Tento komentář byl smazán uživatelem.
Pohled nezasvěceného. Jak dlouho si myslíte, že trvá najet uhelnou elektrárnu? Jakmile ji jednou odstavíte a OZE přestanou produkovat, nenahodíte ji včas. Proto Němci staví hromady plynových elektráren za miliardy EUR, které většinu roku stojí. Za tyhle hrátky se stabilitou sítě jednou tvrdě zaplatíme.
Já to bez problémů zvládám i v 57. Naopak mě udivují lidé, kteří se chovají, jako by byli v samoobsluze poprvé. Než si rozmyslí, co do které tašky dají, pak si uvědomí, že mají peněženku na dně, kde mám tu věrnostní kartičku, tahle karta nejde tak zkuste tuhle ...uf. Já platím ve stejný okamžik, kdy se rozsvítí součet na displeji pokladny a vyhovuje mi to. Už při vykládání na pás dávám napřed věci tvrdé a objemné, nakonec křehké, takže mě nebrzdí přemýšlení o organizaci zboží v taškách. A Lidl? Tak tam nechodím vůbec. :D
Takhle se dělá statistika? To by je vyhnali i ze střední školy. Jaksi tam chybí některé zásadní parametry, jako je například stáří a technický stav. U automobilů se spalovacím motorem jsou nejčastější příčinou požáru vadná elektroinstalace nebo poškození palivového systému, což je obecně problém neudržovaných starých vozů. Kdežto elektromobily jsou v podstatě nové. Dále není zřejmé, že byly vyloučeny případy, kdy požár vozidla vznikl od nákladu nebo chybou řidiče. Kromě toho spalovací, zejména naftový motor máte šanci uhasit ručním hasicím přístrojem. U elektromobilu je škoda vždy totální.
Chtěla bych vidět Kristýnu Nedobitou, autorku článku na dovolené. Možná jí redakční články, bohatí rodiče nebo přítel fotbalista dopřávají každoročně full service na Bora Bora. Tam dokonalou francouštinou vyká číšníkovi při objednávce snídaně a hned potom si v lodičkách dojde do místního boutiqe pro plavky na toto dopoledne. Já jsem procestovala tři kontinenty, střídavě s cestovkami, na vlastní pěst nebo služebně. A nemyslím si, že jsme nejhorší nebo nejtrapnější národ dovolenkářů. Mnoho zemí nás předstihlo o celé míle. A jen namátkou k některým bodům: Ve spoustě nestabilních zemí je Ministerstvem zahraničí striktně nedoporučeno opouštět resorty z bezpečnostních důvodů a také na to mnoho lidí doplatilo. Penězi, zdravím i životy. Ani se neptejte, kolik stojí pátrací akce nebo dokonce repatriace. Můžete si sice zajistit jistou míru bezpečí organizovanými zájezdy, ale ty jsou obvykle předražené, nudné a doplněné o povinné zastávky ve spřátelených obchodech s nesmyslnými suvenýry. Takže dobrodružství a poznávání cizích kultur ano, ale vždy se seznámit s riziky (kriminalita, fauna, počasí, ...). Dále je vždy výhodné cestovat na lehko. Nejen kvůli zvyšujícím se poplatkům za zavazadla, ale i kvůli snadnosti transferů a podobně. Vláčet s sebou garderóbu na oslňování plavčíků je holý nesmysl. PLavky se večer přemáchnou a do rána uschnou. Když nastane problém, všude kolem je spousta obchodů s plavkami. A ponožky v sandálech? Kdo povolal a zvolil ty arbitry elegance, aby měli právo rozhodovat o tom, jak se oblékáme? Já ne. Faux pas je domnívat se, že naše znalost módních pravidel ...
... z nás dělá vyšší společenskou vrstvu. Všimněte si, že opravdu inteligentní lidé rubriku módní policie nikdy nečtou. Kromě toho se v kůži (stélky) sandálů vyskytuje díky technologii zpracování šestimocný chrom, který je karcinogenní a vstřebává se kůží. Dobře, je to trošku nadsázka, EU by nás dávno ochránila, kdyby to bylo vážné, ale i tak lze ponožku považovat za zdravotní benefit. Já ani manžel je v sandálech nenosíme, ale určitě bych to nikomu nezazlívala. Stejně jako tu slivovici 🙂.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
"Logo KLASA označuje výjimečně kvalitní produkty v porovnání s dalšími běžně dostupnými potravinami?" To je podle mě docela velký (i když možná úspěšný) podvod. Klasu si musíte zaplatit a jediné co vás chce, abyste dodržovali recepturu, kterou jste deklarovali při registraci. Tak se stane, že například máte vedle sebe dvě zakysané smetany. Jednu dražší s logem Klasa, druhou levější bez. Jenže ta bez loga je z čisté smetany, ta s logem Klasa je zahuštěná škrobem. Tak si na to dejte pozor. Tyhle značky jsou ziskové firmy, ne organizace střežící kvalitu.