněkolikáté), protože EV brzdí primárně rekuperací a brzdy se zapojují až sekundárně. Proto já mám po 80k km brzdy úplně v pohodě a známý měnil destičky po 250k km. Hlavně se musí občas dupnout na brzdu, aby nezrezly. S těmi pneu fyziku opravdu neošálíte, ale kupodivu se nemění gumy nějak výrazně častěji, než u spalováku. Samozřejmě to samé máte u 1 tunu vážícího mini auta a u 2,5 tunového SUV.
No jo tak si to el auto uzijte na cestu treba do zahranici
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
U babičky jsem vyrostl na remosce. Když umřela tak jsem ji používal v Praze do doby než nám přeměnili napětí na 220 voltú. Jinak bych ji snad měl do dnes. Do práce jsem si koupil už nevyráběnou mini remosku, vejde e do ní jedna kotleta nebo stehno. Doporučil jsem ji známím a nemúžou ji vynachválit..
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Da se koupit nova a stoji 3500 kc