K požáru byly vyslány tři profesionální jednotky a k nim i 13 jednotek dobrovolných. Zasahovali hasiči ze stanic Český Krumlov a Křemže a JSDH obcí Český Krumlov, Větřní, Chvalšiny a další. Což znamená 13 X4 hasičů ( minimálně)zaplaceno nemá, nebo spíše mají refundace mezd, ale vše ostatní dělají dobrovolně (přípravy, cvičení atd).
Ano cvičení atd. dobrovolně, aby pak MOHLI tohle absolvovat. Fakt to nemají za trest.
A nejlepší jsou takoví, co mají pocit, že kdyby z toho kola nedejbože chvíli sesedli, utrhe jim to i kus zadku. Kupř. v NP Podyjí najedou i na metr široký závěsný most.
Tam je to taky luxus - na Šobesu je někde zákaz jízdy na kole kvůli ještěrce zelené atd. Nezájem, bezohlednost, jako všude. Neváží si ani té přírody.
Jsou cyklisté a ..... ti ostatní cyklisté nebo elektrocyklisté. Ti první jezdí pro radost nebo z nutnosti nebo z chuti, protože to třeba nemají daleko do práce a nechce se jim pálit benzín nebo platit autobus. Ti první můžou být i elektrocyklisté, kteří nechtějí přijet do práce zpocení. A pak jsou ti ostatní cyklisté, co si pletou les se závodními sjezdy a traily, nebo ti, kteří vytáhnout kolo jednou za měsíc a nastrojení jedou i se svým pupkem někam na pivo. O elektrocyklistech raději nemluvím. Tuhle jsem dojel po své pravidelné dávce svých km na obyčejném kole na jedno výletní místo, kde vaří fakt dobré své pivo. Je to na kopci - přijel pupkáč na fungl elektrokole ve značkovém dresu, v uchu bluetooth, na kole displej jako tablet a mobil hned vedle. Kolo byla funglovka, tam nebylo ani smítko prachu, ale možná že přijel z nedalekých chat. Vypnul všecky přístroje, vyndal sluchátka z uší, sedl, "zapálil" si elektronické čoudítko a jal se vtipně konverzovat s mladou servírkou. Naběhl si ale chudák, když se jí zeptal, jestli po té třináctce pivu sjede dolů domů, suše mu odvětila "vy ne". Musel jsem se smát. Playboy na kole.
Tak hlavně ani na kole by neměl být pod vlivem. Vtipálek.
Jsem z Třeboně a opravdu cyklistické peklo. Cyklisté všude, nerespektují značky, policisty není vidět. Jsem pro zavedení poplatku návštěvníkům. Benátky schvaluji. Peníze z cyklistů mají ubytovatelé a restaurace. Vedení města stále buduje nové cyklostezky. Je to už, jak přeplněný Václavák. Třeboňák sleze z kola koncem května, kdo může,tak prchne z Třeboně a nalézá na kolo až v říjnu. To už je většina cykloturistů pryč. Kdo to nezažije na vlastní kůži, nepochopí.
Zažíváme to každý rok - vulgarita, bezohlednost. Jižní Morava - cyklistů ráj.
Nechápu, že se jim nedává povinně dýchat.
V prvni rade drasticky zregulovat prodej elektrokol mladsim 50 let. Udelat z nich zdravotni pomucku pouze na predpis. Elektrokola jsou prisernej mor, driv bylo na spouste mist o rad mene lidi, protoze tam clovek potreboval vyslapat za svy. Ted se tam mota kvanta lidi na invalidnich elekrokolech, kteri by bez toho nevyjeli.
No ono na tom jezdí i hodně seniorů, ale to už vůbec není legrace.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
"Je logické, že takhle to dal nejde, aby výhybky přepínal někdo ručně"
Však to tak taky v dané oblasti nikdo ručně nedělá, "experte".
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Navic tam ani o žádnou výhybku nešlo. Nebo aspoň tak jsem to pochopila z textu.