Dobrý den, jenže je rozdíl mezi dyslalii, tzn výslovnost a těžší logopedickou vadou - vývojovou dysfazii. Dětských dysfatiku je v ČR přes 100.000 na 920 klinických logopedie. 1/3 z nich je navíc nepoužitelná. U dysfatika to není jen řeč a výslovnost (ta je jen vrcholem pyramidy), ale celý komplex omezení. To se nedá spravit podomácku bez pravidelného vedení klinického logopeda. Spoustu těchto dětí chodí x let ke klinikovi, některé ještě v pubertě.
Jenze dětí s opravdovym problémem je jen malá část. Ta větší je opravdu zanedbané mluvení s dětmi odmalicka. Dají mobil a mají klid...... Dneska si lidi doma nepovidaji. Pracuji ve škole a děti neví naprosté životní základy.
Pisatelka je velmi slabá osobnost a neumí říct NE. Utápět se v minulosti nijak nepomůže ani jí, ani bráchovi a ani rodičům. Pokud si sama sebe vážím, tak nebudu "ta hodná", a čekat lásku neopětovanou. Prostě si pomozte sami, když si mé pomoci nevážíte. Tak jednoduché to je a výčitky svědomí mají mít oni, ale toho se nedočkáte. Uzavřít kapitolu a žít si svůj krásný život.
Jenže ona je slabá právě kvůli těm rodicum a to se v dospělosti těžko překonává. Každý si neseme od rodicu něco. Když vidím některé rodiny v okolí, je mi občas hodně smutno.
Akorat ze plavaci plinka neni vubec nasakava a neslouzi k zachyceni curani - pouze k zachyceni hovinek aby nevyplavalo do bazenu.
Tak nevím, jaký jsou plínky dneska, ale před cca 9 lety, když jsme je koupily pro dceru, tak to nasákavalo, jak běžná plínka. Vůbec jsem tehdy nepochopila jejich smysl. První, to udělalo, tak balvan mezi nožkama a rozhodně by to nepochytalo hovínko.
Měli jsme pak plavečky, které měly pevnější gumičky kolem stehýnek, aby to chytlo hovínko. Pokud takto fungují dnešní plínky, tak ale opět nechápu jejich smysl. Radši plavečky, než po každém koupání něco vyhazovat, ne?
Homosexualita je porucha, která se velmi často neprojevuje pouze v oblasti chybného sexuálního zaměření, ale v celkové abnormalitě (chcete-li "ujetosti") dané osobnosti. Riziko, že dítě vychovávané homosexuálním párem bude významně negativně poznamenané, je vysoké. Takže všechna práva pro homosexuály jistě ne. U ostatních poruch (transsexualita, pedofilie, zoofilie, nekrofilie..) to platí dvojnásob.
Sexuální poruchy jako je homosexualita bych nekriminalizoval, jako tomu bylo v minulosti, nicméně zdravé, přirozené ani normální to zkrátka není.
A co dítě vychovávané v rodině, kde se neustále hádají, bijí? Fyzické i psychické týrání, nefunkční vztahy, nezájem o děti, ale dětí klidně 5 a více. Hlavně, že jsou hetero 🙄
Je mi velice smutno z toho, co tady čtu. A že těch nefunkčních rodin, kde si děti nesou následky nevidím okolo zrovna málo .....
Budiz to varovanim pro nezodpovedne rodice, kteri nechaji nestovice sve dite radeji prodelat nez naockovat. Nikdy bych nenechala svoje dite projit onemocnenim, kteremu lze predejit!
Nikde se nepíše, že nebyla očkovaná. Co když ano a spouštěčem bylo očkování ..... a třeba ne to na neštovice, ale na cokoliv jiného. Ale takový článek by se nehodil do krámu .....
Čmuchta, co nemá zuby, bude něco vykládat o hygieně? OMG, co to mezi námi žije za exoty?
Buď to tam nebylo řečeno nebo jsme to preslechla, proč nemá zuby. Ale z jejího přístupu jsem vycitila, ze nechce, aby stejně jako ona, dopadly děti. Znám hodně lidi bez zubu a ať už je nemají vlastní nebo cizi vinou, nové jsou dnes veliký luxus.
Ta IT rodina byla mnohem horší. Navonena bída.
V mé širší rodině jsme očkování/neočkovaní v poměru 50/50. Od července covidovou nákazou prošlo 5 členů rodiny. Všech 5 je plně očkovaných. Neočkovaní nákaze odolávají .... Je mi jedno, kolik milionů vyháže stát za klamavou propagandu Pfizer šmakulád. Věřím, že jsem ještě nikdy v životě neměla pozitivní test na covid právě proto, že jsem si nenechala zdevastoval imunitu tímto neúčinným předřazeným hnusem.
V mém okolí vidím, že když to chytne očkovaný, hrabe se z toho týdny a neockovany za pár hodin o ničem neví.
Já bych povinně předvolal k očkování všechny, seznámil bych je se statistikami (čísel už na to máme dost), s riziky a potom by ti, co očkování odmítají, museli podepsat informovaný nesouhlas. Ale až na základě seriozních informací, nikoliv na základě studií z YouTube.
A seriózní informace nám podá kdo? Třeba o umrtich po očkováni? S covidem umřelo dle statistik hodně lidi, to se zveřejňuje a ještě nadsadi. Problémy a úmrtí po vakcíne se tutlaji a tvrdí se, ze daný problém není po vakcine.
Podle toho, jak se bere účinnost...
hodně mých známých po očkování bylo doma v karanténě, protože byli covid pozitivní...
Vzhledem k tomu, že se neuznávají protilátky, tak se to nedá přesněji zjistit, to by se muselo začít testovat na protilátky, jako se testuje na covid.
Ale (vysoké) hodnoty protilátek jsou pro světové vlády zřejmě ekonomicky nevýhodné.
V mém okolí vidím, že i malé protilátky po nemoci fungují narozdíl od vysokých po vakcíne.
Ale účinnost se opravdu už objektivně nedozvíme. Protože nějaký, a ne malý, poměr lidí, to prodělalo a má i vakcínu.
Neuznávání protilátek je pro mě na tom celém to nejšílenější. Jaký je rozdíl mezi dvěma lidmi, kteří mají řekněme 1000 hodnotu protilátek a jednej má očko a druhý ne?
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Maturita z češtiny a angličtiny po 14 letech každodenní výuky je jen absurdní akt zoufalství. Trochu tento chmurný obrázek zachraňuje 20 procent studentů přirozeně nadaných na matematiku a fyziku. Ale i tam jim mocně pomáhají drahá soukromá doučování a online videa zejména Valáška a Gladovičové. A také dlouhé večery a bezesné noci. Je to velmi tristní a žalostné. Požadovat reformu školství je tedy zcela namístě a nemělo by se s ní už vůbec otálet. Včera bylo pozdě.😔
28 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jenže dnešní děti jsou kvůli technice tak hloupé, že se IA neumí správně zeptat, když už by ji chtěly použít. Ale to není problém škol, ale rodičů. Nemají na děti čas, koupi si je drahou technikou a nebo ani to ne. Na děcka kašlou, nemluví s nima, netuší, co se vlastně děje..... A to je zlo. Pak je úplně jedno, jestli bude 8 nebo 9 ročníku ZŠ.
1 odpověď