Tak ono záleží jak se o to kdo staral, jak to zajel atd...
A tyhle motory jsou tak na jízdu po městě. Možná v menším a lehčím voze i na okresky.
Ale chtít po takovém motoru v takovém autě akceleraci na předjetí na dálnici, to ne. A když už se rozjede, tak spotřeba taky nic moc.
Ale věřím, že se najdou lidé kterým to prostě stačí.
jako majitel mohu říci, že vaše teorie je špatná, ale mohu souhlasit jen s tím, že je lepší do okresek. Ne na dálnici a poskakování ve městě.
Víc než výkon mě zajímá spotřeba. V rapidu tenhle motůrek jezdí od natankování po natankování do 90km/h kolem 5L dálniční tempo 8 a umí i 10L na 100km. To že mají tyhle motory z výroby více výkonu se ví od Ovcí 1996. Taky to je jeden z fíglů podvodníků s čipem. Nechci to pořád předhazovat, ale před GO měl náš motor (488000km) 1.2TSI 63 kw, taky 79kw reálných. Když je údržba, tak je radost. To ale nemění nic na tom, že ten litřík je naprosto neekonomický. Kdo chce a má fakt lehkou nohu, tak asi jezdí za míň, ale já chci jezdit a byl jsem překvapený jaký apetit tenhle motůrek na dálnici má:D
v rapidu ukazuje 1000L reál 890-920km, testováno 3 roky vždy do plna
Prázdné auto a na rolnách testovací stanice - to se to panečku měří! A teď do toho naložte 2 dospělé a 2 děcka, odpovídající bagáž a zopakovat to třebas u Humpolce v příkrým kopci (tam co bouraj politici 😄 ). Jestlipak se nám na displeji objeví stejně úchvatné parametry!
😄
Ale tenhle motor vezl 2 lidi, 2 kola na střeše, plný kufr Ketlballů a věcí na dovolenou po dálnici ( na střední Slovensko) se zaplou klimou ( venku 33*C) do 6,3L/110km ( olej 115*C) a nebýt aerodynamického hluku od 130km/h tak jedeme více. Ale to výjimečně, na dálnice to není motor. Ale kdo by si kupoval tenhle motor pro dálniční přesuny, že :-D
Aneb, jak se zbavit bazarovky, kterou zcela opravnene nikdo nechce. Nalejt neznalkum do hlavy neco o nesmrtelnem 1,0 TSI. Staci navstivit par servisaku a poptat se, jak lidem se stejnym motorem a 100 tisici kilometry sdeluji tragickou zpravu o skonu jejich vozu 🙂. Takze riskovat a modlit se v zazrak, nebo sahnout po necem osvedcenem...?
mám 1.0TSI rok 2017, najeto 223k klidně svezu ty vaše servisáky
Už jsem to zde zmiňoval - tento motor máme v Golfu 7 - původně auto "na Prahu", nakonec s ním jezdíme i na Slovensko a do Rakouska (když nebyl na silnicích sníh, tak PASSAT TDi biturbo aspoň mohl zůstat doma a šetřit se). Hned po koupi (rok staré. najeto 10 tis.), jsem s ním jel po D1 a to největší stoupání vyjel 160-tkou ... to jsem již zpozorněl a když jsem zjistil, že i s takovouto "jízdou" má spotřebu pod 8l/100km a teplotu oleje si udrží na 105°C, tak "byl můj".
Pro porovnání - Passat jezdí "za 10" a s teplotou oleje bojuji a pravidelně musím zpomalit (je na 120°C), GOLF R je "garážovka" a spotřeba se neřeší (ale i manželka s ním jela za cca 10l, s GOLFEM 1.0 za 5,5l), podstatné je, že ten Golf "bez motoru" (tak mu říkám, i když se mu u toho omlouvám) je třeba ve 140km/h tišší než Passat a "R-ko" dohromady a ten "proklínaný" tříválec" se "divně" ozývá jen při zrychlování - ale jen v nízkých otáčkách, třeba na trojku "jede" až 160km/h /dobré při předjíždění = pak dáte rovnou 6-ku hezky s dvojím sešlápnutím spojky : - )/ a třeba nedávno při cestě do Krkonoš "na otočku na lyže" jsem "smutnil po 350PS v Golfu R" jen 1x ... jinak mě ten výkon stačil ( cesta cca 1,20 hod, spotřeba 8,5l a předjetá auta nemělo cenu počítat : - )).
