Mám chatu u Lužnice, a rybník Rozmberk je schopen do značné míry zachytit část velké vody. Na jaře to vypadalo, že Lužnice dosáhne druhého povodnoveho stupně, ale nakonec ten druhý stupeň byl useknuty právě Rozmberkem. Nevím, jaká by byla kapacita Nových Heřminov. A každý centimetr navic, které se ušetří znamená, že se uchráni majetek. Např u mne na chatě, pokud Lužnice překročí první stupeň, tak nám to zalije zahradu, škoda je prakticky minimální, pokud dojde ke třetímu stupni, tak se mi voda dostane do sklepa, že kterého jsem se synem vynesl motorové a elektrické přístroje. I tady je škoda nízká, akorát musíme sklep vyčistit. A když přijde petisetleta voda, tak už nám to způsobí obrovske škody.
To nejdete jaký je plán na přehradu. Na internetu veřejné dostupný.
Kecy, asi jste cetl nějaký clanek biochemika
Nevím jestli by pomohla. Jedině tehdy pokud by byla prázdná. Byla by to taková poloviční Těrlická přehrada. Ta má 27 milionu kubíků. A Heřminovy je 14. Teď byla Těrlická o třetinu vypuštěna a dofofrovala ji jedna malá řeka. Která měla poloviční průtok o proti Opavě
Demagogie. Plánovaná přehrada Nové Heřminovy prosím nikoho neochrání proti větším povodním. Uvědomte si to. Má příliš malý retenční prostor. Navíc by byla plná až po vrch, jako ostatní přehrady. Protože by převážil zájem rekreačního využití, které vyžaduje maximální a trvalou hladinu a také zájem energetiků, kteří by chtěli také hladinu co nejvýše a stálou, kvůli co největšímu zisku z provozu elektrárny. Předpouštění před povodní nestačí, nádrž by se musel vyprázdnit do dna, a ani to by zásadně nepomohlo. Stačí se podívat na osud všech menších přehrad v oblastech zasažených povodněmi. Všechny přetekly, nebo pouštěly povodně bez transformace dál (Přehrada Labská, pod Špindlerovým mlýnem, Les Království, Husinec, Bystřička, atd., atd.). Nicméně lobby stavitelů přehrad vám bude samozřejmě dále tvrdit, jak vás ochrání před povodněmi. Tedy ... do té doby, než nějaká pořádná povodeň přijde. Ministr Výborný se projevil jako zmanipulovaný neznalec. Bohužel.
Les království podržel hodně.
Tenhle ministr také slíbí, co se mu zachce. K plnění svých slibů se ale již nemá. "kecá" do všeho, ale ničemu nerozumí. Doprava se za jeho "vládnutí" zhoršila nejvíce za celé období od revoluce. Vysokorychlostní váhy za miliony nefungují od samého začátku. Slíbil nápravu, ale skutek utek. Bude to "lepit" další placená instituce. Co bude dělat PČR, když takřka celá dozorová činnost, jde již mimo ně?! Také proč by se měly veškeré přestupky řešit zpětně. Buď má systém údaje k dispozici a pak je může řešit automat, nebo je k dispozici nemá a pak je na místě, aby si policisté svou mzdu zasloužili. Proč neustále protlačuje onu "bezpečnostní instituci"? Má snad na její existenci osobní zájem?!
Je to škoda peněz státní. A stejně to nefunguje.
Dyť to nefunguje. U Olomouce je taky. Chytli mě na kocourovci že prý přetížený. Tak váha na dálnici narazila přes 50 tun. Nakonec celková 46,5t akorát jedna náprava měla 200 kg na víc. Takže na pohodu. Zbytečně vyhozené státní peníze. Kdyby aspoň byla kvalita té cesty Takova jaká má být vydržela by to.
No a ono to bude možná úplně naopak. Když mladý adept nastupuje do práce na určitou pozici, ví, proč a co bude zhruba dělat. A že se mu nelíbí pracovat či plnit úkoly tak, jak je zadané NENÍ problém firmy, ale výchovy adepta. Od mala mu totiž bylo umožněno vše, ve většině případů neznají, co je to řád a povinnosti. Při kontaktu s reálným světem a první větší překážkou se hroutí a mají deprese. Ve školním učivu se jim ustupuje se slovy „je toho na ně moc“ a ubírají se celé statě a kapitoly z učiva. Najednou zjišťují, že život se odehrává okolo nich a ne na obrazovkách mobilů… A že stále platí bez práce nejsou koláče…
Pokud do práce nastupují, planou hesly typu „zapálenost“, „je to výzva“ atd., aby pak při prvním škobrtnutí vše vzdali a šli jinam, utekli. Hlavním zájmem je vidět poslední zveřejněné pitvoření tzv. influencerů a snít, že to někdy půjde také, bez větší námahy vydělat balík a cestovat. Čest výjimkám, ale takový je svět mladých nyní… Jít na vysokou, pak cestovat…
Když člověk chce vše jde. Za mě vysoké školy nebyly v kurzu a byly jen pro ty co měli prospěch. Ale i tak si myslím že se máme dobře. Mám sice jen výuční list. Dělám řidiče nad 12 tun. V zimě na dílně auta do pořádku jako mechanik. Plat slušný. A doma pořád někdo ze sousedů i jejich různých známých něco potřebují. Takže to vcelku funguje. Ale vždy musí každý ukázat že něco umí.
Domnívám se, že to přinese krátkodobý efekt. Stejně jako home working. To také byla z počátku výhoda, která se lidem líbila a motivovala je k výkonu, hlavně aby směli pracovat z domova. Jakmile se z toho stal standard, začal naopak měřitelný pokles výkonu. Podobné to bude s kratším pracovním týdnem. V první době to přinese motivaci makat a mít volné tři dny. Později se ale ze čtvrtka stane "malý pátek" tak, jako je dnes z pátku "malá sobota".
Bych potřeboval tak 7 pracovních dní aspoň a pak 3 dny volna.
Píši o nezafixovane platbě u D02 dnrs u konkurence, ČEZ je poslední 3 roky z velkých dodavatelů nejdražší. Většina jeho klientu asi má nějaký výhodný fix, jinak si neumím vysvětlit, ze ČEZ ještě někdo má.
PS: já mám na RD D57d a spot. Cenu energie raději nebudu psát. 😁
Od ČEZu víc jak 10 let doba neurčitá.
15
Sledujících
0
Sleduje
15
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Rybník Rozmberk také nebyl před povodněmi zcela prázdný, ale řadu hodin se mu dařilo regulovat vodní stav na Střední Lužnici. A pretyka až dnes, bohužel hlavně kvůli tomu, že na rozdíl od většiny území Česka v Jižních Čechách pořád pršelo.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Možná jo možná né. Kdo ví. Ale rychlost té stavby. Pokud to budou řešit jak dálnice tak za 20 let nic nebude