Výsledek?
Ten motor mě tak "uchvátil" (hlavně teplotním managmentem), že jsme jej nyní koupili ještě jednou a to ve trojkové Fábii (auto "pro děti") a fakt "paráda" (jasně, a to jsou oba motory ještě "načipované", hlavně proto, že měli dlouhou odezvu na plyn ... ale třeba zrychlení 3-5 tis. ot. na trojku se u Fábie zlepšilo z 12,5s na 10s )
já když s kolegou jedu v mém 1.0TSI rapidu, občas tam hodím i 2* a pak rovnou na 6* a kolega se jen na mne podívá s tím výrazem " jako vážně" a jen tiše řeknu, že není důvod kvaltovat něco mezi 😄 ALe mohu říci, že je rozdíl, když jedu sám, nebo jsme 3. Sám si to více užiju 😇. / pro hejtry, auto jezdí za 5L/100km)
...
Ale tenhle motor vezl 2 lidi, 2 kola na střeše, plný kufr Ketlballů a věcí na dovolenou po dálnici se zaplou klimou do 6,3L/110km ( olej 115*C) a nebýt aerodynamického hluku od 130km/h tak jedeme více. Ale to výjmečně, na dálnice to není motor.
mám 1.0TSI v Rapidu na 81kw, ale jede to jako 90Kw, takže se nedivím. Kupoval jsem to s obavami v 172k km ( za 3 roky najeto!.... nechal jsem změřit tlaky, jeden válec byl na hraně, ale v tovární normě), taky celý rok to občas poškubávalo za studena jako by se na spojce přidávali další koně do spřežení 😄 Díky politiků jsem rok jezdil na N98 do PL a dával tomu čmoud a teď jede jak střela. Doufám, že spojka vydrží, protože přeřazuji s plynem , a i s motorem do těch 280k, pak buď půjde pryč, nebo zůstane v rodině jako memento klasických spalováků na památku.
BTW přítelkyně má 1.2HTP 44kw? takže mohu říci, že rozhodně víc jak 2x tak velký rozdíl ve výkonu. Ale zas i ta Fabka po městě jede dobře. Myslím, že většina lidí hejtí tyto auta a motory, protože se k autum a k motorům chovají hnusně / nebo to mají jen z doslechu. Nemůžete si koupit naftu do města, nebo HTP na dálnici prostě.
Dříve jsem měl třeba Fabii RS, Ford Escort (1,6 16v), nebo BMW 525i (192 koní), BMW 320i (výkon nevím, ale 4 válec) a dlouho mazlený 1.9TDI v Toledu, které se rozpadlo, ale motor stále jel a jel O:)
Taky čekám, kdy to prdne. Všechny akcie, co mám, jsou krásně v zelených číslech, až magicky.
Jenomže to nemůžu prodat, protože některé ještě nesplňují tu časovou kvótu tří let, abych to nemusel danit 😕 Tak babo raď 😄
Kdybych takhle uvažoval, tak beru 15% ztrátu za lepší možnost, než přijít třeba o 40% při poklesu
Párkrát jsme tama jeli na kole. Je tam jediný most přes cestu od soutoku s Odrou k Detmarovicím (cca 15km). Cesta do Polska je natolik v hrozně stavu, že bych tam autem nejel a ani nevím, jestli se může. Na kole se to dá. Jinak je to krásná příroda a rovinatá vhodná na gravely a horská kola. Obyvatel lituji. Už teď ( i kdyby chtěli) tak nemovitostí neprodají. Bude to těžký a marnivý boj se státem
Dneska jsem byl v Polsku na Orlen. Cena 5,99 Zl za benzín 95. To je 33 Kč,- . Mám to z domu na tu pumpu 9 Km. Asi už budu jezdit tankovat jen tam.
Nechápu, 9km a začnete teprve teď??? Já jezdím 1,5 roku, ani jednou nebyla cena vyšší v Polsku, naopak, při 50L 2x měsíčně ušetřím hodně. Akorát Vervu 98. Přihodím nákup, a cigára o 40% levnější. 9km bych jezdil pro ty cigarety i na kole. Počkat, já vlastně jezdil 😄
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
jojo pakystan, stačí kouknout na sváťu a to nechceš 😀
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Taky mam pocit, že Afghánistán byl bezpečnější